witam forumowiczow,jestem nowy na forum.prosze o pomoc,wczoraj zalozylem instalacje lpg w mojej e36 320i m52b20 96r. Jezdzi wszystko dobrze,ale dzis zauwazylem ze jak przelacze na gaz to odrazu zaczyna cos klepac po stronie kolektora ssancegohttp://beemka-klu...shocking.gif,na benzynie ok,jedynie zrana jakies pare sekund stuka(podejzewam napinacz lancuha). Instalacja jest podobno dobra bo "stag"300. Czy moze to byc tez wina wtryskow gazowych? Gosc w warsztacie gdzie montowano instalacje powiedzial za 1000km treba pryjechac na regulacje,mysle ze bedzie to szybciej jak 1000km.
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2012-03-05, 09:38, w całości zmieniany 1 raz
niebieskie "reg" czy cos takiego, bo napisane jakos zle.wstyd mi troche bo ma jakies pojecie w mechanice wymieniam rozrzady(na pasku)czasem czy tam drobne naprawy kolegom zrobie.Ale bmw ro skomplikowana maszyna,pozatym to moje pirwsze bmw,nie wiem co robic.
Ostatnio zmieniony przez sobol1 2012-01-21, 21:24, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-21, 21:24
Hmm reg fasty, najlepsze z najtańszych. Podobno są głośne, z czasem się uklepują więc trochę pośmigaj i zobaczysz czy będzie poprawa
na forum gazowym wynalazłem taki tekst: dosć głośne na ciśnieniu 1,2 bara, prawie bezgłośne na ciśnieniu 0,8 bara
Śmigaj do pierwszej regulacji, może się coś poprawi.
Racja co do ustawienia wtryskow w pionie, one nie moga pracowac w poziomie.
Zaniem na dobre zmienisz ich polozenie sprawdz czy zmieszcza sie pod maska jak beda w pionie, moze to bylo przyczyna montarzu ich w poziomie, żebys sobie nie na robil problemu jak zamkniesz maske a tu wtryski wyjda w masce hehe
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
ja nie wiem,ten gamon od gazu mowi ze wtryskam bez roznicy w jakim polozeniu pracowac
takze mowi ze oni takie glosne sa.poprawilbym sam ale strace gwarancje,bo musialbym trohe to przerobic(siedza pod kolektorem).na dodatek wczoraj wieczorem zauwazylem ze nie mam podswietlenia licznika po tych "gaziazach".musieli jakas kostke odpiac.jade do nich jutro z reklamacja.uwazajcie na takich "majstrow"pod adresem :Wawa krakowska 14
Wklej zdjęcia tej instalacji to zobaczymy a dopiero potem rób chłopakom reklamę.
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-23, 20:20
Wtryski muszą pracować w pionie bo inaczej tłoczek wyciera teflon we wtryskiwaczu i robi się lipa. Masz plombę na wtryskach czy co? odkręć postaw w pionie i zobaczysz czy jest ciszej.
nawet bez znajomości języka italiańskiego wywnioskować mozna tłumaczenie:
elektrozawór w pozycji pionowej.
[ Dodano: 2012-01-23, 20:50 ]
I 2 opinie z forum gazowego - warsztaty niepolecane:
Ja tez Z CAŁEGO SERCA ODRADZAM serwis J.J. Karasińscy z Al. Krakowskiej w Wawie. Dużo by pisać co zdupczyli w moim aucie od doboru komponentów (czerwone waldemary i Zwykły KME silver do auta z turbo) po nawiercenie kolektora pod króćce bez zdejmowania kolektora, "pod prąd" przepływu powietrza i w kosmicznej odległości od cylindrów. straciłem u nich kupę nerwów, czasu i poniekąd kasy bo auto spalało mi 22-23 litry gazu. dopiero moje "upierdlistwo" spowodowało jako takie poprawienie "montażu" ale reduktor i wtryski musiałem już we własnym zakresie wymienić...stwierdziłem że głęboko w :cenzura: mam ich gwarancję przy takim podejściu, że o wszystko musiałem się wykłócać.
a natomiast chciałbym odradzić zakładanie gazu w firmie J.J. Karasińscy
http://autonagaz.waw.pl/
Montowałem u nich gaz, dopiero po cennej wiedzy zdobytej na forum mogę napisać co nie było zrobione po bożemu:
- butla gazowa zamontowana do jazdy na wstecznym
- wężyki od wtryskiwaczy do wkrętek różnej długości (25cm, 28cm, 25cm, 30cm)
- brak możliwości uruchomienia silnika na gazie, uruchomienie awaryjne, pomimo, że wersja KME posiadała taką możliwość, usilnie upierali się przy tym, że się nie da.
- nie było testu drogowego i zbierania punktów, podłączyli jakiś tester + laptopa
Sama instalacja założona czysto i ładnie, nawierty robione po ściągnięciu kolektora.
_________________
E30 + E91
Ostatnio zmieniony przez Cypisek 2012-01-23, 20:39, w całości zmieniany 1 raz
autokakibracja.ja ich wcale nie rozumiem,im zalezy zrobic regulacje po 1000 km.jeszce mam500km ,za pare dni ich zrobie,i oddam im niech reguluja,poprawiaja wtryski,naprawijaja oswietlenie,i przypominke i zostawionych wl. swiatlach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach