BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przygasanie na zimnym po lekkim dodaniu gazu
Autor Wiadomość
MasterTM 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 27 Wrz 2010
Skąd: Warszawa/Józefów
Wysłany: 2012-03-04, 12:35   Przygasanie na zimnym po lekkim dodaniu gazu

Kiedy silnik jest jeszcze zimny, temperatura jest na niebieskim polu, lekko musnę gaz, to najpierw obroty spadają tak, że auto prawie gaśnie (kontrolki już się lekko zapalają, przygasają światła, dmuchawa etc.), po czym wskakują na około 1000. Wygląda to tak: http://www.speedyshare.co...03032012099.mp4 Na zimniejszym jeszcze bardziej przygasa... Co to może być? Przepływka?
 
 
 
WI$NIA 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-03-04, 13:41   

Całkiem prawdopobodne, że to właśnie przepływka.
_________________
E30 320i samodzielnie składana - satysfakcja z jazdy gwarantowana :D
 
 
 
MasterTM 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 27 Wrz 2010
Skąd: Warszawa/Józefów
Wysłany: 2012-03-04, 20:17   

Ciężko zdiagnozować. Wykonywałem próby z odłączoną przepływką, jak i z i jakby z przepływką ciut gorzej właśnie... Ale tak naprawdę jednoznacznie stwierdzić to ciężko...
 
 
 
norb 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2012-03-04, 22:37   

MasterTM, mam to samo u siebie w e30 m20b25... spróbuj zrobić reseta kompa mi troche pomogło ale nie do konca... ;/ walcze z tym już jakis czas... i powiem Ci ze to chyab urok starego m20 :wink:
_________________
"LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
 
 
 
WI$NIA 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-03-05, 12:37   

Sprężyna w przepływce też ma swoją wytrzymałość. Po tylu latach słabnie i niestawia takiego oporu. wystarczy trochę podregulować przepływkę i powinno byc git.
_________________
E30 320i samodzielnie składana - satysfakcja z jazdy gwarantowana :D
 
 
 
kazik 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-03-07, 18:56   

sprawdź czujnik termiczny(niebieski na obudowie termostatu)
Jeśli to nie czujnik to luknij ciśnienie paliwa na zimnym silniku-często pompa puszcza lub regulator ciśnienia.
Jeśli nadal nie będzie poprawy to sprawdź czujnik temp powietrza zasysanego w przepływomierzu.
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
 
 
 
MasterTM 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 27 Wrz 2010
Skąd: Warszawa/Józefów
Wysłany: 2012-03-07, 23:59   

Czujnik termiczny raczej nie, termostat był dopiero co wymieniany. Co do dwóch pozostałych, to jeszcze troszkę zielony jestem, więc jakbyś napisał jak to sprawdzić, byłbym wdzięczny :)
 
 
 
norb 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2012-03-08, 09:52   

MasterTM, co do regulatora to najlepiej nałozyć przezroczysty wężyk od regulatora do kolektroa ssacego i jeżeli paliwo bedzie znajdowało sie w węzyku to znaczy ze regulator cisnienia przepuszcza i jest do wymiany :P
_________________
"LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
 
 
 
kazik 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-03-08, 22:12   

Czujnik termiczny raczej nie, termostat był dopiero co wymieniany. Co do dwóch pozostałych, to jeszcze troszkę zielony jestem, więc jakbyś napisał jak to sprawdzić, byłbym wdzięczny :)

Termostat nie ma nic do tego. Ja bym obstawiał w pierwszej kolejności właśnie czujnik termiczny wiec najlepiej podmień na drugi kosztuje około 20zł więc nie warto bawić się w sprawdzenie ale jeśli chcesz to w poniedziałek jak będę w robocie to mogę sprawdzić jakie powinien mieć wartości i napisać.

Ciśnienie paliwa mierzysz wpinając się za filtrem paliwa lub przed samą listwą trójnikiem z manometrem-wartość masz podaną na obudowie regulatora ciśnienia. Reg nie koniecznie musi przepuszczać na podciśnieniu-czasem zamiast mieć np jak u mnie w e36 3,5 to puszczał już przy 2 i nie trzymał ciśnienia.
Przeplywka to już wyższa szkoła jazdy więc najlepiej jak masz okazję to podmień na sprawną i sprawdź.
pozdro
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
 
 
 
macie30k 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Skąd: PL
Wysłany: 2012-03-09, 08:27   

miałem to samo w m20b25. Najpierw wymiana regulatora na listwie, później przepływki na MAF.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15