BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
m50b25 slaba kompresja
Autor Wiadomość
Rat84 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2012-06-12, 18:53   m50b25 slaba kompresja

Witam mam z kolega problem a mianowicie posiada e30 m50b25 auto dosyc dlugo stalo i dzis zmierzylismy kompresje wynik nas zaszokowal 8.0/13.5/15.0/4.5/5.0/2.0. Zanim wezmiemy sie za rozbieranie silnika chcielismy zalac go nafta i zobaczyc czy cos da. I tu moje pytanie jaka nafte kupic i czy jest sens?
Czytalem tez ze mozna zrobic probe olejowa zeby sprawdzic glowice. Jak sie robi taka probe? Z gory dzieki.
_________________
Była
e30 325i
e34 525i

Jest
e34 525 24v Touring
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-12, 19:04   

Jeżeli auto normalnie jeździło przed tym dłuższym postoju to możliwe że podparły się zawory.

[ Dodano: 2012-06-12, 20:18 ]
Nie wiem co daje nafta. Weź oleju silnikowego, strzykawką wlej kilka ml na tłok i próbuj zapalić.
_________________


E30 + E91
 
 
 
Rat84 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2012-06-12, 21:22   

Stary mechanik radzil mi tak zrobic bo podobno mozliwe ze przylapalo pierscienie i jak przeplukam nafta kilka razy to moga puscic. Problem jest na niskich obrotach bo silnik kuleje na wolnych i na poczatku slabo sie wkrecal, aha i wolnych obrotow mial 500rpm. Teraz jakby sie troche rozchodzil obroty troche poszly do gory i lepiej sie wkreca. Na wysokich obrotach wyglada jakbu bylo ok ale mam wrazenie ze jest troche slaby.

[ Dodano: 2012-06-12, 22:25 ]
Zmienilismy swiece na nowe palce tez podmienialismy cewki bo na 4 i 6 cylindrze byla bardzo slaba reakcja na odlaczenie cewek i nic. Nie mam pomyslu. Jakies rady?
Auto ciezko pali z benzyny z gazu trzeba chwile pokrecic ale odpali.
_________________
Była
e30 325i
e34 525i

Jest
e34 525 24v Touring
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-12, 21:54   

Myślę że jakby pierścieni wcale nie było to i tak kompresja była by lepsza niż 2 atm. Zawory nie domykają się całkowicie i dlatego ciśnienie ucieka. Próbujcie rozjeździć tylko bez pałowania. Co do słabego dołu i wolnych obrotów to szukajcie nieszczelności w dolocie. Auto reaguje na odpięcie sondy?
_________________


E30 + E91
 
 
 
Rat84 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2012-06-13, 12:28   

Dzis bedziemy robic probe olejowa i sprobujemy odlaczyc sonde. Mam w planach wyjac kolektor ssacy i obejrzec go oraz uszczelnic. Wieczorem dam znac o rezultatach.

[ Dodano: 2012-06-18, 12:28 ]
Stwierdzilismy z kumplem ze zrobimy kapitalke
_________________
Była
e30 325i
e34 525i

Jest
e34 525 24v Touring
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15