BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
gaz w E60
Autor Wiadomość
CB1000R 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2013
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-07-16, 19:50   gaz w E60

witam .pytanie do znawcow tematu badz posiadajacych autko z instalacja LPG.
Czytalem ostatnio ze w jakiejs gazecie auto swiat badz innej ze E 60 z silnikiem N53 (530 272 KM) bylo produkowane tylko na rynki europejskie a np do USA tylko z silnikiem N52 poniewaz w europie jest mniej zasiarczone paliwo ktore pozwala zastosowac N53natomiast w stanach byl;o by gorzej z tym..dodano komentarz ze montaż LPG wykluczony..(w N53)
Wlasnie moje pytanko czy ktos ma zalozona instalacje w tym modelu badz ma wiedze jak jezdzi na gazie i czy sprawia problemy??
pytam bo nosze sie z zamiarem kupna takiego modelu.. z gory dzieki za komentarze ze gaz do tego auta to profanacja..:p
Pozdrawiam
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-07-16, 20:33   

N53 ma wtrysk bezpośredni, więc lepiej odpuścić temat LPG nawet jeżeli znajdzie się zestaw wtrysku fazy ciekłej.
N52 za to ma valvetronica.
_________________


E30 + E91
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2013-07-17, 08:57   

tu nie chodzi kolego o profanację, tylko o sens użytkowania auta na gazie, które do gazu nie jest stworzone.
_________________
Weteran
 
 
 
CB1000R 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2013
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-07-17, 19:33   

no ok ale ktore auto jest stworzone do gazu??ropniak do ropy benzynowe do benzyny...zreszta nie ma co dywagowac ..mam co prawda starsza beemke wiec nie chodzi o jakies porownania ale sekwencja solidna wlozona jezdze ze 4 lata i pomijajac brak jakichkolwiek problemow z gazem nawet gdyby nie dioda pokazujaca na czym aktual jade to bym nie wiedzial czy LPG czy benzyna..
Silniki sa coraz bardziej skomplikowane ale producenci instalacji (markowi)tez nie spia..
A co z tym Valvetronickiem??
 
 
HARTGE 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sty 2007
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-07-17, 21:46   

CB1000R napisał/a:
Silniki sa coraz bardziej skomplikowane ale producenci instalacji (markowi)tez nie spia..

A no nie śpią, ale jak na razie to jedynymi "gazowalnymi" silnikami z bezpośrednim wtryskiem benzyny są silniki grupy VW (TSi, TFSi).
Na etapie projektowania i testów są instalacje bezpośredniego wtrysku gazu w fazie ciekłej do silników Kia 1600 GDi.
Zapewne przyjdzie i kolej na opracowanie instalacji gazowych do silników BMW z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
Myślę jednak że za opracowanie instalacji gazowej do ww. silników BMW, konstruktorzy wezmą się na samym końcu.
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-07-18, 01:34   

CB1000R napisał/a:
no ok ale ktore auto jest stworzone do gazu??


No za pewne niewiele. Ale jest cała masa aut którym bez różnicy na jakim paliwie jadą.
_________________


E30 + E91
 
 
 
CB1000R 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2013
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-07-18, 21:12   

troszke poczytalem odnosnie wtrysku paliwa bezposredniego..ok ciezko wsadzic LPG..
Natomiast co z valvetronickiem?? czytalem ze jezdza Bety na Lpg majac ten system...
wiec chyba sa jakies pozytywne doswiadczenia skoro laduja instalke LPG do tych silnikow..
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-07-19, 00:30   

Jasne że valvetronic jeździ na LPG, nawet w sterowniku LPG Tech jest opcja silnika z valvo. Bardziej chodziło mi o awaryjność samego valvetronika niż lpg w takim aucie.
_________________


E30 + E91
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2013-07-19, 09:34   

Gazownik rzadko odmawia, rzecz w tym, aby wybrać auto/silnik, które z gazem radzi sobie znośnie, nie zwiększać ryzyka :)
_________________
Weteran
Ostatnio zmieniony przez Łukasz 2013-07-19, 09:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
CB1000R 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2013
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-07-19, 13:38   

racja..a jest jakis silnik w E60 ktory mozna zagazowac bez wiekszych komplikacji??(stosowany w okolicach 2008 r)?
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-07-20, 05:15   

Każdy bez wtrysku bezpośredniego.
_________________


E30 + E91
 
 
 
CB1000R 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2013
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-07-20, 09:17   

a gdzie mozna znalezc opis silnikow z info jaki wtrysk?bo szukam patrze ale nie umie namierzyc poza opisem poszczegolnego modelu ale to jest czasochlonne..jest jakas tabela badz stronka z info?
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-07-20, 22:12   

http://bmwfans.info/parts...N/Sedan/Europe/

a potem:

www.google.pl lub wikipedia.
_________________


E30 + E91
 
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2013-07-21, 06:25   

Z tego co wiem to jest możliwość zagazowania,koszt ok 8 tyś i mało który gaziaż się tego podejmie.Najlepiej to dzwonić bezpośrednio do dobrych gazowników i się dopytać.
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2013-07-23, 09:05   

520i z początku produkcji.
_________________
Weteran
 
 
 
CB1000R 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2013
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-07-23, 10:32   

Słaby motor jak na ta budę..chyba widze nie da się ominac zakupu Diesla..
 
 
HARTGE 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sty 2007
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-07-23, 15:40   

W E60 do wyboru (zagazowania) masz tylko te trzy opcje (oczywiście wszystko z początku produkcji) :

520i M54
525i M54
530i M54

Widzę że się uparłeś, też myślałem o E60 ale szybko się "wyleczyłem".
 
 
CB1000R 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2013
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-07-23, 18:57   

nie tyle ze sie uparlem ..raczej ze bardzo mi odpowiada ten model E60..
Myslalem jeszcze o E90 ale tam pewnie te same silniki i te same problemy przy zagazowaniu co w E60...mowa o roczniku ok 2008..ale tematu nie liznalem poki co ..
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2013-08-13, 08:54   

CB1000R napisał/a:
Słaby motor jak na ta budę..chyba widze nie da się ominac zakupu Diesla..


Fakt, nie jest to szaleniec, 9 sek do paki i przy pełnym obciążeniu słabo jedzie, ale za to jest maksymalnie - jak na E60 - bezawaryjnie.

Kolega kupił ostatnio 530ix z 2007 roku, auto z pierwszych rąk z minimalnym przebiegiem, niestety wciąż go trapią drobne i dokuczliwe awarie.

W E90 do zagazowania dobre mniejsze silniki.
_________________
Weteran
 
 
 
CB1000R 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2013
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-08-17, 08:56   

mniejsze w E-90 tzn jakie?
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2013-08-19, 11:15   

a wujek gugiel nie znany? :)

http://baza.edpol.pl:8080...a=00016&b=05389

316i , 318i , 320i
_________________
Weteran
 
 
 
CB1000R 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2013
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-08-20, 18:58   

znany ale nie utrzymuje kontaktow z rodzina :p
a poza po to jestem na forum aby ktos doradzil na jakiej stronce czego szukac i temat zalatwiony
wiec dzieki.
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2013-08-21, 08:51   

minus jest taki, że jak ząładujesz rodzinę/znajomych do takiego 318i/320i z LPG i pojedziesz w trasę to, aby wyprzedzić będziesz to musiał dużo wcześniej zaplanować :wink:
_________________
Weteran
 
 
 
CB1000R 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2013
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-08-21, 09:35   

poniekad racja aczkolwiek mam w w swoim Is -e sekwencje włozona i nie ma róznicy odczuwalnej czy jade na Pb czy na LPG a zatem brak mocy moze wynikac w w/w przykaldzie raczej z pojemnosci ...dlatego cos ok.3 Litrów byłoby ok :D
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2013-08-21, 15:00   

Że z pojemności - to oczywiście się zgodzę. Wszystko co nie ma bezpośredniego wtrysku da się jakoś zagazować, więc kombinuj....
_________________
Weteran
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16