witam .pytanie do znawcow tematu badz posiadajacych autko z instalacja LPG.
Czytalem ostatnio ze w jakiejs gazecie auto swiat badz innej ze E 60 z silnikiem N53 (530 272 KM) bylo produkowane tylko na rynki europejskie a np do USA tylko z silnikiem N52 poniewaz w europie jest mniej zasiarczone paliwo ktore pozwala zastosowac N53natomiast w stanach byl;o by gorzej z tym..dodano komentarz ze montaż LPG wykluczony..(w N53)
Wlasnie moje pytanko czy ktos ma zalozona instalacje w tym modelu badz ma wiedze jak jezdzi na gazie i czy sprawia problemy??
pytam bo nosze sie z zamiarem kupna takiego modelu.. z gory dzieki za komentarze ze gaz do tego auta to profanacja..:p
Pozdrawiam
no ok ale ktore auto jest stworzone do gazu??ropniak do ropy benzynowe do benzyny...zreszta nie ma co dywagowac ..mam co prawda starsza beemke wiec nie chodzi o jakies porownania ale sekwencja solidna wlozona jezdze ze 4 lata i pomijajac brak jakichkolwiek problemow z gazem nawet gdyby nie dioda pokazujaca na czym aktual jade to bym nie wiedzial czy LPG czy benzyna..
Silniki sa coraz bardziej skomplikowane ale producenci instalacji (markowi)tez nie spia..
A co z tym Valvetronickiem??
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sty 2007 Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-07-17, 21:46
CB1000R napisał/a:
Silniki sa coraz bardziej skomplikowane ale producenci instalacji (markowi)tez nie spia..
A no nie śpią, ale jak na razie to jedynymi "gazowalnymi" silnikami z bezpośrednim wtryskiem benzyny są silniki grupy VW (TSi, TFSi).
Na etapie projektowania i testów są instalacje bezpośredniego wtrysku gazu w fazie ciekłej do silników Kia 1600 GDi.
Zapewne przyjdzie i kolej na opracowanie instalacji gazowych do silników BMW z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
Myślę jednak że za opracowanie instalacji gazowej do ww. silników BMW, konstruktorzy wezmą się na samym końcu.
troszke poczytalem odnosnie wtrysku paliwa bezposredniego..ok ciezko wsadzic LPG..
Natomiast co z valvetronickiem?? czytalem ze jezdza Bety na Lpg majac ten system...
wiec chyba sa jakies pozytywne doswiadczenia skoro laduja instalke LPG do tych silnikow..
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-07-19, 00:30
Jasne że valvetronic jeździ na LPG, nawet w sterowniku LPG Tech jest opcja silnika z valvo. Bardziej chodziło mi o awaryjność samego valvetronika niż lpg w takim aucie.
a gdzie mozna znalezc opis silnikow z info jaki wtrysk?bo szukam patrze ale nie umie namierzyc poza opisem poszczegolnego modelu ale to jest czasochlonne..jest jakas tabela badz stronka z info?
Z tego co wiem to jest możliwość zagazowania,koszt ok 8 tyś i mało który gaziaż się tego podejmie.Najlepiej to dzwonić bezpośrednio do dobrych gazowników i się dopytać.
nie tyle ze sie uparlem ..raczej ze bardzo mi odpowiada ten model E60..
Myslalem jeszcze o E90 ale tam pewnie te same silniki i te same problemy przy zagazowaniu co w E60...mowa o roczniku ok 2008..ale tematu nie liznalem poki co ..
znany ale nie utrzymuje kontaktow z rodzina
a poza po to jestem na forum aby ktos doradzil na jakiej stronce czego szukac i temat zalatwiony
wiec dzieki.
minus jest taki, że jak ząładujesz rodzinę/znajomych do takiego 318i/320i z LPG i pojedziesz w trasę to, aby wyprzedzić będziesz to musiał dużo wcześniej zaplanować
poniekad racja aczkolwiek mam w w swoim Is -e sekwencje włozona i nie ma róznicy odczuwalnej czy jade na Pb czy na LPG a zatem brak mocy moze wynikac w w/w przykaldzie raczej z pojemnosci ...dlatego cos ok.3 Litrów byłoby ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach