BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e36]stukanie zaworow
Autor Wiadomość
sobol1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Sty 2012
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-21, 20:57   [e36]stukanie zaworow

witam forumowiczow,jestem nowy na forum.prosze o pomoc,wczoraj zalozylem instalacje lpg w mojej e36 320i m52b20 96r. Jezdzi wszystko dobrze,ale dzis zauwazylem ze jak przelacze na gaz to odrazu zaczyna cos klepac po stronie kolektora ssancegohttp://beemka-klu...shocking.gif,na benzynie ok,jedynie zrana jakies pare sekund stuka(podejzewam napinacz lancuha). Instalacja jest podobno dobra bo "stag"300. Czy moze to byc tez wina wtryskow gazowych? Gosc w warsztacie gdzie montowano instalacje powiedzial za 1000km treba pryjechac na regulacje,mysle ze bedzie to szybciej jak 1000km.
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2012-03-05, 09:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-21, 21:02   

Jakie wtryski? czerwone walteki?
_________________


E30 + E91
 
 
 
sobol1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Sty 2012
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-21, 21:14   

niebieskie "reg" czy cos takiego, bo napisane jakos zle.wstyd mi troche bo ma jakies pojecie w mechanice wymieniam rozrzady(na pasku)czasem czy tam drobne naprawy kolegom zrobie.Ale bmw ro skomplikowana maszyna,pozatym to moje pirwsze bmw,nie wiem co robic.
Ostatnio zmieniony przez sobol1 2012-01-21, 21:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-21, 21:24   

Hmm reg fasty, najlepsze z najtańszych. Podobno są głośne, z czasem się uklepują więc trochę pośmigaj i zobaczysz czy będzie poprawa
na forum gazowym wynalazłem taki tekst: dosć głośne na ciśnieniu 1,2 bara, prawie bezgłośne na ciśnieniu 0,8 bara

Śmigaj do pierwszej regulacji, może się coś poprawi.
_________________


E30 + E91
 
 
 
sobol1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Sty 2012
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-21, 21:27   

dodam ze nie stracil na mocy,jak jade na gazie to wydaje mi sie ze wiecej mocy niz na pb.
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-21, 21:28   

A no i wtryski są w pionie czy w poziomie?

Powinny być zamontowane tak:
_________________


E30 + E91
Ostatnio zmieniony przez Cypisek 2012-01-21, 21:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sobol1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Sty 2012
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-21, 21:37   

w pionie,czyli el przewod wchodzi od gory :x
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-21, 21:47   

to jak przewód wchodzi od góry to chyba w poziomie. Cewka powinna pracować w pionie. Kto ci ten gaz zakładał? piekarz?
_________________


E30 + E91
 
 
 
sobol1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Sty 2012
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-22, 11:17   

podobno nauczeni gazowniki,7 certyfikatow maja.nie wiem pojezdze troche i zabacze co bedzie.
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-22, 11:49   

Ustaw wtryski w pionie bo zaraz będą do wyrzucenia.
_________________


E30 + E91
 
 
 
sobol1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Sty 2012
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-22, 12:12   

dobra ide sprobuje,nie wiem czy sie da bo malo tam miejsca i przewody przeszkadzaja ale sprobuje.
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-01-22, 12:43   

Racja co do ustawienia wtryskow w pionie, one nie moga pracowac w poziomie.

Zaniem na dobre zmienisz ich polozenie sprawdz czy zmieszcza sie pod maska jak beda w pionie, moze to bylo przyczyna montarzu ich w poziomie, żebys sobie nie na robil problemu jak zamkniesz maske a tu wtryski wyjda w masce hehe :)
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
sobol1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Sty 2012
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-23, 18:32   

ja nie wiem,ten gamon od gazu mowi ze wtryskam bez roznicy w jakim polozeniu pracowac
takze mowi ze oni takie glosne sa.poprawilbym sam ale strace gwarancje,bo musialbym trohe to przerobic(siedza pod kolektorem).na dodatek wczoraj wieczorem zauwazylem ze nie mam podswietlenia licznika po tych "gaziazach".musieli jakas kostke odpiac.jade do nich jutro z reklamacja.uwazajcie na takich "majstrow"pod adresem :Wawa krakowska 14
 
 
kazik 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-01-23, 18:50   

Wklej zdjęcia tej instalacji to zobaczymy a dopiero potem rób chłopakom reklamę.
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-23, 20:20   

Wtryski muszą pracować w pionie bo inaczej tłoczek wyciera teflon we wtryskiwaczu i robi się lipa. Masz plombę na wtryskach czy co? odkręć postaw w pionie i zobaczysz czy jest ciszej.

[ Dodano: 2012-01-23, 20:34 ]
Cytat z instrukcji omvl dream dotyczący instalacji wtrysków reg fast:

Elettrovalvole in posizione verticale

nawet bez znajomości języka italiańskiego wywnioskować mozna tłumaczenie:

elektrozawór w pozycji pionowej.



[ Dodano: 2012-01-23, 20:50 ]
I 2 opinie z forum gazowego - warsztaty niepolecane:

Ja tez Z CAŁEGO SERCA ODRADZAM serwis J.J. Karasińscy z Al. Krakowskiej w Wawie. Dużo by pisać co zdupczyli w moim aucie od doboru komponentów (czerwone waldemary i Zwykły KME silver do auta z turbo) po nawiercenie kolektora pod króćce bez zdejmowania kolektora, "pod prąd" przepływu powietrza i w kosmicznej odległości od cylindrów. straciłem u nich kupę nerwów, czasu i poniekąd kasy bo auto spalało mi 22-23 litry gazu. dopiero moje "upierdlistwo" spowodowało jako takie poprawienie "montażu" ale reduktor i wtryski musiałem już we własnym zakresie wymienić...stwierdziłem że głęboko w :cenzura: mam ich gwarancję przy takim podejściu, że o wszystko musiałem się wykłócać.

a natomiast chciałbym odradzić zakładanie gazu w firmie J.J. Karasińscy
http://autonagaz.waw.pl/
Montowałem u nich gaz, dopiero po cennej wiedzy zdobytej na forum mogę napisać co nie było zrobione po bożemu:
- butla gazowa zamontowana do jazdy na wstecznym
- wężyki od wtryskiwaczy do wkrętek różnej długości (25cm, 28cm, 25cm, 30cm)
- brak możliwości uruchomienia silnika na gazie, uruchomienie awaryjne, pomimo, że wersja KME posiadała taką możliwość, usilnie upierali się przy tym, że się nie da.
- nie było testu drogowego i zbierania punktów, podłączyli jakiś tester + laptopa

Sama instalacja założona czysto i ładnie, nawierty robione po ściągnięciu kolektora.
_________________


E30 + E91
Ostatnio zmieniony przez Cypisek 2012-01-23, 20:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sobol1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Sty 2012
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-24, 20:46   

A wiec tak wygladaja te wtryski:
Panowie czy to mozliwe aby 2 zbiorniki gazu po 40 litrow starczylo na 370km,po miescie?[/quote]

[ Dodano: 2012-01-24, 20:55 ]
sorki nie wiem jak zamiescic foto :x
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-24, 21:22   

Spalanie 21.6 litra/100 km to trochę dużo

Wrzuć fotę na np imageshack i wklej tu linka do foty
_________________


E30 + E91
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-01-24, 21:26   

Cypisek napisał/a:
Spalanie 21.6 litra/100 km to trochę dużo

To zależy od miasta i stylu ... 8-)

Moje 320i E36 tyle wlasnie pali przy obecnych temperaturach i korkach .. :<
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
Ostatnio zmieniony przez LUKAS 2012-01-24, 21:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sobol1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Sty 2012
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-24, 21:27   

no to teraz jest:
http://imageshack.us/phot...2/wtryski2.jpg/
http://imageshack.us/phot...6/wtryski1.jpg/
jezdze lagodnie :twisted: ,wbrew pozorom,bo mam dwumas uszkodzony i szarpie samochodem jak przycisne.czyli nie powinno duzo palic ,nie.
Ostatnio zmieniony przez LUKAS 2012-01-24, 22:18, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-24, 23:10   

Napisz jeszcze jaki masz reduktor.
_________________


E30 + E91
 
 
 
sobol1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Sty 2012
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-25, 08:32   

reduktor AC n-01,uklad sterujacy STAG 300 ISA,listwa wtryskowa 2XOMVL REG,zbiornik STAKO 53Litry.
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-25, 08:57   

Zestaw jest ok, myślę że strojenie i błędy montażowe są winne zaistniałej sytuacji. Auto było strojone na drodze czy zrobili tylko autokalibracje?
_________________


E30 + E91
 
 
 
sobol1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Sty 2012
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-25, 18:35   

autokakibracja.ja ich wcale nie rozumiem,im zalezy zrobic regulacje po 1000 km.jeszce mam500km ,za pare dni ich zrobie,i oddam im niech reguluja,poprawiaja wtryski,naprawijaja oswietlenie,i przypominke i zostawionych wl. swiatlach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14