Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Skąd: Topolany
Wysłany: 2011-06-11, 19:34
bąku napisał/a:
pod skrzynką bezpieczników nie patrzyłem
[ Dodano: 2011-06-11, 20:35 ]
bąku napisał/a:
Wiem gdzie patrzeć i wiem gdzie co gnije, bo sam jestem posiadaczem wąskiej lampy.
Pod skrzynką 99% wąskich gnije...
Faktem jest, iż gdyby sprzedający przedstawił wady auta w ogłoszeniu, byłby bardziej wiarygodny- w tej sytuacji nie dziwię się, że niesmak był większy.
Ostatnio zmieniony przez valdi80 2011-06-11, 19:56, w całości zmieniany 4 razy
Wiem gdzie patrzeć i wiem gdzie co gnije, bo sam jestem posiadaczem wąskiej lampy.
Pod skrzynką 99% wąskich gnije...
Faktem jest, iż gdyby sprzedający przedstawił wady auta w ogłoszeniu, byłby bardziej wiarygodny- w tej sytuacji nie dziwię się, że niesmak był większy.
Ciesze się więc z tego że moja wąska zalicza się do tego 1%
dzięki za radę jak następnym razem będę się wybierał to tam zajrzę w pierwszej kolejności
Jechałem tam z przekonaniem że pewnie sprzedający koloryzuje, także niesmak był w granicach rozsądku
ja bym powiedział ze przed skrzynka a nie pod bo w nadkolu od spodu przed skrzynka jest zgrzew i u mnie tam pojawiła sie korozja na zgrzewie a bezposrednio pod sama skrzynka nie wiem dlaczego miałoby zacząć rdzewieć
_________________ Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
To moje byłe e30, sprzedałem w kwietniu a jeszcze nie przerejestrowane. Sprzedałem ją za 1/3 tej ceny co teraz. Była dość mocno skorodowana i na pewno nie wymagała delikatnego spa ale konkretnego remontu blacharskiego.... Do wymiany były progi( w każdym po dwie dziury) przednie błotniki praktycznie nie było dołów. W rogach przedniego podszybia były dziury śr5cm. Trzy sztuki drzwi nadawały się do wymiany bo nie było dołów. Kieszeń na aku w bagażniku trzymała się na szpachli i brak było wewnętrznych nadkoli tył. Być może to wszystko zostało zrobione lecz wolałem to napisać, bo auto w/g aktualnego właściciela miało posłużyć do zabawy(drift) a jak teraz widzę że jest IDEALNA to nie mogę nic innego zrobić jak napisać to wszystko. Podłoga kielichy podłużnice faktycznie były bez skazy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach