BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
POMÓŻCIE W ROZWIĄZANIU PROBLEMU - BRAK MOCY/ZAPALANIE
Autor Wiadomość
CmK 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 12 Lis 2013
Skąd: Tuchów
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2013-11-19, 20:17   POMÓŻCIE W ROZWIĄZANIU PROBLEMU - BRAK MOCY/ZAPALANIE

Czy po odpięciu zaznaczonego zielonym kółkiem wężyka powinno lecieć z niego paliwo przy włączonym zapłonie?

Jeżeli nie to w które miejsce najlepiej wpiąć się manometrem by zmierzyć ciśnienie paliwa?


Ostatnio zmieniony przez CmK 2013-11-22, 22:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lysy174 
vel. MUMINEK



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-11-19, 21:36   

Ekspertem nie jestem ale to co zaznaczyłeś to regulator ciśnienia paliwa. Po włączeniu zapłonu pompa paliwa w zbiorniku pracuje (elektryczna pompka) więc może stamtąd lecieć paliwo. Ba, moim zdaniem wręcz powinno.
Co do wpinania się miernikiem ciśnienia to zależy co potrzebujesz sprawdzić? Ciśnienie z pompki czy ciśnienia przed wtryskami.
_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :prosze:



Było: E34 520iA rok 1989
.........E30 320i rok 1988
.........E36 318is COUPE '92 mit sperre
.........żona miała Forda Focusa
.........E46 323 rok '98
.........E46 330Xi rok '00
.........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04
.........E46 320D rok '05
.........E46 318i rok '99
.........E46 316i Compact rok '03
.........E46 330xi Touring 2002

Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
 
 
 
CmK 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 12 Lis 2013
Skąd: Tuchów
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2013-11-20, 09:25   

Chciałem sprawdzić ciśnienie pompki paliwa gdyż autko mi nie zapala szukam przyczyn. Wężuyk w zaznaczonym miejscu jest suchy całkowicie. nie pojawiło się tam paliwo co mogłoby oznaczać własnie zepsutą pompę lub jest to węzyk "powrotny".

Prosiłbym jeszcze o wypowiedzenie się kogoś kto ma silnik m20.
 
 
lysy174 
vel. MUMINEK



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-11-20, 18:03   

No mnie sie zdaje ze jest to wezyk powrotny. najlepiej dobierz sie do samej pompy. w e30 jest zdaje sie pod kanapa tylna. zdejmij takanowalna pokrywe i tam masz pompke z dwoma wezykami. na nich masz oznaczenia czy jest to zasilanie czy powrot i tam sprawdz czy idzie paliwo.
_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :prosze:



Było: E34 520iA rok 1989
.........E30 320i rok 1988
.........E36 318is COUPE '92 mit sperre
.........żona miała Forda Focusa
.........E46 323 rok '98
.........E46 330Xi rok '00
.........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04
.........E46 320D rok '05
.........E46 318i rok '99
.........E46 316i Compact rok '03
.........E46 330xi Touring 2002

Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
 
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2013-11-20, 20:05   

Wepnij się w przewód doprowadzający paliwo na listwę.
 
 
CmK 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 12 Lis 2013
Skąd: Tuchów
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2013-11-21, 14:24   

Wpiąłem się w oba wężyki idące bezpośrednio z baku do komory i w żadnym nie było paliwa więc raczej mi pompka padła lub przekaźnik.
 
 
lysy174 
vel. MUMINEK



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-11-21, 18:12   

Do M20 masz zwykłą sterowaną napięciem pompkę.
Spróbuj wziąć jakieś 2 kawałki kabelka i podepnij pompkę bezpośrednia z aku i zobacz czy się odezwie czy nie. Tylko zwarcia nie zrób bo będziesz miał fajerwerki :)
_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :prosze:



Było: E34 520iA rok 1989
.........E30 320i rok 1988
.........E36 318is COUPE '92 mit sperre
.........żona miała Forda Focusa
.........E46 323 rok '98
.........E46 330Xi rok '00
.........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04
.........E46 320D rok '05
.........E46 318i rok '99
.........E46 316i Compact rok '03
.........E46 330xi Touring 2002

Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
 
 
 
CmK 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 12 Lis 2013
Skąd: Tuchów
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2013-11-22, 17:40   

Tylko po co mi spinać ją na krótko jak wystarczy że sprawdze czy jest na niej napięcie?
 
 
lysy174 
vel. MUMINEK



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-11-22, 21:00   

Mozna i tak w sumie. Ale ja tam zawsze zapobiegawczo podpinałem pompki na krótko.
Ale twój pomysł też ma sens :)
_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :prosze:



Było: E34 520iA rok 1989
.........E30 320i rok 1988
.........E36 318is COUPE '92 mit sperre
.........żona miała Forda Focusa
.........E46 323 rok '98
.........E46 330Xi rok '00
.........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04
.........E46 320D rok '05
.........E46 318i rok '99
.........E46 316i Compact rok '03
.........E46 330xi Touring 2002

Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
 
 
 
CmK 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 12 Lis 2013
Skąd: Tuchów
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2013-11-22, 22:06   

Sprawdziłem pompke jest sprawna. Poczyściłem wszystko począwszy od wtrysków przepływki aż po krokowca przekażniki i bezpieczniki. Auto zaczęło odpalać , ciężko ale odpala. Jednak pojawiły się problemy.. całkowity spadek mocy oraz

Na LPG auto trzyma cały czas 2,1 k obrotów i za chiny nie chce spaść. Rzyga mi olejem po pierwszych świecach od strony przodu auta. nie wiem jeszcze skąd ale dość konkretnie bo przy jeździe próbnej pociekło chyba na kolektor wydechowy i kupa dymu i smrodu spod maski..

Ktoś ma jakąs koncepcje?
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2013-11-23, 06:25   

Może być wytarty pasek potencjometru w przepływce i błędnie odczytuje, sprawdź też dokładnie szczelność doloty
 
 
lysy174 
vel. MUMINEK



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-11-23, 08:27   

A czy przed problemami z pompką też te objawy występowały?
Czy oprócz wspomnianego czyszczenia układu paliwowego robiłeś coś jeszcze?

Ogólny dobrze napisał że może to być przepływka czy dolot ale równie dobrze mogłeś coś zepsuć w elektryce jak ją czyściłeś.
Dodatkowo może to być też sonda lambda lub po prostu teraz chodzi ci jednocześnie na gazie i PB bo gdzieś na przekaźnikach masz zwarcie.
_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :prosze:



Było: E34 520iA rok 1989
.........E30 320i rok 1988
.........E36 318is COUPE '92 mit sperre
.........żona miała Forda Focusa
.........E46 323 rok '98
.........E46 330Xi rok '00
.........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04
.........E46 320D rok '05
.........E46 318i rok '99
.........E46 316i Compact rok '03
.........E46 330xi Touring 2002

Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
 
 
 
CmK 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 12 Lis 2013
Skąd: Tuchów
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2013-11-23, 11:01   

Oprócz czyszczenia nic nie robiłem, był delikatnie pęknięty wężyk paliwowy zasilający listwę to go troszeczkę skróciłem.

Przed problemami z zapalaniem nie było tego problemu. Dodam że na początku "jeszcze w garażu" aytko chodziło normalnie tak jak wcześniej, przełączyło się na gaz też normalnie. Objawy wystąpiły dopiero przy jeździe próbnej.

[ Dodano: 2013-11-23, 11:01 ]
Oprócz czyszczenia nic nie robiłem, był delikatnie pęknięty wężyk paliwowy zasilający listwę to go troszeczkę skróciłem.

Przed problemami z zapalaniem nie było tego problemu. Dodam że na początku "jeszcze w garażu" aytko chodziło normalnie tak jak wcześniej, przełączyło się na gaz też normalnie. Objawy wystąpiły dopiero przy jeździe próbnej.

Jadąc nim nie chciał się za bardzo wkręcać do 2k dosłłownie jak by go muliło zamiast ciągnąć powyżej 2k już jakoś lepiej ale też bez szału.
Ostatnio zmieniony przez CmK 2013-11-23, 11:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lysy174 
vel. MUMINEK



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-11-23, 21:46   

CmK napisał/a:
Jadąc nim nie chciał się za bardzo wkręcać do 2k dosłłownie jak by go muliło zamiast ciągnąć powyżej 2k już jakoś lepiej ale też bez szału.


No to wygląda na to że nadal jest coś nie tak z pompą paliwa.
Wymieniłeś ją na nową czy tylko reanimowałeś starą? Bo może stara uległa uszkodzeniu i obecnie działa ale nie ma wymaganego ciśnienia 3,5 bara.
_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :prosze:



Było: E34 520iA rok 1989
.........E30 320i rok 1988
.........E36 318is COUPE '92 mit sperre
.........żona miała Forda Focusa
.........E46 323 rok '98
.........E46 330Xi rok '00
.........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04
.........E46 320D rok '05
.........E46 318i rok '99
.........E46 316i Compact rok '03
.........E46 330xi Touring 2002

Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
 
 
 
CmK 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 12 Lis 2013
Skąd: Tuchów
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2013-11-24, 17:04   

ma być 3.5 czy 2.5? m20b20
 
 
lysy174 
vel. MUMINEK



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-11-24, 20:48   

Z tego co kojarzę to 3,5 bara ale mogę się mylić.
Niech się jakiś znawca wypowie...

Wrona, Lukas do odpowiedzi!!!
_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :prosze:



Było: E34 520iA rok 1989
.........E30 320i rok 1988
.........E36 318is COUPE '92 mit sperre
.........żona miała Forda Focusa
.........E46 323 rok '98
.........E46 330Xi rok '00
.........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04
.........E46 320D rok '05
.........E46 318i rok '99
.........E46 316i Compact rok '03
.........E46 330xi Touring 2002

Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-25, 10:39   

Regulator w m20b20 jest chyba 2.5 bara.

Jeżeli w przewodach nie ma paliwa to znaczy że paliwo cofa się do zbiornika. Pompa jest padnięta, nawet jeżeli podaje paliwo to za mało/za niskie ciśnienie.
_________________


E30 + E91
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11