Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Wrz 2008 Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-02-20, 11:51
Bude bedziesz przemalowywać ? bo te barwy są dość znane ja bym zostawił. Coś w stylu barwy historyczne . Fajnie ze Sosen wracasz z tematem bede systematycznie zaglądać jak za czasów babci. Pozdro !
Sorry, ale uważam że V8 to jest przedłużenie braku czegoś konkretnego między nogami....
Wiadomo nie od dziś, że do driftu najlepsze są silniki z japońców - najbardziej żywotne i podatne na wszelakie mody... Silniki z bawarek są super, ale są drętwe i nie przyjmują chętnie zmian...
Jako przykład wkładania czegoś lepszego do beem podam dziewczynę w WuWua, która do kebeba włożyła silnik od.... Corvetty! To jest wyczyn! Czym tu się grzać wkładając m60? Tym, że to z gamy beem? No, sorry ale w zawodach jakichkolwiek liczą się osiągi, moc, modyfikacje itp a nie marka....
Z całym szacunkiem: auto super, próba modyfikacji silnika od czapy...
Co do linka - nie bardzo widzę czym tu się grzać??? Tym, że sponsor to IC czy tym, że po Karowej polataliście? Jeszcze raz bez urazy, ale to co pokazują samochody pokazane w klipie (396, 510KM) potrafią jednostki, które mają znacznie mniejszą moc, mniej niutonów itp... Jak stara prawda głosi - co z tego, że fura gwizda jak kierowca piiiiizda?
Ostatnio zmieniony przez Radwan_e36 2012-02-21, 10:42, w całości zmieniany 2 razy
Sorry, ale uważam że V8 to jest przedłużenie braku czegoś konkretnego między nogami....
Wiadomo nie od dziś, że do driftu najlepsze są silniki z japońców - najbardziej żywotne i podatne na wszelakie mody... Silniki z bawarek są super, ale są drętwe i nie przyjmują chętnie zmian...
Jako przykład wkładania czegoś lepszego do beem podam dziewczynę w WuWua, która do kebeba włożyła silnik od.... Corvetty! To jest wyczyn! Czym tu się grzać wkładając m60? Tym, że to z gamy beem? No, sorry ale w zawodach jakichkolwiek liczą się osiągi, moc, modyfikacje itp a nie marka....
Z całym szacunkiem: auto super, próba modyfikacji silnika od czapy...
Co do linka - nie bardzo widzę czym tu się grzać??? Tym, że sponsor to IC czy tym, że po Karowej polataliście? Jeszcze raz bez urazy, ale to co pokazują samochody pokazane w klipie (396, 510KM) potrafią jednostki, które mają znacznie mniejszą moc, mniej niutonów itp... Jak stara prawda głosi - co z tego, że fura gwizda jak kierowca piiiiizda?
No prosze, kolejny "fachowiec" od gadanie, a nie robienia
Nie znajedziesz silnika osiągającego 300KM w lepszej cenie.
Ale skoro Ty tak psioczysz na M60, to wyskakuj z kapusty i sponsoruj Sosenowi nowy silnik który bez problemu wycisnie 1300KM przy 1,7 bara i siema stefan , łatwo się gada, jak się za coś nie płaci, co nie...
Za używanie wulgaryzmu dostajesz narte, więc proponuje lepiej ważyć słowa na forum publicznym
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sie 2005 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-02-21, 13:14
Nie rozumiem czemu się tak denerwujesz Radwan, normalnie jakby ci Sosen podkupił ta budę..
Tak jak Sosen napisał "To chyba najtańsza opcja żeby miec 300 koni " więc o co Ci chodzi człowieku? I kto tu się jara że to V8 itp? Jakby Sosen chciał latać japończykiem to by sobie go kupił, więc przestań bredzić, bo nie da się tego czytać.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-21, 13:22
dziwna opinia. v8 jest dobre do driftu pojemnosc robi swoja robote i jest sporo niutkow dostepnych z samego dolu. nie ma tez laga ktory jest w silnikach doladowanych wiec w sam raz na nasze obiekty sportowe, a jak sie robi malo zawsze mozna v8 przychlostac podtlenkiem:)
ostatnio mialem 4.4 w e30 pod nozem i smiga to juz 4 lata bezawaryjnie. buda sie konczy ale motor ma sie dobrze:)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sty 2007 Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2012-02-21, 19:04
LUKAS napisał/a:
No prosze, kolejny "fachowiec" od gadanie, a nie robienia
łatwo się gada, jak się za coś nie płaci, co nie...
Święte słowa Panie Kolego, (znam to z autopsji).
Kiedy robiłem ostatni remont kapitalny M20B27 w swoim X-e (na oryginalnych częściach z ASO BMW) to też miałem okazję usłyszeć podobne (jak powyżej) opinie kilku takich "fachowców - doradzaczy" którzy sami nigdy nie podjęli żadnej walki z niczym i o nic, a tylko gadać potrafią, że np. trzeba było M-kę do X-a włożyć itd. itp.
... no i po prostu ... nie chce mi się z nimi gadać ...
Wiadomo nie od dziś, że do driftu najlepsze są silniki z japońców - najbardziej żywotne i podatne na wszelakie mody... Silniki z bawarek są super, ale są drętwe i nie przyjmują chętnie zmian...
z japonskich rzeczy to jedyne co dobre i niezawodne to kamikaze ...
a Twoja opinia na temat filmu VTG... skoro nie widziales auta i Bartka w akcji nie wypowiadaj sie! bo dam sobie uciac co nieco, ze bys narobil w pory gdyby byl dzien litosci i Bartek Cie przewiozl
Wiadomo nie od dziś, że do driftu najlepsze są silniki z japońców - najbardziej żywotne i podatne na wszelakie mody... Silniki z bawarek są super, ale są drętwe i nie przyjmują chętnie zmian...
Tak, bardzo żywotne... Silniki V8 są dużo bardziej żywotne, ponieważ nie osiągają tak wysokich obrotów i nie są uturbione, a jak powszechnie wiadomo turbo drastycznie obniża żywotność silnika... Vki mają tą zaletę, że świetnie zbierają się z dołu, żaden japoniec typu SR, czy RB się tak nie zbiera, nawet z turbo.
Panowie, o co Wam chodzi? Wyraziłem swoja opinię - nie wolno mi? Tak się grzejecie m60 jakby był to co najmniej któryś z cudów świata, a ja uważam że te silniki wcale nie sa najlepsze.... Tak sie głupio składa, że pojęcie niejakie o swapach mam, poza doopowozem pt kebab m40 mam też.... Nissana 240SX, który jest "nieco" zmodyfikowany, więc wasze texty o mojej nieznajomości budowy samochodów możecie sobiue między poślady schować... Skoro tak bardzo jesteście za m60 w e30 (owszem, nienajgorsze rozwiązanie ale to jeszcze nie oznacza że najlepsze) to zapraszam na małą próbę ową emsześćdziesiątką z moim niskiem na jakimś lotnisku - zobaczymy, które silniki są lepsze i które auta (o kierowcach nie wspominam) mają większe możliwości
Slawo - może i koleś ma umiejętności - w to nie wątpie, ale na filmie nie pokazuje nic specjalnego a ja do owego filmu się odnosiłem.... Takie tematy jak są na filmie można śmiało ogarnąć autem z mniejszym motorem
A tymczasem uzdrawiam z choroby o nazwie e30 z silnikiem m60
LUKAS - daruj sobie text o gadaniu a nic nie robieniu, bo póki co to Ty szukasz sponsora a nie ja Ja moje auto do zabawy mam przygotowane a Ty?
1300KM? Hmmm, to chyba w jednorazowym strzale z N2O, ale taka moc ma w stolicy tylko RTViper jeżdżący Dodgem Viperem z suchym podtlenkiem... Doklej mi jeszcze jedno ostrzeżenie i juz będę miał pewność o jakości beemki - to już nie to samo co było za czasów Kirasa, Darco, Spektera, Martineza, MC-ego i jeszcze kilku innych o których nawet pewnie nie słyszałeś....
Ostatnio zmieniony przez Radwan_e36 2012-02-24, 13:02, w całości zmieniany 5 razy
A tymczasem uzdrawiam z choroby o nazwie e30 z silnikiem m60
Chyba niedoczytałeś o co tak na prawdę chodzi Chodzi o tanie KM, które sprawdzą się w drifcie By objeżdżać bokiem nysy jak Twoja, Seosenowi w E30 wystarczyło m30b35 na stockowym kompie Gdy zachciało mu się walki o pudło przesiadł się do e28 z S62..
Tutaj nie chodzi o jakieś wielkie projekty.. Taki już miał.. Ma być fun i amatorka, a do tego m60 w E30 to i tak za dużo. Ochłoń, przeczytaj raz jeszcze temat i założenia tego projektu a skumasz o co biega. To są po prostu tanie konie..
Kafarek - to chyba Ty nie ogarnąłeś o co mi chodzi!!!! Tanie KM? Takie cos wogóle istnieje? No wybacz, ale tanie i dobre wyklucza się z zasady... Mojego niska objechałoby dwudziestoletnie b35? No chyba jaja w tym momencie sobie robisz Troszkę nia ta moc, nie ten moment i nie ta technologia silnika
Fun i amatorka - zgadzam się, ale czy do tego niezbędne jest m60? Ja mam ochłonąć? Tanie konie? Albo tanio, albo dobrze - jedno z drugim sie wyklucza całkowicie...
Z eSkę szacunek dla Sosena
Ostatnio zmieniony przez Radwan_e36 2012-02-24, 13:16, w całości zmieniany 1 raz
Czy ja powiedziałem, że toto nie pojedzie? Pojedzie i to pewnie zajebiście ale nie wkładaj mi głodnych bajek, że objedzie to mojego niska...
Poza tym jaki związek ma sprzedaż gratów z mocą auta? To tak samo jakbyś napisał że murzyn urodził sie biały, żył żółty a umarł czarny - argumenty Twoje są od czapy
Skoro zakup Ci się zwrócił to super, gratuluję, ale nadal nie widzę związku z tematem mocy, przyspieszenia itp i z Twoich wyliczeń nie ma jeszcze 2000
300KM tyłka nie urywa z wrażenia, to jest przeciętna moc według mnie. Co powiesz na 427?
PS. o tym czy ktoś cokolwiek zrobił wcześniej możemy pogadać Co powiesz na dużego Fiata z silnikiem od 2,0 DOHC Sierry Cosworth zrobionego w 1995?
Ostatnio zmieniony przez Radwan_e36 2012-02-24, 13:28, w całości zmieniany 4 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach