BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e30]Wymiary dużej głowy, dyfra, szpery.
Autor Wiadomość
makkus 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-01-27, 00:18   [e30]Wymiary dużej głowy, dyfra, szpery.

Witam,
ma ktoś z Was szperę, lub zwykły dyfer wyjęty z dużej głowy, "na stole", tak żeby podać mi kilka wymiarów? :wink:
Póki co nie będę zadawał konkretnych pytań, najpierw chciałbym się zorientować, czy ktokolwiek ma coś takiego pod ręką, a nie pod autem...
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2012-03-05, 09:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-01-29, 11:31   

ja mam na stole duzą głowe, co potrzeba ;)
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
makkus 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-01-30, 00:41   






Potrzebuję wymiary zaznaczone na rysunku,
1 i 2 wiadomo o co chodzi, a 3 to jest średnica wewnętrzna koła talerzowego.


Pozdrawiam :wink:
Ostatnio zmieniony przez makkus 2012-01-30, 00:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-01-30, 01:37   

na oko jakby duza glowa, ale jakas dziwna...

Gdzie zgubiles talerz do czujnika predkosci?

Pomierzę jutro rano.

pzdr!!
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
Ostatnio zmieniony przez LUKAS 2012-01-30, 01:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
makkus 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-01-30, 08:27   

ta szpera nie jest z BMW..., da się ją wsadzić do małej, ale trzeba troszkę stoczyć, zanim coś takiegym zrobił, chciałbym poznać wymiary dużej głowy bo jeszcze nigdy w rękach nie miałem :)

temat warty przemyślenia bo S45....
_________________
Kompleksowa renowacja samochodów marki BMW, Fiat i pochodne, Opel.

Klinika Doktora Samochodzika

788 057 194
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-01-30, 10:30   

1 - 42mm
2 - 170mm
3 - 115mm
+/- 2mm
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
makkus 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-01-30, 18:07   

niestety nic z tego nie będzie... za duża różnica w odsadzeniu koła talerzowego...
pozostałe wymiary praktycznie takie same

no nic, trzeba będzie pokusić się o wsadzenie tego do małej głowy :roll:
_________________
Kompleksowa renowacja samochodów marki BMW, Fiat i pochodne, Opel.

Klinika Doktora Samochodzika

788 057 194
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-01-30, 19:45   

No dobra, a teraz z czego to jest? :)
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2012-01-30, 22:33   

LUKAS napisał/a:
No dobra, a teraz z czego to jest? :)
Opel omega A ?
 
 
makkus 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-01-30, 23:18   

dokładnie tak,
Omega 3000...
:roll:
odkąd wsadziłem szperę S25 do małej głowy to fajnie by było, gdyby jednak nieco lepiej spinała...wiem, że można zacieśnić...ale doszedłem do wniosku, że mając dwie z omegi to porównam...no i teraz wiem, że jedyna opcja to taka, że będzie pasowała po stoczeniu, tak żeby nabrała kształt podobny do tej z małej głowy, i zmiana gwintu śrub koła talerzowego z M12 na M10 z wykorzystaniem tulejek w celu zlikwidowania luzu...najważniejsze, że wieloklin flanszy z BMW pasuje...nawet łożyska są te same...
Ostatnio zmieniony przez makkus 2012-01-30, 23:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16