BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e39]Dwumasowe koło zamachowe M52B28 / M54B30
Autor Wiadomość
HARTGE 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sty 2007
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2012-02-29, 21:39   [e39]Dwumasowe koło zamachowe M52B28 / M54B30

Jak w temacie, czy ktoś przerabiał (lub wie jak przerobić) dwumasowe koło zamachowe na tradycyjne (jednomasowe) koło zamachowe w E39 z silnikiem M52B28 lub z M54B30 ?
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2012-03-05, 10:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
s50 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Skąd: z domu
Wysłany: 2012-03-03, 21:44   

A co chcesz tym osiagnac? Czy poprostu ci sie rozlecialo? Kola przerabiaja osoby, ktore chca zaoszczedzic na kupnie nowego, np moj kumpel zaspawal kiedys kolo w V8. Ogolnie sie skonczylo tym ze rozwalilo mu skrzynie i skonczyl na drzewie. Jesli chcesz przejsc na jednomas to zaloz kolo zamahowe od M20, jesli chodzi o redukcje kosztow to bez sensu bo mozna kupic bardzo tanio uzywke -to sie poprostu nie psuje tak czesto jak w np dieslach, temu jest duzo tansze.
_________________
Sprzedam silniki:

M62B35 -goly 1800zl
N52B30A -3.0SI 272KM -na czesci
S50B30 -komplet 10500zl

Wszystkie czesci BMW E38 735i 2001
 
 
Kruczek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2007
Skąd: Orońsko
Wysłany: 2012-03-04, 10:49   

można też jednomas m50 roztoczyć pod 240 mm, tarcza od m30 z jednomasu ze sprężynkami + docisk z m57
 
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2012-03-04, 11:50   

HARTGE, po co chcesz coś takiego dłubać.. to ma być pod sport czy do codziennej jazdy ??
 
 
HARTGE 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sty 2007
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2012-03-05, 16:22   

s50 napisał/a:
A co chcesz tym osiagnac?

Adam86 napisał/a:
HARTGE, po co chcesz coś takiego dłubać.. to ma być pod sport czy do codziennej jazdy ??

Pytam zupełnie profilaktycznie.
E39 do sportu to się raczej nie nadaje :lol:
Po 7 latach jeżdżenia X-em (4X4) trochę zatęskniłem za możliwością postawienia auta bokiem na suchym asfaldzie (strzałem ze sprzęgła) i myślę właśnie o E39 M52B28 lub M54B30 dlatego pytam o ewentualne możliwości skutecznego i jednorazowego usunięcia ww. awarii.

PS.
Koledze w VW 1,9 TDi 90 PS rozleciało się koło dwumasowe, wypłacił 3000 zł. za nowe sprzęgło + nowe koło dwumasowe LUC-a i po tygodniu (normalnej taksówkarskiej jazdy) ww. koło rozleciało się ponownie ... ;/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 18