BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
e30 320 pb vs 325 lpg
Autor Wiadomość
Anonymous
Gość
Wysłany: 2005-05-05, 12:24   e30 320 pb vs 325 lpg

ktrory bylby szybszy e30 320 na benzynie czy 325 na gazie (nie wtrysk) dobrze zalozonym na duzym parowniku.
 
 
e-30
[Usunięty]

Wysłany: 2005-05-05, 16:07   

ja przynajmniej jestem pewien ze 2,5l
 
 
adrian e30 
Reanimator



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Paź 2004
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2005-05-05, 18:34   

2,5litra na 100%
 
 
 
Jawor
[Usunięty]

Wysłany: 2005-05-06, 09:21   

brałem udział w takim wyscigu....moja e30 2,0 na benzynie ( dawno, dawno) i przegrałem z kretesem z zagazowanym e30 2,5l
 
 
nokerman 
ostatni mohikanin



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Mar 2004
Skąd: Puławy
Wysłany: 2005-05-06, 10:52   

czyli 325 gasline rulezzz :twisted: :twisted: :twisted:

toby oznaczało że spadek mocy na gazie 325 jest mniejszy niż 20KM :?: :?:
_________________

E30 325iA 1987r. Coupe :mrgreen: Spritmonitor.de
E39 528iA 1999r. Touring :mrgreen: Spritmonitor.de
E61 530dA 2005r. Touring :mrgreen: Spritmonitor.de
«Nigdy Nikogo O Nic nie Proś Sami Przyjdą Sami Dadzą»
 
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2005-05-06, 11:55   

Nie ... po prostu liczy się pojemnosć czyli ilośc niutków na mase autka :wink:
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
nokerman 
ostatni mohikanin



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Mar 2004
Skąd: Puławy
Wysłany: 2005-05-06, 12:01   

Smash - zdecyduj się bo pojemność jest w cm3 a niutki w Nm :idea: :idea:
_________________

E30 325iA 1987r. Coupe :mrgreen: Spritmonitor.de
E39 528iA 1999r. Touring :mrgreen: Spritmonitor.de
E61 530dA 2005r. Touring :mrgreen: Spritmonitor.de
«Nigdy Nikogo O Nic nie Proś Sami Przyjdą Sami Dadzą»
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2005-05-06, 13:21   

Smash chciał powiedzieć, ze pierwiastek z liczby całkowitej ilości centymetrów sześciennych w kwadracie niutonometrów przypadających na każda osobną jednostkę masy czynnika właściwego pojemności wyrażonej przez iloczyn zamknięty liczby naturalnej w silnikach o pojemności przkraczajacej omawianą pojemność, czyli 2000 centymetrów szesciennych jest większy o możliwość bezproblemowego wyprzedzenia samochodu marki BMW 2.0 przez samochód marki BMW 2.5 :wink:

Pozdro4all :twisted:
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2005-05-06, 13:25   

A tak w temacie to mi się zdarzyło objechać swoją 318i( drive only on Pb :twisted: ) - 320i zarówno na gazie(bez problemów) jak i na benzynie(moze nie bardzo, ale zawsze)
 
 
 
duchPW
[Usunięty]

Wysłany: 2005-05-06, 15:48   

.... a niech mnie

Hej Łukasz - wszyscy umiemy czytać i też wpadliśmy na tę myśl, więc wiemy co Smasch chciał napisać... tylko na dobrą sprawę, wszystkie te wyliczenia nie są poparte empirycznie, a ponieważ nie wszystkie czynniki zostały wzięte pod uwagę - cała kalkulacja zdaje się być mocno nieprecyzyjna. Idąc tym tropem dalej, to należy zauważyć, że granica błędu w zależności od ujęcia i zastosowania poszczególnych (niewykorzystanych przy obliczeniach) czynników może przebiegać zarówno przed, za jak i pomiędzy badanymi wartościami... więc ja tu nie widzę tak prostej zależności logicznej, którą starasz się wykazać


więc dla pewności proponował bym, by może autor stwierdzenie podał nam wzór, którym posłużył się dla dokonania swoich wyliczeń, a wówczas nie będziemy juz mieli żadnych wątpliwości

... także 4all
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2005-05-06, 15:56   

Chciałem tylko naświetlić temat mniej wyedukowanym teoretycznie uzytkownikom tegoż forum, jednakże zgadzam się z przedmówcą i przychylam się do prośby o wzór.

a tak pozapozapoza - dobre seryjne niezajechane 320 ma 10.6 do setki, a dobre seryjne niezajechane ( a wierzę, ze takie istnieją 8) ) 325 ma 8.3, wiec po gazie ile może stracić - sekundę?1,5? To i tak ja sądzę, ze będzie szybciejsze :D
 
 
 
Bruner 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Lip 2004
Skąd: Tczew
Wysłany: 2005-05-06, 16:06   

Czyli albo ja mam superniezajechane, bo mialem 9,07, albo G-tech az tak przeklamuje... :roll:
_________________
E30 318is '90
było:
E46 318i Touring '04
E30 318i Touring '92
E30 325e '86
E30 320i '90
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2005-05-06, 16:14   

Czyli masz superniezajechane, jechałes z pustym bakiem, bez zapasu, apteczki i trójkąta. 8) ...oczywiście są to wartości katalogowe i pewne od nich odchylenia to norma....
 
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2005-05-06, 19:27   

no a moje zagazownane padlo mialo na LPG 11.7 a na benynce (bez miksera) wysokie 9 - nadmienie ze mialem w bagazniku komplet kol zimowych (4opony+4 alufelgi) balagan i kolege Chrisa na pokladzie :)
 
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2005-05-06, 19:48   

o maaamo co to sie porobiło :lol:

Biorąc pod uwagę charakretystykę m20b20 i różnicę w maksymalnym momencie obrotowym (164 wobez 222) wszelkie gdybanie jest bezsensowne. m20b20 na LPG nie jeździ wcale a 2,5 owszem ... tym bardziej, że dzięki pojemności i niżej występujacemu max momentowi rozpędza się w zakresie wydajności instalacji LPG, a m20b20 się rozpędza tam gdzie LPG się kończy :? (to tak w skrócie :wink: )
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
Ostatnio zmieniony przez SmasherE30 2005-05-06, 19:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2005-05-06, 19:48   

Szkoda,że majówka nie jest na pasie startowym lotniska,bo możnaby zrobić ciekawe zawody IS vs.320 i 320vs.325.Ja z chęcią stanołbym z jakąś 325,bo G-tech może trochę oszukiwać.
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
cinek_sw 
Dezerter



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Leszno
Wysłany: 2005-05-08, 19:46   

ja też bym sobie stanął np. z 320 (benzynka) vs. moja niunia (lpg)
_________________
Marcin
Klubowicz

GG 6271263

------------------------------------------------------
nawet Papież jeździ BMW -> > Bóg powiedział ludziom co dobre :) :)
 
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2005-05-08, 19:48   

lepiej stań sobie z niezagazowaną etą i zobaczysz wtedy jak gaz zniszczyl twój silnik
 
 
 
center 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 31 Lip 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-05-08, 20:25   

a jak mialem zagazowane 320 i teraz gaz wywalam i bedzie tylko czysta 95 wlewana to jest jakas nadzieja albo srodki zeby z tego spustoszenia wrocic do czasow swietosci gdy byla fabryka?
_________________
520 trumna sekwencja:

mgr inż. Jędrek ;)
 
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2005-05-08, 21:02   

wywal gaz i zoabcz jak będzie jeździla... bo na powrót do dawnej świetności to ci potrzebne zrzucenie glowicy...
 
 
 
cinek_sw 
Dezerter



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Leszno
Wysłany: 2005-05-08, 21:25   

tak sobie myślę: że spalanie gazu jest większe niż benzynki, że osiągi są gorsze że następuje spadek mocy, a ty loko piszesz o niszczeniu silnika przez gaz... czy ktoś kiedyś sprawdzał i opublikował na ten temat jakieś artykuly, tz. chodzi mi o to czy gaz pomijając kwestię spadku mocy i osiągów szkodzi silnikowi tz. czy jakieś elementy szybciej się zużywają itp. bo jeśli dobrze pamiętam to kiedyś gdzieś czytałem że to własnie gaz jest bardziej przyjazny dla nie których elementów silnika.........
_________________
Marcin
Klubowicz

GG 6271263

------------------------------------------------------
nawet Papież jeździ BMW -> > Bóg powiedział ludziom co dobre :) :)
 
 
 
--==maly==-- 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-05-08, 22:09   

Panowie a może macie jakiś pomysł co zrobić z m20b20 zeby duzo nie tracil na tym gazie? Czy jest jakis sposób,żeby zwiększyć lub chociaż obniżyć moment obrotowy? Oczywiście chodzi mi o jakieś rozwiązanie które mnie nie zrujnuje. Mam 320 i jazda na PB wychdzi mi już bokiem naprawde sporo to kosztuje przy LPG jeździł bym o połowe taniej. Ale już teraz ten samochód jest nie wygodny w ruchu miejskim bo w ogóle nie jedzie z dołu i ciężko jest płynnie jechać a na LPG będzie tragedia. Teraz z perspektywy czasu żaluje,że postawiłem na 2,0 myślałem,że będzie z nim troche lepiej w końcu to r6 więc powinno już z dołu jechać ale się zawiodłem ten silnik to porażka BMW :(
 
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2005-05-08, 22:29   

gaz szkodzi i tyle. ma wyższą temeperaturę spalania co prowadzi do przegrzewania niektórych elementów silnika i do pracy w warunkach do których nie zostały stworzone... poza tym gaz to suche paliwo...
 
 
 
e30fan
[Usunięty]

Wysłany: 2005-05-08, 23:23   

--==maly==-- napisał/a:
żaluje,że postawiłem na 2,0 myślałem,że będzie z nim troche lepiej w końcu to r6 więc powinno już z dołu jechać ale się zawiodłem ten silnik to porażka BMW :(


Nie zgadzam sie z tym, uważam że wszyskie BENZYNOWE silniki bmw są dobre , to tak jak byś powiedział 2.5 24v jest porażką bmw bo 5.4 v12 jest lepsze
 
 
--==maly==-- 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-05-08, 23:51   

Wiesz na początku uważałem ten samochód za szybki ale teraz mam inne zdanie. On jest szybki jeżeli się go kręci to trzeba mu przyznać ale jeżeli w ruchu miejskim jade oszczędnie nie przekraczając 3500obr/min często trudno jest utrzymać się za jakąś typowo miejską kosiarką i trzeba redukować.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 15