BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW 318 TDS
Autor Wiadomość
Daro W. 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2012
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2013-01-11, 18:47   BMW 318 TDS

Witam,

własnie zamierzamy kupic dla dziewczyny 318 TDS, ale nie mając doswiadczenia w dieslach proszę o porade.
Na co zwrócic uwage przy kupnie takiego auta ? Chodzi mi o mechanikę. Jak poznać czy np. turbina jest sprawna?
Są podobno sposoby na sprawdzenie kompresji, wyjmując bagnet na pracującym silniku. Ale co to da ? Co ma się stać ?
Będę wdzięczny za kazdą podpowiedź.

Znalazłem cos takiego
http://moto.allegro.pl/bm...2918521316.html
_________________
Pozdrawki
Daro W.

Z3; 1,8l; '97
 
 
 
BIERNAŚ 
FASOLA


Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: KONIN
Wysłany: 2013-01-12, 16:55   

Myślę, że zacznij od spr czy nie ma zaworka zwrotnego na wężyku przed pompą wtryskową. Jeśli jest oznacza to, że jest nieszczelność lub pompa tak wyeksploatowana, że paliwo się cofa i są problemy z odpalaniem po dłuższym postoju. Jeśli chodzi o turbinę niech ktoś "doda gazu" i sprawdź czy puchnie wąż co łączy rurę IC z kolektorem dolotowym. Jeśli nie to turbo już słabo pompuje. Przy okazji możesz ściągnąć ten wąż łączący ową rurę (są tam dwie opaski) i sprawdzić czy dużo oleju jest w dolocie. Przy gaszeniu zwróć uwagę, czy nie telepie i czy nie hałasuje (dwumas). Miałem takiego TDS'a generalnie auto ok. Dynamika słaba. Wymieniłem świece żarowe, aku i bezproblemowo odpalałem auto zimą. Generalnie proponowałbym jakieś 318i plus instalacja gazowa. Tds'y to stare auta z dużymi przebiegami, więc prawdopodobieństwo regeneracji turbo lub pompy jest bardzo duże.
Pozdro! :beer:
_________________
BMW e46 328i touring
Vw T-3 Caravelle C 1.6TD
 
 
 
Daro W. 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2012
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2013-01-28, 17:32   

Dzieki wielkie za wskazówki. Przydadzą się.
Rzeczywiscie to jednak zmeczone auta.
_________________
Pozdrawki
Daro W.

Z3; 1,8l; '97
 
 
 
szulik4 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-01-28, 20:49   

po 200-250tyś czeka cię wymiana łańcucha rozrządu co się wiąże ze ściągnięciem głowicy. Jak nie chcesz mieć problemów i nie chcesz poznawać wszystkich warsztatów w okolicy to nie kupuj.Jak już to 1.6 a najlepiej 1.8is LPG jak ma być tanio.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15