Wysłany: 2012-03-04, 12:35 Przygasanie na zimnym po lekkim dodaniu gazu
Kiedy silnik jest jeszcze zimny, temperatura jest na niebieskim polu, lekko musnę gaz, to najpierw obroty spadają tak, że auto prawie gaśnie (kontrolki już się lekko zapalają, przygasają światła, dmuchawa etc.), po czym wskakują na około 1000. Wygląda to tak: http://www.speedyshare.co...03032012099.mp4 Na zimniejszym jeszcze bardziej przygasa... Co to może być? Przepływka?
Ciężko zdiagnozować. Wykonywałem próby z odłączoną przepływką, jak i z i jakby z przepływką ciut gorzej właśnie... Ale tak naprawdę jednoznacznie stwierdzić to ciężko...
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2012-03-04, 22:37
MasterTM, mam to samo u siebie w e30 m20b25... spróbuj zrobić reseta kompa mi troche pomogło ale nie do konca... walcze z tym już jakis czas... i powiem Ci ze to chyab urok starego m20
Sprężyna w przepływce też ma swoją wytrzymałość. Po tylu latach słabnie i niestawia takiego oporu. wystarczy trochę podregulować przepływkę i powinno byc git.
_________________ E30 320i samodzielnie składana - satysfakcja z jazdy gwarantowana
sprawdź czujnik termiczny(niebieski na obudowie termostatu)
Jeśli to nie czujnik to luknij ciśnienie paliwa na zimnym silniku-często pompa puszcza lub regulator ciśnienia.
Jeśli nadal nie będzie poprawy to sprawdź czujnik temp powietrza zasysanego w przepływomierzu.
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
Czujnik termiczny raczej nie, termostat był dopiero co wymieniany. Co do dwóch pozostałych, to jeszcze troszkę zielony jestem, więc jakbyś napisał jak to sprawdzić, byłbym wdzięczny
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2012-03-08, 09:52
MasterTM, co do regulatora to najlepiej nałozyć przezroczysty wężyk od regulatora do kolektroa ssacego i jeżeli paliwo bedzie znajdowało sie w węzyku to znaczy ze regulator cisnienia przepuszcza i jest do wymiany
Czujnik termiczny raczej nie, termostat był dopiero co wymieniany. Co do dwóch pozostałych, to jeszcze troszkę zielony jestem, więc jakbyś napisał jak to sprawdzić, byłbym wdzięczny
Termostat nie ma nic do tego. Ja bym obstawiał w pierwszej kolejności właśnie czujnik termiczny wiec najlepiej podmień na drugi kosztuje około 20zł więc nie warto bawić się w sprawdzenie ale jeśli chcesz to w poniedziałek jak będę w robocie to mogę sprawdzić jakie powinien mieć wartości i napisać.
Ciśnienie paliwa mierzysz wpinając się za filtrem paliwa lub przed samą listwą trójnikiem z manometrem-wartość masz podaną na obudowie regulatora ciśnienia. Reg nie koniecznie musi przepuszczać na podciśnieniu-czasem zamiast mieć np jak u mnie w e36 3,5 to puszczał już przy 2 i nie trzymał ciśnienia.
Przeplywka to już wyższa szkoła jazdy więc najlepiej jak masz okazję to podmień na sprawną i sprawdź.
pozdro
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach