BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SOSEN --->> BMW E30
Autor Wiadomość
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2012-02-20, 11:26   

Taa teraz będzie fałka, a wcześniej było seryjne 2,5 później emka 3,0 i na końcu 2jz z Supry
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
PaKu 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Wrz 2008
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-02-20, 11:51   

Bude bedziesz przemalowywać ? bo te barwy są dość znane ja bym zostawił. Coś w stylu barwy historyczne :D . Fajnie ze Sosen wracasz z tematem bede systematycznie zaglądać jak za czasów babci. Pozdro !
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2012-02-20, 13:31   

Na chwilę obecną oklejenie zostaje, kiedyś się zrobi swoje :wink:
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-02-20, 17:17   

No Łukasz brawo :)

Widze że uzależnienia od V8 jednak nie dało się wyleczyć ... :brawo:

Powodzenia!! :)
LUKAS ;)
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2012-02-20, 18:49   

To chyba najtańsza opcja żeby miec 300 koni :wink:
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
maciek3er 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Maj 2008
Skąd: WLKP
Wysłany: 2012-02-20, 19:46   

PaKu napisał/a:
Ta e30 nie miała silnika z jakiegoś japonca ? dobrze pamietam czy myle fakty ?


masz tu odp

http://www.youtube.com/watch?v=j3D06T7qGTA

e30 sosena w jednej z głownych ról :spoko:
 
 
Skwiro E30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 25 Maj 2011
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2012-02-21, 00:58   

Yeah to jest to ;) znow lotnisko będzie się dymić :D koniecznie bede musial byc przy jeździe próbnej. Pozdro
Ostatnio zmieniony przez Skwiro E30 2012-02-21, 00:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Radwan_e36 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Lut 2012
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-21, 10:36   

Sorry, ale uważam że V8 to jest przedłużenie braku czegoś konkretnego między nogami....

Wiadomo nie od dziś, że do driftu najlepsze są silniki z japońców - najbardziej żywotne i podatne na wszelakie mody... Silniki z bawarek są super, ale są drętwe i nie przyjmują chętnie zmian...

Jako przykład wkładania czegoś lepszego do beem podam dziewczynę w WuWua, która do kebeba włożyła silnik od.... Corvetty! To jest wyczyn! Czym tu się grzać wkładając m60? Tym, że to z gamy beem? No, sorry ale w zawodach jakichkolwiek liczą się osiągi, moc, modyfikacje itp a nie marka....

Z całym szacunkiem: auto super, próba modyfikacji silnika od czapy...

Co do linka - nie bardzo widzę czym tu się grzać??? Tym, że sponsor to IC czy tym, że po Karowej polataliście? Jeszcze raz bez urazy, ale to co pokazują samochody pokazane w klipie (396, 510KM) potrafią jednostki, które mają znacznie mniejszą moc, mniej niutonów itp... Jak stara prawda głosi - co z tego, że fura gwizda jak kierowca piiiiizda?
Ostatnio zmieniony przez Radwan_e36 2012-02-21, 10:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-02-21, 11:24   

Radwan_e36 napisał/a:
Sorry, ale uważam że V8 to jest przedłużenie braku czegoś konkretnego między nogami....

Wiadomo nie od dziś, że do driftu najlepsze są silniki z japońców - najbardziej żywotne i podatne na wszelakie mody... Silniki z bawarek są super, ale są drętwe i nie przyjmują chętnie zmian...

Jako przykład wkładania czegoś lepszego do beem podam dziewczynę w WuWua, która do kebeba włożyła silnik od.... Corvetty! To jest wyczyn! Czym tu się grzać wkładając m60? Tym, że to z gamy beem? No, sorry ale w zawodach jakichkolwiek liczą się osiągi, moc, modyfikacje itp a nie marka....

Z całym szacunkiem: auto super, próba modyfikacji silnika od czapy...

Co do linka - nie bardzo widzę czym tu się grzać??? Tym, że sponsor to IC czy tym, że po Karowej polataliście? Jeszcze raz bez urazy, ale to co pokazują samochody pokazane w klipie (396, 510KM) potrafią jednostki, które mają znacznie mniejszą moc, mniej niutonów itp... Jak stara prawda głosi - co z tego, że fura gwizda jak kierowca piiiiizda?


No prosze, kolejny "fachowiec" od gadanie, a nie robienia :D

Nie znajedziesz silnika osiągającego 300KM w lepszej cenie.
Ale skoro Ty tak psioczysz na M60, to wyskakuj z kapusty i sponsoruj Sosenowi nowy silnik który bez problemu wycisnie 1300KM przy 1,7 bara i siema stefan :lol: , łatwo się gada, jak się za coś nie płaci, co nie... :lol:


Za używanie wulgaryzmu dostajesz narte, więc proponuje lepiej ważyć słowa na forum publicznym :!:
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
Ostatnio zmieniony przez LUKAS 2012-02-21, 11:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
misza 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-02-21, 13:14   

Nie rozumiem czemu się tak denerwujesz Radwan, normalnie jakby ci Sosen podkupił ta budę..

Tak jak Sosen napisał "To chyba najtańsza opcja żeby miec 300 koni " więc o co Ci chodzi człowieku? I kto tu się jara że to V8 itp? Jakby Sosen chciał latać japończykiem to by sobie go kupił, więc przestań bredzić, bo nie da się tego czytać.
 
 
MaxxxS 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-21, 13:22   

dziwna opinia. v8 jest dobre do driftu :) pojemnosc robi swoja robote i jest sporo niutkow dostepnych z samego dolu. nie ma tez laga ktory jest w silnikach doladowanych wiec w sam raz na nasze obiekty sportowe, a jak sie robi malo zawsze mozna v8 przychlostac podtlenkiem:)
ostatnio mialem 4.4 w e30 pod nozem i smiga to juz 4 lata bezawaryjnie. buda sie konczy ale motor ma sie dobrze:)
_________________
....
 
 
 
MaxxxS 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-21, 13:31   

Sosen kozak ze ta buda wpadla w twoje rece. osobiscie Bartka nie znam ale to chlopak z mojej dzielni a ta e30 to u nas legenda :D
Sukcesow.
_________________
....
 
 
 
macie30k 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Skąd: PL
Wysłany: 2012-02-21, 17:08   

Japońskie są dobre, ale narzędzia elektryczne.
Widziałem w Koszalinie na torze jak 200sx nie dawał sobie rady, kilka razy musiał poprawiać sprzęgłem.

Co to w ogóle za dyskusja. M60 w e30 urywa jaja.
 
 
HARTGE 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sty 2007
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2012-02-21, 19:04   

LUKAS napisał/a:
No prosze, kolejny "fachowiec" od gadanie, a nie robienia :D

łatwo się gada, jak się za coś nie płaci, co nie... :lol:


Święte słowa Panie Kolego, (znam to z autopsji).
Kiedy robiłem ostatni remont kapitalny M20B27 w swoim X-e (na oryginalnych częściach z ASO BMW) to też miałem okazję usłyszeć podobne (jak powyżej) opinie kilku takich "fachowców - doradzaczy" którzy sami nigdy nie podjęli żadnej walki z niczym i o nic, a tylko gadać potrafią, że np. trzeba było M-kę do X-a włożyć itd. itp.

... no i po prostu ... nie chce mi się z nimi gadać ...
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2012-02-21, 19:22   

Radwan_e36 napisał/a:
Sorry, ale uważam że V8 to jest przedłużenie braku czegoś konkretnego między nogami....


Mówi się trudno, żyje się dalej ;/ Ale jesteśmy z Tobą :mg:
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
HARTGE 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sty 2007
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2012-02-21, 19:51   

:lol: :lol: :lol: ... :spoko:
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2012-02-21, 21:03   

Radwan_e36 napisał/a:
Wiadomo nie od dziś, że do driftu najlepsze są silniki z japońców - najbardziej żywotne i podatne na wszelakie mody... Silniki z bawarek są super, ale są drętwe i nie przyjmują chętnie zmian...


z japonskich rzeczy to jedyne co dobre i niezawodne to kamikaze ...

a Twoja opinia na temat filmu VTG... skoro nie widziales auta i Bartka w akcji nie wypowiadaj sie! bo dam sobie uciac co nieco, ze bys narobil w pory gdyby byl dzien litosci i Bartek Cie przewiozl ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
MasterTM 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 27 Wrz 2010
Skąd: Warszawa/Józefów
Wysłany: 2012-02-23, 09:39   

Radwan_e36 napisał/a:
Wiadomo nie od dziś, że do driftu najlepsze są silniki z japońców - najbardziej żywotne i podatne na wszelakie mody... Silniki z bawarek są super, ale są drętwe i nie przyjmują chętnie zmian...


Tak, bardzo żywotne... Silniki V8 są dużo bardziej żywotne, ponieważ nie osiągają tak wysokich obrotów i nie są uturbione, a jak powszechnie wiadomo turbo drastycznie obniża żywotność silnika... Vki mają tą zaletę, że świetnie zbierają się z dołu, żaden japoniec typu SR, czy RB się tak nie zbiera, nawet z turbo.
 
 
 
High-Tech 
///HTT



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Modlin Twierdza
Wysłany: 2012-02-23, 09:48   

macie30k napisał/a:
Japońskie są dobre, ale narzędzia elektryczne.
Widziałem w Koszalinie na torze jak 200sx nie dawał sobie rady, kilka razy musiał poprawiać sprzęgłem.

Pewnie Wierzba z m60 na pokładzie :lol:

Sosen - DZIAŁAJ! Dobrze będzie popatrzeć po latach. Nawet koszulkę Sosenową gdzieś mam :D

pozdro
_________________
www.high-tech-tuning.pl
www.facebook.pl/HighTechTuning
 
 
 
macie30k 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Skąd: PL
Wysłany: 2012-02-23, 13:07   

to nie był ten esix z m60, jakiś uturbiony sprzęt.
 
 
Radwan_e36 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Lut 2012
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-24, 12:05   

Panowie, o co Wam chodzi? Wyraziłem swoja opinię - nie wolno mi? Tak się grzejecie m60 jakby był to co najmniej któryś z cudów świata, a ja uważam że te silniki wcale nie sa najlepsze.... Tak sie głupio składa, że pojęcie niejakie o swapach mam, poza doopowozem pt kebab m40 mam też.... Nissana 240SX, który jest "nieco" zmodyfikowany, więc wasze texty o mojej nieznajomości budowy samochodów możecie sobiue między poślady schować... Skoro tak bardzo jesteście za m60 w e30 (owszem, nienajgorsze rozwiązanie ale to jeszcze nie oznacza że najlepsze) to zapraszam na małą próbę ową emsześćdziesiątką z moim niskiem na jakimś lotnisku - zobaczymy, które silniki są lepsze i które auta (o kierowcach nie wspominam) mają większe możliwości :)

Slawo - może i koleś ma umiejętności - w to nie wątpie, ale na filmie nie pokazuje nic specjalnego a ja do owego filmu się odnosiłem.... Takie tematy jak są na filmie można śmiało ogarnąć autem z mniejszym motorem

A tymczasem uzdrawiam z choroby o nazwie e30 z silnikiem m60 :mg:

LUKAS - daruj sobie text o gadaniu a nic nie robieniu, bo póki co to Ty szukasz sponsora a nie ja :lol: Ja moje auto do zabawy mam przygotowane a Ty?
1300KM? Hmmm, to chyba w jednorazowym strzale z N2O, ale taka moc ma w stolicy tylko RTViper jeżdżący Dodgem Viperem z suchym podtlenkiem... Doklej mi jeszcze jedno ostrzeżenie i juz będę miał pewność o jakości beemki - to już nie to samo co było za czasów Kirasa, Darco, Spektera, Martineza, MC-ego i jeszcze kilku innych o których nawet pewnie nie słyszałeś....
Ostatnio zmieniony przez Radwan_e36 2012-02-24, 13:02, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
kafarek 
Master of desaster



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: Tczew
Wysłany: 2012-02-24, 12:58   

Radwan_e36 napisał/a:
A tymczasem uzdrawiam z choroby o nazwie e30 z silnikiem m60


Chyba niedoczytałeś o co tak na prawdę chodzi ;) Chodzi o tanie KM, które sprawdzą się w drifcie :] By objeżdżać bokiem nysy jak Twoja, Seosenowi w E30 wystarczyło m30b35 na stockowym kompie :D Gdy zachciało mu się walki o pudło przesiadł się do e28 z S62..


Tutaj nie chodzi o jakieś wielkie projekty.. Taki już miał.. Ma być fun i amatorka, a do tego m60 w E30 to i tak za dużo. Ochłoń, przeczytaj raz jeszcze temat i założenia tego projektu a skumasz o co biega. To są po prostu tanie konie..
_________________

 
 
Radwan_e36 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Lut 2012
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-24, 13:07   

Kafarek - to chyba Ty nie ogarnąłeś o co mi chodzi!!!! Tanie KM? Takie cos wogóle istnieje? No wybacz, ale tanie i dobre wyklucza się z zasady... Mojego niska objechałoby dwudziestoletnie b35? No chyba jaja w tym momencie sobie robisz :) Troszkę nia ta moc, nie ten moment i nie ta technologia silnika :)

Fun i amatorka - zgadzam się, ale czy do tego niezbędne jest m60? Ja mam ochłonąć? Tanie konie? Albo tanio, albo dobrze - jedno z drugim sie wyklucza całkowicie...

Z eSkę szacunek dla Sosena :spoko:
Ostatnio zmieniony przez Radwan_e36 2012-02-24, 13:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kafarek 
Master of desaster



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: Tczew
Wysłany: 2012-02-24, 13:15   

haha

Dopasione E32 740i trafione tyłem - 2k

Wyjmujesz motorownię i resztę sprzedajesz:

- skrzynia 400zł
- wnętrze w białej skórce i prądzie 600zł
- komplet rolety elektrycznej 300zł
- serwotronic - 150zł

Mam wymieniać dalej? Jeszce połowy auta nie rozebrałem, a już mi się zwrócił zakup..
Umiesz liczyć?

Ma 300KM i wsadzi to sam do gotowej budy. I co nie pojedzie toto?

Przestań kruszyć kopie i uczyć ludzi czegoś co robili dużo wcześniej niż Ty..
_________________

 
 
Radwan_e36 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Lut 2012
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-24, 13:22   

Czy ja powiedziałem, że toto nie pojedzie? Pojedzie i to pewnie zajebiście ale nie wkładaj mi głodnych bajek, że objedzie to mojego niska...

Poza tym jaki związek ma sprzedaż gratów z mocą auta? To tak samo jakbyś napisał że murzyn urodził sie biały, żył żółty a umarł czarny - argumenty Twoje są od czapy :shock:

Skoro zakup Ci się zwrócił to super, gratuluję, ale nadal nie widzę związku z tematem mocy, przyspieszenia itp i z Twoich wyliczeń nie ma jeszcze 2000 :lol:

300KM tyłka nie urywa z wrażenia, to jest przeciętna moc według mnie. Co powiesz na 427?

PS. o tym czy ktoś cokolwiek zrobił wcześniej możemy pogadać 8-) Co powiesz na dużego Fiata z silnikiem od 2,0 DOHC Sierry Cosworth zrobionego w 1995?
Ostatnio zmieniony przez Radwan_e36 2012-02-24, 13:28, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15