Wysłany: 2014-07-10, 09:43 Swap Ety z m20b20 i brak efektów
Witam.
Mam problem z moją E30 2,7.
Zrobiłem ostatnio słynną przeróbkę z silnika 2,0. Tj: dół m20b27 i góra od m20b20 góra głowicy,przepływomierz,sterowanie,elektryka,kolektor, dodatkowo dół silnika przeszedł kapitalny remont,wymiana panewek i pierścieni. Oczekiwałem wszędzie wspominanego wzrostu mocy i się mocno zawiodłem ponieważ nie przyniosło to żadnego efektu.
Silnik ładnie pracuje,pięknie wkręca się na obroty ale moc została ta sama.
Ma ktoś pomysł co mogliśmy przeoczyć?
Albo ewentualnie znacie kogoś kto robił coś takiego z efektem??
Pomógł: 7 razy Dołączył: 28 Cze 2004 Skąd: Chojnice
Wysłany: 2015-01-18, 12:53
A konkretnie ile wyszło? Bez dodatków 180KM z takiego setupu to mit
Może wyszedł niski stopień sprężania?W moim pierwszym hybrydowym M20B25/B27 wyszło
160 KM,w drugim po mocniejszym splanowaniu głowicy 176 KM.
_________________ Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
Pomógł: 7 razy Dołączył: 28 Cze 2004 Skąd: Chojnice
Wysłany: 2015-01-18, 16:59
Momentu masz nawet trochę więcej.
Na wiosnę muszę pojechać jeszcze raz na hamownię, bo pomiary jeszcze były na starym kolektorze wydechowym,a du...hamownia mówi że jest lepiej
_________________ Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach