BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Utrata mocy przy duzej wilgotnosci np po deszczu bmw e30 1,6
Autor Wiadomość
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2014-03-17, 14:35   Utrata mocy przy duzej wilgotnosci np po deszczu bmw e30 1,6

Witam, mam taki problem z moim bmw e30 ze jak jest duża wilgotność np po deszczu czy jak przejadę przez dużą kałużę to po chwili traci moc , zaczyna szarpać, obroty spadają do 0 i falują przez chwile miedzy 0 a 600. jaki może być tego powód?
 
 
Krester 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 17 Mar 2014
Skąd: Łomża
Wysłany: 2014-03-17, 16:08   

Czy zdarzyło Ci się, aby silnik całkowicie zgasł?
_________________
rośliny ozdobne
sklep dla biegaczy
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-17, 16:59   

tygrysek Najprawdopodobniej przewody WN mają dość.
_________________


E30 + E91
 
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2014-03-17, 17:49   

tak zdarzyło mi się właśnie dziś pierwszy raz od pierwszego razu gdy dostrzegłem ten problem, a jeszcze chce dodać ze ostatnio czasem po dłuższej jeździe jest problem z ponownym zapaleniem silnika, trzeba długo kręcić a czasem chwile odczekać.
 
 
grzesiekd111 
e30 maniack



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Skąd: jaworzno
Wysłany: 2014-03-17, 21:47   

przewody w\n , kopułka , palec rozdzielacza do oględzin\wymiany
 
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2014-03-17, 22:34   

kopułka i palec są nowe
 
 
wolf-72 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2014-03-17, 22:50   

Przewody wysokiego napięcia do wymiany :P
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2014-03-18, 08:40   

to widzę ze się bez tego nie obejdzie? a na kablach to powinien być taki czujnik bo na moich jest a w sklepie mi zawsze mówili ze takich nie maja
 
 
wolf-72 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2014-03-18, 22:19   

Popsikaj po przewodach takim rozpylaczem jak do mycia szyb,tylko nalej wody,zapal silnik i popsikaj a ukarze sie prawda o Twoich przewodach,możesz nawet zgasić światło lub zrobic to jak bedzie ciemno,z pewnością zobaczysz piękne błyski :D nie zapomnij dotknąć przewodu :jupi: Czujnik da sie przełożyć
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-19, 12:44   

tygrysek tak naprawdę ten czujnik nie jest konieczny do poprawnej pracy zaawansowanego technicznie silnika m40 : ] Są dostępne przewody WN w których da się zdjąć fajkę w celu przełożenia starego czujnika, musisz pytać sprzedawcy.
_________________


E30 + E91
 
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2014-03-19, 18:03   

myślałem właśnie o tym żeby to zrobić z typ psikaniem ale na razie jestem w delegacji wiec nie mam jak. A co myślicie o kupnie czujnika osobno a kabli osobno?
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-19, 20:16   

tygrysek jeżeli jest dostępny to kup. Majątku to nie kosztuje.
_________________


E30 + E91
 
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2014-03-19, 20:18   

tak mi mówili w sklepie ze czujnik jedynie osobno
 
 
iwanciw 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-03-19, 22:04   

Najprawdopodobniej mam w garażu oryginalne kable, razem z tym kablem do czujnika, kopułkę i palec z mojej m40b16. Nie są mi potrzebne. są to stare elementy bo z 1990 tak jak samochód. Wymieniłem na nowe ale sprzedałem samochód bo nie opanowałem usterki.
Na starych i nowych kablach silnik pracował tak samo, zakładam, że kable, kopułka i palec są sprawne. Mogę ci je podarować, zapłacisz mi tylko za wysyłkę.
Dzięki temu możesz sprawdzić czy coś się zmieni bez inwestowania w nowy zestaw.
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2014-03-20, 17:15   

iwanciw Ok bede ci bardzo wdzięczny, podaj jakis adres e-mail to wysle ci dane :)

[ Dodano: 2014-03-30, 17:44 ]
Jakie elementy w tym modelu odpowiadają za:
-zapłon
-iskre
-wolne obroty?

[ Dodano: 2014-04-14, 16:09 ]
Zmieniłem te kable i jest trochę lepiej ale nadal zdarza się ze nie może utrzymać równych wolnych obrotów
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16