Dobrze mówisz ,ale ja tam wolę w silniku moment obrotowy.Z autopsji wiem że powyżej 350 Nm w benzynie to już jest poezja .Przy 3.0 myślę ,że Tony będzie zadowolony i z mocy i z momentu.
_________________ Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
niestety nie nadaję się na handlarza, dzwoniło kilka osób z zamiarem przyjazdu i obejrzenia auta ale jak im powiedziałem ile ma przejechane zrezygnowali....
no cóż autko zostanie u mnie i będę musiał pomyśleć nad swapem.
najlepiej by było chyba przytargać angola i mieć wszystko do przekładki niż się bawić w poszczególne części. na allegro widzę że 3.0 w angolu można kupić od 7500zł. więc pewnie na miejscu bym kupił taniej fajnie byłoby mieć tam z kimś kontakt żeby znalazł mi taką sztukę i wtedy po nią pojechać. jakiś zardzewialec z dobrym silnikiem
tylko znajdź taką osobę
Nie łam się! Poza tyn Lukas napisał kiedyś mądrą rzecz, że ludzie lubią być oszukiwani Myślą, że pojadą do handlarza i kupią e46 z przebiegiem 200tys... Poszukuję teraz e90 ok 2008r... W PL "igiełki" 160tys. Na mobile de, czy autoscout te auta mają już prawie 300tys. Poza tym ja jeźdżę ciężarówką co ma 1 200 000 tys i jakoś żyję
Pozdro
_________________ BMW e46 328i touring
Vw T-3 Caravelle C 1.6TD
spoko jakos będzie siedze teraz w Bydgoszczy jeszcze 2 dni, przejeżdżając obok auto pełki w Lubiczu koło Torunia zakupiłem sobie w końcu niepodcięty grill i jak wrócę zamienię i nie będzie już znaczka M z przodu
spróbuję jeszcze sprzedać same koła z czarnej i kupię sobie jakieś wypasy
_________________ było e21 323i,e36 318i,e36 325ci,e46 330i,e90 320i, e46 330ci
jest e46 330ci & e91 318i
no i w końcu po długich namysłach i szukaniu w necie, pomysłach o wyjeździe do uk po serducho itp.... dawca zakupiony.
e46 330 touring 2004 rok 110.000 km przebieg.
ostatni wpis w 2009 roku kwiecień 72 tys.
korci przekładać wszystko co się da i nie jest zniszczone ale ograniczę się do serca, skrzynia, dyfer, tarcze. reszta na sprzedaż
teraz tylko potrzeba trochę czasu na przeszczep
_________________ było e21 323i,e36 318i,e36 325ci,e46 330i,e90 320i, e46 330ci
jest e46 330ci & e91 318i
i tak trochę pod górkę....
silnik zmieniłem w 2 dni, zaburzył na ews i dme z 2.2 ale na razie nie wiem jak chodzi bo mam problemy z dyfrem. chciałem zostawić ten 3.38 i niestety z sa problemy z wałem ale może po niedzieli coś wymyślę......
swap metodą podwórkową:
_________________ było e21 323i,e36 318i,e36 325ci,e46 330i,e90 320i, e46 330ci
jest e46 330ci & e91 318i
na tym lepiej podobno się zbiera.....
poza tym uczę się dopiero w trakcie pracy ale podobno żeby zmienić na dyfer z 3.0 trzeba wymienić i wahacze i sanki i półosie..... więc sporo roboty......
na razie tak sobie to rozkminiam:
dyfer z 330 ma 1444mm długości
mój dyfer z 320 ma 1585mm długości
dyfer z 320 m54 lub m52 automat ma 1441 mm długości i ten chce zakupić i wstawić
jutro wszystko pomierzę a jak nie to cięcie spawanie i spasowanie oby wypaliło
_________________ było e21 323i,e36 318i,e36 325ci,e46 330i,e90 320i, e46 330ci
jest e46 330ci & e91 318i
pierwsze jazdy za mną, wydaje mi się że 3.0 mniej pali niż 2.2 przy 80 km/h mam 1900 obrotów i na 6 biegu pokazuje spalanie chwilowe na poziomie 6 litrów na razie jeżdżąc po tych samych trasach co 2.2 już mam średnie poniżej 10 litrów a 2.2 zawsze ponad 11
Druga sprawa to ta że 3.0 chodzi na starym kompie (ews , dme i kluczyk został z 2.2). Podobno żeby osiągnął 100% swojej wydajności muszę wgrać soft od 3.0 ale jak dla mnie teraz jest ok. Chyba muszę jechać na hamownie i zobaczyć co pokaże.
W 2.2 miałem wydech TA TECHNIX i fajnie burczało ale w środku było głośno przy 2.5 tys obr, teraz wrzuciłem ten z dawcy BASTUCK i się ciszej zrobiło. Nie wiem który fajniejszy....
Hamulce komplet też wpadły od dawcy, klocki miał chyba nowe
_________________ było e21 323i,e36 318i,e36 325ci,e46 330i,e90 320i, e46 330ci
jest e46 330ci & e91 318i
jako że już od dłuższego czasu miałem dosyć jazdy na 18-stkach po moich okolicznych wertepach wróciłem do serii, st68 z tym m54 b30 "daje radę"
jaka wygoda teraz......
auto jest niezłe po tym swapie ale chyba pójdzie na sprzedaż bo ostatnią e36 latałem przez 6 lat, życie jest krótkie a BMW ma tyle modeli albo się z kimś zamienię za 7er lub 5er
_________________ było e21 323i,e36 318i,e36 325ci,e46 330i,e90 320i, e46 330ci
jest e46 330ci & e91 318i
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach