Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sty 2007 Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2012-02-29, 21:39 [e39]Dwumasowe koło zamachowe M52B28 / M54B30
Jak w temacie, czy ktoś przerabiał (lub wie jak przerobić) dwumasowe koło zamachowe na tradycyjne (jednomasowe) koło zamachowe w E39 z silnikiem M52B28 lub z M54B30 ?
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2012-03-05, 10:17, w całości zmieniany 1 raz
A co chcesz tym osiagnac? Czy poprostu ci sie rozlecialo? Kola przerabiaja osoby, ktore chca zaoszczedzic na kupnie nowego, np moj kumpel zaspawal kiedys kolo w V8. Ogolnie sie skonczylo tym ze rozwalilo mu skrzynie i skonczyl na drzewie. Jesli chcesz przejsc na jednomas to zaloz kolo zamahowe od M20, jesli chodzi o redukcje kosztow to bez sensu bo mozna kupic bardzo tanio uzywke -to sie poprostu nie psuje tak czesto jak w np dieslach, temu jest duzo tansze.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sty 2007 Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2012-03-05, 16:22
s50 napisał/a:
A co chcesz tym osiagnac?
Adam86 napisał/a:
HARTGE, po co chcesz coś takiego dłubać.. to ma być pod sport czy do codziennej jazdy
Pytam zupełnie profilaktycznie.
E39 do sportu to się raczej nie nadaje
Po 7 latach jeżdżenia X-em (4X4) trochę zatęskniłem za możliwością postawienia auta bokiem na suchym asfaldzie (strzałem ze sprzęgła) i myślę właśnie o E39 M52B28 lub M54B30 dlatego pytam o ewentualne możliwości skutecznego i jednorazowego usunięcia ww. awarii.
PS.
Koledze w VW 1,9 TDi 90 PS rozleciało się koło dwumasowe, wypłacił 3000 zł. za nowe sprzęgło + nowe koło dwumasowe LUC-a i po tygodniu (normalnej taksówkarskiej jazdy) ww. koło rozleciało się ponownie ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach