Mój sąsiad kupił sobie ostatnio wąską Coupe
Zawias seryjny, co mnie tchnęło żeby zrobić porównanie mojego zawieszenia z jego, chodzi o wysokośc, tak to mniej więcej wyszło
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Pomógł: 17 razy Dołączył: 12 Maj 2005 Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2013-03-29, 12:18
Na ile godzin/km jazdy wystarczą takie slicki? Wymienia się jak wychodzą druty, czy jak - zupełnie się nie orientuje jak jest z eksploatacją takich opon...
_________________ Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
.....Opona typu slick ma też wskaźniki zuzycia bieżnika , takie małe dziurki na bieżniku i jak powoli znikają to i opona się "kończy" - PZDR - henry
_________________ HENIEK
Klubowicz
BMW E30 325i (szpera 3,25) z s50b32 - made by MGarage &(suspension) Lukas Performance !
Ale będzie jeszcze coś.......!!!
Ostatnio zmieniony przez henry 2013-03-29, 15:11, w całości zmieniany 1 raz
Na ile godzin/km jazdy wystarczą takie slicki? Wymienia się jak wychodzą druty, czy jak - zupełnie się nie orientuje jak jest z eksploatacją takich opon...
Na ile starczają, to zalezy...
Od mieszanki i od nawierzchni.
Np Toyo R888 starczyły mi na 3 sezony Kielc i Radomia (w sumie z 12 imprez).
Slick rajodowy o średniej mieszance Michelin starczył mi na 2 x Kielce (około 50km) i 125km na lotnisku w Ułęzu, po których je wyrzuciłem.
Tak więc jednoznacznei nie da isęodpowiedzieć, zależy od tego jaka to mieszanka i jaka nawierzchnia toru
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Slicki kupujesz używane? Nie lepiej rozejrzeć się za bieznikami Profila? Robione na mieszance Avona. Bardzo dobrze się koledze spisywały.
http://www.sklep.oponyspo...2,1001,%29.aspx
A ja w końcu wsadziłem tego gwinta AP, co mileżał w garażu od maja, ustawiłem geometrie, i niebo a ziemia Po małym teście muszę podnieść przód o 1-2 cm bo opony lekko haczą o błotnik przy ostrych skrętach. Jutro jestem umówiony na hamownie w Gliwicach - zobacze ile mi jeszcze koników zostało. Licze że przekroczy 180 KM. !Silnik seria!!!
8 czerwca wystartowałem pierwszy raz w Track Dayu z serii Classic Auto Cup który odbył się na lotnisku w Ułężu.
Jechały dwie grupy, Oldtimer i Youngtimer. Zostałem sklasyfikowany w Grupie Oldtimer Sport, którą udało się wyjąć w generalce
Z automatu zgarnąłem jeszcze puchar za 1 miejsce w klasie 3000 gr. 2 Oldtimer Sport
Natosmiast w generalce Oldtimera i Ypungtimer byłem 19ty na około 120 załóg, więc uwazam to za również niezły wynik, tym bardziej że konkurencja była naprawde mocna
Poniżej prezentuję pare fotek i filmik z przejazdu.
Strasznie wyło mi wisko, czułem jakby ze 20 koni uciekło hehe
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach