Wysłany: 2012-03-20, 23:20 Problem z przepływomierzem M40 1.8
Witam mam pewien problem z przepływomierzem i nie potrafię sobie poradzić a mianowicie czy ktoś wie jak powinien być dokładnie ustawiony zapłon na nim bo na tarczy w nim jest tylko napisane 512-512-515-512 ma ktoś może fotografie prawidłowo ustawionego przepływomierza bądź jak bardzo powinna być ustawiona sprężyna w nim? Za wszelką pomoc będe wdzięczny.
Objawy jakie teraz występują z powodu przestawiania go to przerywanie, szarpanie oraz na ekonomizerze pokazuje spalanie >20l/100km
Niestety ojciec się kiedyś do tego dorwał no i teraz nie pamięta o ile ząbków poprzestawiał, więc pozostaje mi albo poczekać na odpowiedź od kogoś albo wymiana na inny
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Lut 2007 Skąd: Orońsko
Wysłany: 2012-03-21, 23:16
nie lepiej podjechać na stację diagnostyczną i podpiąc się pod analizator spalin? w miarę normalny diagnosta powinien przynajmniej zbliżyć się do ustawień fabrycznych.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Gru 2004 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-03-22, 07:00
Kruczek napisał/a:
nie lepiej podjechać na stację diagnostyczną i podpiąc się pod analizator spalin? w miarę normalny diagnosta powinien przynajmniej zbliżyć się do ustawień fabrycznych.
Niekoniecznie jest jak piszesz. Na analizatorze ustawisz co2, ale tylko tyle - jałowy bieg . Co wtedy z wyższymi obrotami , co ze wzbogacaniem mieszanki przy mocniejszym dodaniu gazu ...
A może jest ktoś z Warszawy z takowym silnikiem i przepływomierzem abym podjechał i podmienił na 15min i sprawdził jak powinna zachowywać się bunia na 100%oryginalnym przepływomierzu bez ingerowania w nim?:)
czesc ja mieszkam koło wawy ale jutro bede w centrum tak gdzies po 19 to mozesz podjechac to sprawdzimy mam tez luzem przepływke to ja tez moge wziasc pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach