Trochę mnie tu nie było
W zimie wymyśliłem sobie kolejną zabawkę - tym razem trafiło na samochód z otwartym dachem. Szukałem e36 M3 jednak jak widać nie udało mi się znaleźć
W skrócie:
- oryginalne 328 początek 96 roku
- oryginalny fabryczny m-technic
- fabryczna blokada dyferencjału
- O.Z. ACS 8.5x17 et13 strzelony Falken ZIEX-512 205x40
- zawieszenie -55/-35 (trochę już z tych gleb wyrosłem....)
- swap wnętrza na czarną skórę, oryginalnie była tandetna fioletowa półskora (kompletnie nie pasowała do tego samochodu)
- dach półautomat
Samochód ma wszystkie lampy, szyby i elementy karoserii z 96 roku.
Można się znęcać
Za jakość zdjęć przepraszam. Nie planowałem niczego po prostu strzeliłem na szybko crapfonem. Może uda mi się ogarnąć jakąś lepszą sesje w swoim czasie.
Więc ! Czemu ma takie brzydkie kierunki ? Co to wogólę jest za gleba ? E36 ma leżeć na ziemi
Reszta może być
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Teraz jest WRANGLER , Cooper S, E81 118i
Ostatnio zmieniony przez G-R-Z-E-Ś 2013-07-12, 09:07, w całości zmieniany 1 raz
Jakbym nie napisał jakie zawieszenie to byście sie jarali ze jest nisko
[ Dodano: 2013-07-13, 04:55 ]
Pietrek napisał/a:
Jak na auto po ciapatym to nie jest źle
Ciapaty tylko je przywiózł do PL - nie sądzę żeby nim jeździł bo miał na placyku większość droższych i młodszych samochodów. Nie zapominaj o szczegółach
koza to jest ,ale zeby zrobic glebe trzeba szarpac blotniki z tylu i robic negatyw
oczywiscie tylko opona 205/40/17
u mnie tak tyl wyglada max negatyw na mimosrodzie
przod jak mi na zbieznosci powiedzial ma 3 stopnie ,zrobione na tulejach miedzy zwrotnice a amor grubosc 5mm.
auto ma potencjal ,rob glebe i jest kozak kazdy sie bedzie ogladal za takim cabrio
_________________ TŁUMIKI SPORTOWE NOWE I UZYWANE PW
Ostatnio zmieniony przez daniello 2013-07-15, 21:34, w całości zmieniany 1 raz
koza to jest ,ale zeby zrobic glebe trzeba szarpac blotniki z tylu i robic negatyw
Takie tuningi mnie nie interesuja. Musi byc oryginalny blotnik. Poza tym cabrio ma byc do spokojnej jazdy tym bardziej ze pod miska jest 2 cm nizej xbrace ktory skutecznie ogranicza glebienie. Przy obecnym setupie czasem sie przytrafi nim przywalic.
Z przodu wcale nie musiales robic dziwnych negatywow, odpowiednia opona zalatwia sprawe. Po fotkach ktore wkleiles widze ze masz dosc szerokie te 205tki - spotykalem wezsze 215.
Negatyw robiony podkladka w przypadku gwintu nie ma racji bytu (chociaz to tez zalezy od gwintu i grubosci sprezyn).
W e36 qp mam chora glebe i niech tak zostanie.
Tutaj nizej nie bedzie nigdy.
[ Dodano: 2014-03-30, 19:52 ]
Maly apdejt na sezon 2014:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach