BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dyfer 320 do 318
Autor Wiadomość
yoshi
Gość
Wysłany: 2004-05-09, 23:20   Dyfer 320 do 318

hello
czy moge zalozyc do swojej 318 M10 dyfer od 320 :?:
jak tak to co sprawdzic i na co zwocic uwage :?:
 
 
Gość

Wysłany: 2004-05-10, 07:10   

możesz tylko ,że 2.0 ma przelorzenie 3.62 i na 2ce będziesz mial 100ke ja mam teraz 3.23 i jakoś rzyje chociasz już są durze problemy z paleniem laków bo 3ka kończy sie przy 170 km/h
 
 
yoshi
Gość
Wysłany: 2004-05-10, 08:54   

a z Polskiego na nasze :?: bo ja laik jestem
 
 
Gość

Wysłany: 2004-05-10, 09:29   

chodzi o to na ile obrotów wału obruci się koło im przełorzenie większe tym krutsze biegi i większe przyśpieszenie ale mniejsza prędkość max np: loko zamiast 2.91 włorzył 3.91 był ponad sekunde szybszy do setki ale nie jechał szybciej niż 190km/h
muj fabryczny dyfer był 4.45 na 5tym biegu zamykałem obrotomierz i jechałem z prędkością około 205km/h na strarzackiej sprzedali mi 4.10 i przędkość max wzrosła do 220km/h
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-05-10, 09:30   

Im niższe oznaczenie dyfra tym większe prędkości osiągane na poszczególnych biegach, ale wiąże się to z wydłużeniem przyśpieszenia. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-05-10, 11:32   

Drack ... 3,64 to był dyfer 320 między 83' a 85' do starszej skrzyni, a nowsze miały 3,94 lub 4.10.

Ale może ty wiesz o jaki dyfer chodzi... :roll:
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
Gość

Wysłany: 2004-05-10, 13:08   

smaszer ja mam czarne na białym,że przelorzenia w skrzyni od m20 2.0 są takie same jak w skrzyni od m40 a 2.0 ma większy Vmax nirz m40 .dyfer w 2ce napewno nie jest 4.10 wedz pod swojego i zobacz tabliczke znamionową na dyfrze jonas ma szeroką lampe a jego dyfer byl 3.62
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-05-10, 13:13   

wystarczy, że zobaczysz na stronie łódzkiego klubu w tabelce!!

Ja mam dyfer 4,10 :!: Inna szeroka lampa może mieć najwyżej 3,94 ... sprawdź betkę Laury przy okazji to zobaczymy...
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-05-10, 13:33   

tez mam 4.1 ale w tym tygodniu wkladam dluzszy :)
 
 
 
Gość

Wysłany: 2004-05-10, 21:01   

SmasherE30 napisał/a:
Ja mam dyfer 4,10 :!: Inna szeroka lampa może mieć najwyżej 3,94 ... sprawdź betkę Laury przy okazji to zobaczymy...

a no tak zapomniałem ty masz2.1/2 tam jest inny dyfer oki
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-05-10, 21:54   

sam sobie zaprzeczasz :wink:

http://www.bmw.9x.pl/inde...exty//dyfer.php
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
kaprys
Gość
Wysłany: 2004-05-10, 21:57   

SmasherE30 napisał/a:
sam sobie zaprzeczasz :wink:

http://www.bmw.9x.pl/inde...exty//dyfer.php


?? ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-05-10, 23:02   

a ty co z tymi ?? ???? czytać nie umiesz? kliknij se w link i poczytaj.. a na samym końcu strony na samym dole po prawej też przeczytaj :-)
 
 
 
yoshi
Gość
Wysłany: 2004-05-10, 23:41   

niech i tak bedzie :D
czyli w skrocie dyfer od 320 z silnikiem M20B20 bedzie pasowal do M10 1,8 :D
tak :?:
 
 
Gość

Wysłany: 2004-05-11, 07:19   

będzie tylko ,że będziesz wolniej pszyśpieszal a biegi się wydłurza o ile sie nie myle 4ka będzie około 200km/h
 
 
yoshi
Gość
Wysłany: 2004-05-11, 08:07   

jeszcze jedno czy 350zl za dyfer z montazem to duzo :?:
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-05-11, 08:19   

zanim jednak kupisz warto przyjżeć się syfrowi czy się nie różnią np. flansze czyli to do czego przykręcasz półosie...
 
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-05-11, 09:08   

dyfer 4:10 to :cenzura: jakich malo - biegi sa starsznie krotkie - II sie konczy ok 90 km/h lipa straszna - wczoraj spotkalem sie na wyscigu z Nexia kolesia (90KM) i nie moglem mu zasadniczo odejsc, w gruncie rzeczy tylko delikatnie wygrywalem a wszystko polegalo na dobrym starcie - kiedy ja juz lecialem na III on przeciagal na II (powyzej 100 km/h) i nie moglem mu uciec :shock: - fakt ze jechalem na LPG (benzyny mialem chyba za malo i sie dusil w okolicach 3 tys obrotow) a na LPG to 320 nie ma wiecej niz 100 KM.

Takze nie polecam dyfra 4.10, biegi sa za krotkie - sam bede zmienial na inny - leza jakies na szrocie to sie pobawie i zobacze ktory mi popasuje - chcialbym taki zeby na II ze 110 pociagnela ;)
 
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-05-11, 12:45   

Sarna ... ja się z Tobą nie zgodzę :!: 4,10 jest wg. mnie optymalny do dwójki i wcale mi nie przeszkadza że 2jka jest do niecałych 90 (u mnie liczniowe 87 na odcięciu). Trójka jest dla mnie idealna (choć kończy się przy 137kmh). Za to na czwórce pojade już 180 a na piątce 226 i na tych biegach to już ewidentnie jest wołowaty :roll: Wogle jest wołowaty poniżej 3500obr :idea:
Po pierwsze lepiej się śmiga bokiem
Po drugie ze względu na wysoko położony moment krótkie przełożenie powoduje, że po wrzuceniu następnego biegu obroty nadal są w efektywnej strefie momentu dwólitrówki!! Jak założysz dłuższy to będziesz miał dziure jak w polonezie, czyli jedynka spoko ... dwója i ... UUUU .. i muł i juz cię wszyscy objechali :? Szczególnie jeśli masz gaz to zostaw sobie ten dyfer. Ja jestem bardzo zadowolony. Ale zobaczymy co uda mi się wycisnąć jak się w końcu zabiorę za ten silnik i wszystko powymieniam...

Moja filozofia wygląda tak ... dyfer w BMce do przyspieszeń musi być dobrany tak, aby na suchym na trójce zapiszczeć i aby po wrzóceniu trójki od razu silniczek ciągnął. Ide do roboty i zbieram na Getraga ... dla 2litrówki ta skrzynia to zbawienie!!
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-05-11, 22:02   

a mój na 3 biegu nie piszczy na oponach 195.... dwójkę mam do niecałych 80, trójkę do 120, czwórkę do 150-160 no i piątkę do jakiś 190-200...
 
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-05-11, 22:06   

nie gadaj Lokuś że nie piszczy ... nie zawsze, ale potrafi :wink:
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-05-11, 22:13   

ja wiem swoje.. nie piszczy i tyle...
ale 15,8 na 400 mam :-)
 
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-05-11, 22:43   

Też mam 4,10 i na miasto jest to super dyfer, w trasie auto jest mało ekonomiczne, ale powiedzmy, że mi to nie przeszkadza :?
A kolega sarna1, to nie ma się co spodziewać, że z dłuższym dyfrem będzie Nexi uciekał i to jeszcze na gazie.
Apropos, czy to ktoś z klubu startował E30 320 w modlinie :?:
Nie znam się za bardzo na czasach na 400m, ale był chyba niezły :?:
 
 
kaprys
Gość
Wysłany: 2004-05-11, 22:53   

postrach napisał/a:
Też mam 4,10 i na miasto jest to super dyfer, w trasie auto jest mało ekonomiczne, ale powiedzmy, że mi to nie przeszkadza :?
A kolega sarna1, to nie ma się co spodziewać, że z dłuższym dyfrem będzie Nexi uciekał i to jeszcze na gazie.
Apropos, czy to ktoś z klubu startował E30 320 w modlinie :?:
Nie znam się za bardzo na czasach na 400m, ale był chyba niezły :?:


Jonas (jeden z BB) ... ma m20... czasik piekny jak na ten silnik

do tego wiem że startował koleś 1.8 i podałem mu adres strony beemka może się ujawni???
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-05-11, 23:15   

wiec postanowilem ze mikser i klapa ida w piatek na poleczke - ja zalewam Pb i jezdze ;) , jezeli stwierdze wielka poprawe to juz chyba te elementy nie wroca do auta :) - trudno bedzie sie mniej jezdzilo :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15