Smash chciał powiedzieć, ze pierwiastek z liczby całkowitej ilości centymetrów sześciennych w kwadracie niutonometrów przypadających na każda osobną jednostkę masy czynnika właściwego pojemności wyrażonej przez iloczyn zamknięty liczby naturalnej w silnikach o pojemności przkraczajacej omawianą pojemność, czyli 2000 centymetrów szesciennych jest większy o możliwość bezproblemowego wyprzedzenia samochodu marki BMW 2.0 przez samochód marki BMW 2.5
A tak w temacie to mi się zdarzyło objechać swoją 318i( drive only on Pb ) - 320i zarówno na gazie(bez problemów) jak i na benzynie(moze nie bardzo, ale zawsze)
duchPW [Usunięty]
Wysłany: 2005-05-06, 15:48
.... a niech mnie
Hej Łukasz - wszyscy umiemy czytać i też wpadliśmy na tę myśl, więc wiemy co Smasch chciał napisać... tylko na dobrą sprawę, wszystkie te wyliczenia nie są poparte empirycznie, a ponieważ nie wszystkie czynniki zostały wzięte pod uwagę - cała kalkulacja zdaje się być mocno nieprecyzyjna. Idąc tym tropem dalej, to należy zauważyć, że granica błędu w zależności od ujęcia i zastosowania poszczególnych (niewykorzystanych przy obliczeniach) czynników może przebiegać zarówno przed, za jak i pomiędzy badanymi wartościami... więc ja tu nie widzę tak prostej zależności logicznej, którą starasz się wykazać
więc dla pewności proponował bym, by może autor stwierdzenie podał nam wzór, którym posłużył się dla dokonania swoich wyliczeń, a wówczas nie będziemy juz mieli żadnych wątpliwości
Chciałem tylko naświetlić temat mniej wyedukowanym teoretycznie uzytkownikom tegoż forum, jednakże zgadzam się z przedmówcą i przychylam się do prośby o wzór.
a tak pozapozapoza - dobre seryjne niezajechane 320 ma 10.6 do setki, a dobre seryjne niezajechane ( a wierzę, ze takie istnieją 8) ) 325 ma 8.3, wiec po gazie ile może stracić - sekundę?1,5? To i tak ja sądzę, ze będzie szybciejsze
Czyli masz superniezajechane, jechałes z pustym bakiem, bez zapasu, apteczki i trójkąta. 8) ...oczywiście są to wartości katalogowe i pewne od nich odchylenia to norma....
Pomógł: 15 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2005-05-06, 19:27
no a moje zagazownane padlo mialo na LPG 11.7 a na benynce (bez miksera) wysokie 9 - nadmienie ze mialem w bagazniku komplet kol zimowych (4opony+4 alufelgi) balagan i kolege Chrisa na pokladzie
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2005-05-06, 19:48
o maaamo co to sie porobiło
Biorąc pod uwagę charakretystykę m20b20 i różnicę w maksymalnym momencie obrotowym (164 wobez 222) wszelkie gdybanie jest bezsensowne. m20b20 na LPG nie jeździ wcale a 2,5 owszem ... tym bardziej, że dzięki pojemności i niżej występujacemu max momentowi rozpędza się w zakresie wydajności instalacji LPG, a m20b20 się rozpędza tam gdzie LPG się kończy (to tak w skrócie )
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
Ostatnio zmieniony przez SmasherE30 2005-05-06, 19:49, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 7 razy Dołączył: 28 Cze 2004 Skąd: Chojnice
Wysłany: 2005-05-06, 19:48
Szkoda,że majówka nie jest na pasie startowym lotniska,bo możnaby zrobić ciekawe zawody IS vs.320 i 320vs.325.Ja z chęcią stanołbym z jakąś 325,bo G-tech może trochę oszukiwać.
_________________ Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
Pomógł: 17 razy Dołączył: 31 Lip 2004 Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-05-08, 20:25
a jak mialem zagazowane 320 i teraz gaz wywalam i bedzie tylko czysta 95 wlewana to jest jakas nadzieja albo srodki zeby z tego spustoszenia wrocic do czasow swietosci gdy byla fabryka?
tak sobie myślę: że spalanie gazu jest większe niż benzynki, że osiągi są gorsze że następuje spadek mocy, a ty loko piszesz o niszczeniu silnika przez gaz... czy ktoś kiedyś sprawdzał i opublikował na ten temat jakieś artykuly, tz. chodzi mi o to czy gaz pomijając kwestię spadku mocy i osiągów szkodzi silnikowi tz. czy jakieś elementy szybciej się zużywają itp. bo jeśli dobrze pamiętam to kiedyś gdzieś czytałem że to własnie gaz jest bardziej przyjazny dla nie których elementów silnika.........
_________________ Marcin
Klubowicz
GG 6271263
------------------------------------------------------
nawet Papież jeździ BMW > Bóg powiedział ludziom co dobre :)
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Mar 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-05-08, 22:09
Panowie a może macie jakiś pomysł co zrobić z m20b20 zeby duzo nie tracil na tym gazie? Czy jest jakis sposób,żeby zwiększyć lub chociaż obniżyć moment obrotowy? Oczywiście chodzi mi o jakieś rozwiązanie które mnie nie zrujnuje. Mam 320 i jazda na PB wychdzi mi już bokiem naprawde sporo to kosztuje przy LPG jeździł bym o połowe taniej. Ale już teraz ten samochód jest nie wygodny w ruchu miejskim bo w ogóle nie jedzie z dołu i ciężko jest płynnie jechać a na LPG będzie tragedia. Teraz z perspektywy czasu żaluje,że postawiłem na 2,0 myślałem,że będzie z nim troche lepiej w końcu to r6 więc powinno już z dołu jechać ale się zawiodłem ten silnik to porażka BMW
gaz szkodzi i tyle. ma wyższą temeperaturę spalania co prowadzi do przegrzewania niektórych elementów silnika i do pracy w warunkach do których nie zostały stworzone... poza tym gaz to suche paliwo...
e30fan [Usunięty]
Wysłany: 2005-05-08, 23:23
--==maly==-- napisał/a:
żaluje,że postawiłem na 2,0 myślałem,że będzie z nim troche lepiej w końcu to r6 więc powinno już z dołu jechać ale się zawiodłem ten silnik to porażka BMW
Nie zgadzam sie z tym, uważam że wszyskie BENZYNOWE silniki bmw są dobre , to tak jak byś powiedział 2.5 24v jest porażką bmw bo 5.4 v12 jest lepsze
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Mar 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-05-08, 23:51
Wiesz na początku uważałem ten samochód za szybki ale teraz mam inne zdanie. On jest szybki jeżeli się go kręci to trzeba mu przyznać ale jeżeli w ruchu miejskim jade oszczędnie nie przekraczając 3500obr/min często trudno jest utrzymać się za jakąś typowo miejską kosiarką i trzeba redukować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach