Witam mam z kolega problem a mianowicie posiada e30 m50b25 auto dosyc dlugo stalo i dzis zmierzylismy kompresje wynik nas zaszokowal 8.0/13.5/15.0/4.5/5.0/2.0. Zanim wezmiemy sie za rozbieranie silnika chcielismy zalac go nafta i zobaczyc czy cos da. I tu moje pytanie jaka nafte kupic i czy jest sens?
Czytalem tez ze mozna zrobic probe olejowa zeby sprawdzic glowice. Jak sie robi taka probe? Z gory dzieki.
Stary mechanik radzil mi tak zrobic bo podobno mozliwe ze przylapalo pierscienie i jak przeplukam nafta kilka razy to moga puscic. Problem jest na niskich obrotach bo silnik kuleje na wolnych i na poczatku slabo sie wkrecal, aha i wolnych obrotow mial 500rpm. Teraz jakby sie troche rozchodzil obroty troche poszly do gory i lepiej sie wkreca. Na wysokich obrotach wyglada jakbu bylo ok ale mam wrazenie ze jest troche slaby.
[ Dodano: 2012-06-12, 22:25 ]
Zmienilismy swiece na nowe palce tez podmienialismy cewki bo na 4 i 6 cylindrze byla bardzo slaba reakcja na odlaczenie cewek i nic. Nie mam pomyslu. Jakies rady?
Auto ciezko pali z benzyny z gazu trzeba chwile pokrecic ale odpali.
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-12, 21:54
Myślę że jakby pierścieni wcale nie było to i tak kompresja była by lepsza niż 2 atm. Zawory nie domykają się całkowicie i dlatego ciśnienie ucieka. Próbujcie rozjeździć tylko bez pałowania. Co do słabego dołu i wolnych obrotów to szukajcie nieszczelności w dolocie. Auto reaguje na odpięcie sondy?
Dzis bedziemy robic probe olejowa i sprobujemy odlaczyc sonde. Mam w planach wyjac kolektor ssacy i obejrzec go oraz uszczelnic. Wieczorem dam znac o rezultatach.
[ Dodano: 2012-06-18, 12:28 ]
Stwierdzilismy z kumplem ze zrobimy kapitalke
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach