BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Bmw M20b20 Problem..POMOCY!!!!
Autor Wiadomość
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2013-01-11, 20:22   Bmw M20b20 Problem..POMOCY!!!!

Witam.

Mam problem ze spalaniem bmw e30 m20b20 LPG 2 generacji

spala mi z 18l przy normalnej jeździe

co może być powodem tego??

powiem ze na niskich obrotach kuleje na gazie nie chodzi równo

2 pytanie

nie działa mi obrotomierz

podmieniałem na drugi i tez nie działał


Proszę oo porady tylko z sensem :|


Pozdrawiam :mg:
 
 
 
Rat84 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2013-01-12, 00:15   

Witam jesli chodzi o spalanie to od jak dawna masz gaz? Mialem podobny problem u siebie zmienilem reduktor i jak reka odjal. Moje m20b25 w e34 pali 9,5-10,5 w trasie przy srednio ekonomicznej jezdzie a w miescie 13-14 gazu. Podstawa jest reduktor, swiece, kable, kopulka i palec. Moim zdaniem jesli reduktor jest starszy niz 3 lata i nigdy nie byla z niego maz spuszczana jest do wymiany. Z obrotomierzem moge zobaczyc jutro na schemacie jakie ida kable do tego.
_________________
Była
e30 325i
e34 525i

Jest
e34 525 24v Touring
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2013-01-12, 15:13   

reduktor mam nowy bo widać..instalacja ma 1 rok... ok to zobacz co z tym obrotomierzem
 
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2013-01-13, 07:26   

A jakie spalanie na PB ? jeśli też wysokie to obstawiam sonde
 
 
lysy174 
vel. MUMINEK



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-01-13, 07:34   

A jak jest podłączony gaz? Za czy przed przepływomierzem? Bo może przepływka zdechła i stąd wysokie spalanie.
_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :prosze:



Było: E34 520iA rok 1989
.........E30 320i rok 1988
.........E36 318is COUPE '92 mit sperre
.........żona miała Forda Focusa
.........E46 323 rok '98
.........E46 330Xi rok '00
.........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04
.........E46 320D rok '05
.........E46 318i rok '99
.........E46 316i Compact rok '03
.........E46 330xi Touring 2002

Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2013-01-16, 14:04   

raz sonda, dwa regulacja, 3 przepływka mui byc sprawna, auto musi na pb chodzi idealnie to i na lpg bedzie dobrze, kulenie na wolnych swiecej przewody.

obrotomierz to czarny przewód w wiazce, teraz kwesia czy to oryginał czy jakis swap. Moze byc nie podłaczony, od zawsze nie dziala czy padł?
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2013-01-16, 18:27   

powiem tak mikser od gazu mam za przepławką.

zatankowałem 35l gazu i zrobiłem 200km przy spokojnej jeździe

to nie jest swap tylko originale m20b20
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2013-01-17, 16:10   

reasumujac spraw by chodzila jak trzeba na pb = sprawna przeplywka sonda przewody swiece wyregulowane zawory szczelny dolot, potem mozna bawic sie z lpg, skoro parownik nowy to regulacja i powinno chodzic jak trzeba,

podmieniles obrotomierz tzn?? cale zegary czy co?? mowie obrotomierz czarny przewód w wiazce silnika przez okrągłe gniazdo do budy wchodzi i do zegarów po drodze nic wiecej nie ma.
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2013-01-17, 19:18   

dziś wymieniłem świece i filtr powietrza.. na gazie chodzi jak zegarek,a na benzynie to samo czyli na początku się dusi a od 2.5tys obrotów już jedzie jak trzeba. no i jak jest ciepła to nie trzyma obrotów(gaśnie)
 
 
 
lysy174 
vel. MUMINEK



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-01-18, 03:09   

A powiedz mi kolego czy ktoś sprawdzał ciśnienie jakie daje pompa paliwa? Bo wygląda na to że masz podobną usterkę jak ja miałem w E34 kilka lat temu.
Podjedź do jakiegoś dobrego gazownika i poproś żeby sprawdził ciśnienie paliwa przed regulatorem. Jak jest poniżej 3,5 bara to masz winowajcę.
_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :prosze:



Było: E34 520iA rok 1989
.........E30 320i rok 1988
.........E36 318is COUPE '92 mit sperre
.........żona miała Forda Focusa
.........E46 323 rok '98
.........E46 330Xi rok '00
.........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04
.........E46 320D rok '05
.........E46 318i rok '99
.........E46 316i Compact rok '03
.........E46 330xi Touring 2002

Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
 
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2013-01-18, 20:31   

wiesz ze nie sprawdzałem.. ale wiem ze chodzi strasznie głośno (wyje) a ma 15 l paliwa i tez wyje
 
 
 
lysy174 
vel. MUMINEK



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-01-19, 03:36   

Kilka lat temu miałem E34 z tym samym silnikiem. Rano jak ją odpalałem to jeszcze była opcja żeby ją wkręcić na obroty (LPG drugiej generacji; na gaz przełączało się dodając gazu) ale jak się zagrzała to graniczyło już z cudem.
Jeździłem po gazownikach żeby patrzyli co się dzieje i dopiero jeden z nich zapiął jakiś rodzaj barometru na przewód paliwowy i okazało się że pompa daje 1 bar ciśnienia. Zmieniłem pompę i jak ręką odjął.

A skoro mówisz że u ciebie już rzęzi ta pompa to jest spore prawdopodobieństwo że to właśnie ona będzie przyczyną całego zamieszania.
_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :prosze:



Było: E34 520iA rok 1989
.........E30 320i rok 1988
.........E36 318is COUPE '92 mit sperre
.........żona miała Forda Focusa
.........E46 323 rok '98
.........E46 330Xi rok '00
.........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04
.........E46 320D rok '05
.........E46 318i rok '99
.........E46 316i Compact rok '03
.........E46 330xi Touring 2002

Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
Ostatnio zmieniony przez lysy174 2013-01-19, 03:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2013-01-21, 08:48   

jak rozgrzejesz silnik do normalnej tęperatury to odłącz sonde mówisz że od 2,5 tyś chodzi normalnie wiec go zalewa na wolnych obrotach gas śmiga dobrze bo sonda go nie reguluje odłączysz sonde i zobaczysz czy chodzi dobrze jesli tak sonda do wymiany narazie obstawiał bym taką wersje sprawdź i pisz co się dzieje
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2013-01-21, 20:41   

to powiedz mi dlaczego rano odpala na strzał tylko nie chodzi równo (faluje tak od 500tys obrotów do 2000tys obr.. na gazie tez tak faluje jak jest zimna(ale jak się rozgrzeje to chodzi idealnie na gazie )
 
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2013-01-29, 12:55   

mowie sonda lapie dopiero od jakiejs temperatury niewiem czemu ci tak bardzo faluje bo to duzo od 500 do 2000 regulacja napewno wchodzi w gre rozgrzej silnik nie przelaczaj na gaz i odepnij sonde zobaczysz czy jest jakas zmiana jesli tak sonda kosz. od 2500 tys idzie nosmalnie bo duzo powietrza jest dostarczane i mimo tego ze go zalewa daje rade powiedz mi czy masz moc zbiera sie tak jak powinna czy muli?
Ostatnio zmieniony przez cid85 2013-01-29, 12:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2013-01-30, 18:34   

zbiera sie bardzo dobrze jak na m20b20.. a teraz mam znowu problem bo strzela mi z wydechu jak puszcze gaz jadąc na biegu. tylko na gazie strzela
 
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2013-01-31, 16:57   

o gazie to ja zielonego pojecia niemam niepomoge sory :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16