Właśnie kupiłem sobie wąską Silnik hmm coś tam jest ale nawet nie wiem dokładnie jaki Ale to akurat mało istotne. Totalny golas nawet bez szybra co mnie bardzo cieszy
Zdjęcia na razie tylko tyle.
Pozdro
_________________
e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
Ostatnio zmieniony przez Miro 2012-10-21, 09:53, w całości zmieniany 1 raz
na pierwszych fotach igla pozniej .... kurcze ratuj ja bo tam gdzie inne gnija ta jest piekna a tam gdzie widac dostała kit trzeba poprawiac. ale widac w to auto warto inwestować
Ogarniamy powoli wnętrze. wszystko co połamane lub zmęczone będzie wymienione. Dziś zabieramy się za wymiane nagrzewnicy więc składając wszystko zamontuje się te plastiki po wcześniejszym wyczyszczeniu
Zdjecia niestety z kalosza ale udokumentować trzeba hehe. Poszukuje beżowych boczków i foteli gdyby ktoś cos wiedzial.... dywan i maskownice głośników mam wiec chyba właśnie pójdę w ten kolor wnętrza.
A teraz jest tak. Radio to jakiś pionek ale trzeba poszukać jakiegoś czarnego z bursztynowym podświetleniem Oczywiście trzeba było wymienić wszystkie żarówki od podświetleń i ogarnąć sporo przewodów a raczej wyciąć jakąś inwencje twórcza kogoś kto robił tam car audio hehe. Np do prawego głośnika z przodu było podłączone 6 przewodów hehehe
auto to chyba od Bonda 007 kupiłeś
pod panelem od ogrzewania dżojstik do naprowadzania pocisków
obok niego pewnie coś związanego z katapultą
a schowek... pewnie airbag wystrzelił
moja wąska wcale nie wygladała lepiej jak ją przygarnąłem
pracuj nad nią i wrzucaj fotki
Jadąc po auto miałem jasno określone założenie aby wypruć wszystko co się da, wstawić jakiś piec i zabawa. Ale okazała się na tyle zdrowa wąską że mam dylemat co z nią teraz zrobić
Wolny dzień więc trzeba cos podłubać przy wąskiej.
Od czego zależy praca pompki paliwa tej w progu? Jest czasem problem z odpaleniem. Mianowicie czasem po przekręceniu stacyjki pompka chodzi cały czas, a czasem tylko chwile i się wyłączy. Oczywiście po odpaleniu chodzi bez przerwy. i właśnie w momencie kiedy chodzi ona tylko chwile ma ciężko odpalić... silnik to m10 na wtrysku
pozdro
_________________
e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
Ostatnio zmieniony przez Miro 2012-11-12, 12:00, w całości zmieniany 2 razy
gdzieś pod maską jest przekaźnik pompy paliwa
jedynie z tym może być problem
chyba że gdzieś kabel ma przerwe albo gryzonie coś pogryzły
( bo już miałem na warsztacie taki przypadek że auto nie chciało odpalić a okazało się że szczury kable pogryzły )
Dziś przekonałem się jak ważne są stare znajomości. Mattim jestem twoim dłużnikiem :ber:
Właśnie wracam od niego z pięknie zachowanym jasnym wnętrzem do coupe. Małe pranie i będzie jak nowe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach