BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
swap e30 318i m10 na m42
Autor Wiadomość
trip 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 17 Mar 2006
Skąd: wwa
Wysłany: 2010-10-10, 10:51   swap e30 318i m10 na m42

Witam, planuję swapa w swoim e30 318i m10 na m42 z e36, chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z obecnych na forum ma taką podmiankę za sobą? Chodzi mi o jakieś przeszkody czychające po drodze i ciężkie do ominięcia , z tego co czytałem to np. do m42 pasuje normalnie skrzynia od m40, więc chyba powinna tez pasować(wymiarami i mocowaniami ) od m10-tki, ale niewiem np jak z pochyleniem silnika m42 czy jest taki sam kąt jak w m10, czy trzeba bedzie robić jakies rzeźby grube spawania itd...byłbym wdzięczny za jakieś cenne rady i podpowiedzi, z góry dzięki i pozdro
 
 
paluh 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2010
Skąd: kraków
Wysłany: 2010-10-15, 13:28   

niema najmniejszego problemu nie robielem tego ale w e30 szly silniki 1.8 is m42 a to nie ma roznicy z tym z e36 nawet belka i mocowania czyli lapy silnika sa takie same. z katem pochylenia silnika tez pewnie nic sie nie zmielo.
 
 
 
dzidziusbmw 
Mgr. Kombinator



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-10-16, 10:41   

ooo Ktos mnie wyprzedzil z tematem, wlozylem m42 z e30 do waskiej lampy gdzie bylo m10 i w zlaczu kasty jest mniej pinow niz w wiazce silnika... wiec trzeba tetrac elektryke niestety :(
_________________
BMW (E30) & MOTORSPORT
M50 stroker 3,0L power N/A...

Waska & ... :)
Ostatnio zmieniony przez dzidziusbmw 2010-10-16, 10:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
KszyszekN 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Skąd: Białe Błota
Wysłany: 2012-01-18, 21:23   

możesz to opisać ?? otóż mam m42 do przełożenia a w tej chwili w aucie jest m10, poprzednio było m20
 
 
 
Stammek86 



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-01-18, 23:53   

masz w komorze okragle zloncze silnik-buda czy stare prostokatne?
To m42 z e36 czy e30?

skrzynia z m40 pasuje do m42...skrzynie z m50/52 itd też pasują.
skrzyni z m10 nie pasuje do m42
Jezeli silnik z e36 to musisz do niego zalozyć lapy silnika z e30 m40/42 , miske olejową z e30 m40/42 No i Jezeli silnik z e36 to troche walki z kabeekami zeby to chodziło.
Ale jak mi powiesz jakie masz zloncze pod maską(przepuszczam ze okragle skoro wczesniej było m20) to ci zrobie rozpiske co z czym polaczyć.
_________________
 
 
 
KszyszekN 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Skąd: Białe Błota
Wysłany: 2012-01-21, 23:43   

Ja właśnie mam z e30 silnik, złącze okrągłe z takim na środku PAC-MANem :mg: skrzynię mam od m40 razem ze sprzęgłem ponoć, będę wdzięczny za informację bo nigdzie nie mogę doczytać. Pozdro
Ostatnio zmieniony przez KszyszekN 2012-01-21, 23:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-22, 13:25   

ja wkładajac isa do waskiej m10 z okrągłym gniazdem musialem usunac z wiazki silnika jeden plus ktory szedl chyba do absu a w budzie waskiej w tym miejscu była masa reszta sie zgadzała.
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
KszyszekN 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Skąd: Białe Błota
Wysłany: 2012-01-22, 20:51   

ja posiadam szeroką touring'a ;)
Ostatnio zmieniony przez KszyszekN 2012-01-23, 16:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-23, 19:51   

KszyszekN, to jak mowisz ze silnik masz z e30 to powinno pasować.
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
KszyszekN 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Skąd: Białe Błota
Wysłany: 2012-02-03, 17:05   

To si jak będzie pasować, zastanawiam się tylko czy:
1- to na wiązce musi być rozpięte (ponoć jak niema kata to musi)

2- takie wtyczki mam w aucie jak to podłączyć ??

3- a taka wtyczkę mam w wiązce od m20b20 (było oryginalnie) dla porównania ;)

4-jedyne wtyczki które się zgadzają w obu wiązkach są takie czarne z dwoma kabelkami (fioletowy z paskiem i czarny z paskiem)

Czy może mi ktoś powiedzieć co i jak ??
Ostatnio zmieniony przez KszyszekN 2012-02-03, 17:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16