Witam jesli chodzi o spalanie to od jak dawna masz gaz? Mialem podobny problem u siebie zmienilem reduktor i jak reka odjal. Moje m20b25 w e34 pali 9,5-10,5 w trasie przy srednio ekonomicznej jezdzie a w miescie 13-14 gazu. Podstawa jest reduktor, swiece, kable, kopulka i palec. Moim zdaniem jesli reduktor jest starszy niz 3 lata i nigdy nie byla z niego maz spuszczana jest do wymiany. Z obrotomierzem moge zobaczyc jutro na schemacie jakie ida kable do tego.
A jak jest podłączony gaz? Za czy przed przepływomierzem? Bo może przepływka zdechła i stąd wysokie spalanie.
_________________ BMW - Bóg Mnie Wybrał
Było: E34 520iA rok 1989 .........E30 320i rok 1988 .........E36 318is COUPE '92 mit sperre .........żona miała Forda Focusa .........E46 323 rok '98 .........E46 330Xi rok '00 .........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04 .........E46 320D rok '05 .........E46 318i rok '99 .........E46 316i Compact rok '03 .........E46 330xi Touring 2002
Pomógł: 19 razy Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: warszawa
Wysłany: 2013-01-16, 14:04
raz sonda, dwa regulacja, 3 przepływka mui byc sprawna, auto musi na pb chodzi idealnie to i na lpg bedzie dobrze, kulenie na wolnych swiecej przewody.
obrotomierz to czarny przewód w wiazce, teraz kwesia czy to oryginał czy jakis swap. Moze byc nie podłaczony, od zawsze nie dziala czy padł?
Pomógł: 19 razy Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: warszawa
Wysłany: 2013-01-17, 16:10
reasumujac spraw by chodzila jak trzeba na pb = sprawna przeplywka sonda przewody swiece wyregulowane zawory szczelny dolot, potem mozna bawic sie z lpg, skoro parownik nowy to regulacja i powinno chodzic jak trzeba,
podmieniles obrotomierz tzn?? cale zegary czy co?? mowie obrotomierz czarny przewód w wiazce silnika przez okrągłe gniazdo do budy wchodzi i do zegarów po drodze nic wiecej nie ma.
dziś wymieniłem świece i filtr powietrza.. na gazie chodzi jak zegarek,a na benzynie to samo czyli na początku się dusi a od 2.5tys obrotów już jedzie jak trzeba. no i jak jest ciepła to nie trzyma obrotów(gaśnie)
A powiedz mi kolego czy ktoś sprawdzał ciśnienie jakie daje pompa paliwa? Bo wygląda na to że masz podobną usterkę jak ja miałem w E34 kilka lat temu.
Podjedź do jakiegoś dobrego gazownika i poproś żeby sprawdził ciśnienie paliwa przed regulatorem. Jak jest poniżej 3,5 bara to masz winowajcę.
_________________ BMW - Bóg Mnie Wybrał
Było: E34 520iA rok 1989 .........E30 320i rok 1988 .........E36 318is COUPE '92 mit sperre .........żona miała Forda Focusa .........E46 323 rok '98 .........E46 330Xi rok '00 .........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04 .........E46 320D rok '05 .........E46 318i rok '99 .........E46 316i Compact rok '03 .........E46 330xi Touring 2002
Kilka lat temu miałem E34 z tym samym silnikiem. Rano jak ją odpalałem to jeszcze była opcja żeby ją wkręcić na obroty (LPG drugiej generacji; na gaz przełączało się dodając gazu) ale jak się zagrzała to graniczyło już z cudem.
Jeździłem po gazownikach żeby patrzyli co się dzieje i dopiero jeden z nich zapiął jakiś rodzaj barometru na przewód paliwowy i okazało się że pompa daje 1 bar ciśnienia. Zmieniłem pompę i jak ręką odjął.
A skoro mówisz że u ciebie już rzęzi ta pompa to jest spore prawdopodobieństwo że to właśnie ona będzie przyczyną całego zamieszania.
_________________ BMW - Bóg Mnie Wybrał
Było: E34 520iA rok 1989 .........E30 320i rok 1988 .........E36 318is COUPE '92 mit sperre .........żona miała Forda Focusa .........E46 323 rok '98 .........E46 330Xi rok '00 .........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04 .........E46 320D rok '05 .........E46 318i rok '99 .........E46 316i Compact rok '03 .........E46 330xi Touring 2002
Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
Ostatnio zmieniony przez lysy174 2013-01-19, 03:38, w całości zmieniany 1 raz
jak rozgrzejesz silnik do normalnej tęperatury to odłącz sonde mówisz że od 2,5 tyś chodzi normalnie wiec go zalewa na wolnych obrotach gas śmiga dobrze bo sonda go nie reguluje odłączysz sonde i zobaczysz czy chodzi dobrze jesli tak sonda do wymiany narazie obstawiał bym taką wersje sprawdź i pisz co się dzieje
to powiedz mi dlaczego rano odpala na strzał tylko nie chodzi równo (faluje tak od 500tys obrotów do 2000tys obr.. na gazie tez tak faluje jak jest zimna(ale jak się rozgrzeje to chodzi idealnie na gazie )
mowie sonda lapie dopiero od jakiejs temperatury niewiem czemu ci tak bardzo faluje bo to duzo od 500 do 2000 regulacja napewno wchodzi w gre rozgrzej silnik nie przelaczaj na gaz i odepnij sonde zobaczysz czy jest jakas zmiana jesli tak sonda kosz. od 2500 tys idzie nosmalnie bo duzo powietrza jest dostarczane i mimo tego ze go zalewa daje rade powiedz mi czy masz moc zbiera sie tak jak powinna czy muli?
Ostatnio zmieniony przez cid85 2013-01-29, 12:55, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach