BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Porównanie E-30 325ix 4x4 i 325eta
Autor Wiadomość
KAMILOS 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2005
Skąd: W-Wa Śródmieście
Wysłany: 2006-02-11, 23:44   Porównanie E-30 325ix 4x4 i 325eta

Porównanie E-30 325ix 4x4 i 325eta
interesują mnie plusy i minusy
PZDR
_________________


BMW E-30 316 89" M40b16 - BYŁO
BMW E-30 318 89' M40b18 - BYŁO
BMW E-34 535i 90' M30B35 - BYŁO
BMW 750il 1995' m73b54 - JEST
 
 
 
jaqub 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 22 Mar 2005
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2006-02-11, 23:50   

IX - ceny czesci........
 
 
 
KAMILOS 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2005
Skąd: W-Wa Śródmieście
Wysłany: 2006-02-11, 23:57   

a duża różnica w cenach części
_________________


BMW E-30 316 89" M40b16 - BYŁO
BMW E-30 318 89' M40b18 - BYŁO
BMW E-34 535i 90' M30B35 - BYŁO
BMW 750il 1995' m73b54 - JEST
 
 
 
cypis0 



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: gliwice
Wysłany: 2006-02-12, 00:18   

i tym i tym jezdzilem (ete mam) ix znakomite prowadzenie, wieksze spalanie problemy z czesciami do przedniego zawieszenia, pozatym normalne 325i troche wolniejsze, ale 170km i tak robi swoje!!! co do ety zrególy urzywki o ile nie sa grzebane sa w lepszym stanie maja potencjal przy odrobinie pracy i wkladu finansowego (190-200km) ety sa starsze zrególy od ix i tansze w zakupie, tyle co moge napisac .....tak czy owak po jezdzie wybral bym IX:PPP
_________________
bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
 
 
 
KAMILOS 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2005
Skąd: W-Wa Śródmieście
Wysłany: 2006-02-12, 10:39   

cypis0 napisał/a:
wieksze spalanie problemy z czesciami do przedniego zawieszenia,
a ile pali ix a eta jest duża różnica i często pada zawieszenie przednie
PZDR
_________________


BMW E-30 316 89" M40b16 - BYŁO
BMW E-30 318 89' M40b18 - BYŁO
BMW E-34 535i 90' M30B35 - BYŁO
BMW 750il 1995' m73b54 - JEST
 
 
 
Pawel-e30 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2004
Skąd: Wawa-Grochów
Wysłany: 2006-02-12, 11:01   

Ja bym brał ete... :wink:

Przy nie wielkim nakładzie finansowym zrobisz z niej małego potworka...

Po za tym jeśli nadal pracujesz tam gdzie ostatnio to przy tych km co robisz w ix jak coś padnie to obudzisz się z ręką w nocniku,,,,,

Za mało części używanych mamy na rynku do ix-ów i ludzie się cenią :wink:

spalanie trasa minimum 11l max 20lpg
miasto mnimum 16l max ponad 20lpg
Na pb brak pomiarów :cry:
_________________
Pomoc Drogowa 24h.
665-29-29-01
 
 
 
cypis0 



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: gliwice
Wysłany: 2006-02-12, 11:48   

hmm eta daje mozliwosci ale oba auta sa podobnie zadkie (no ix bardziej ) z czym w naszych polskich warunkach sa problemy wszystko co sie zurzywa gałki drazki laczniki to jest inne ale jest do dostania zrególy na zamowienie. reszta np wal skrzkrzynia tez sa inne ale nie slyszalem zeby komusl wal poszedl, reduktor, skrzynia jak maja dobre oleje to tez chulaja do konca auta!! a przednie pół osie jeszczew wiadomo moga przegóby pójsc ale to tez zregóły tylko w wypadku jazdy na uszkodzonych oslonach, bo normalnie wiekszosc napedu przekazywana jest na tyl. czyli sumujac w normalniej exploatacji to nie ma sie czego bac najwyzej tego ze pare dni poczekasz na czesci ale to wiesz ze ci sie luzy pojawiaja to mozna pare dni przed robota zamowic. a i rozporki nie zalorzysz bo kieliky sa pod innym katem:)) a i chyba roznica w wspomaganiu w listwie ale nie jestem pewien, a i tylnia szpera to jest visko nie tradycyjna pelnowartosciowa szpera:)) silnik i cala reszta to zwyczajne 325i co do ety mi teraz pali 14lpg non stop w miescie ale na trasie dalo rade 10l ale to przy 90km/h. Z czesciami zero problemu wszystko wszedzie dostepne od reki zamienniki jak i febi bilstei cenowo przystepne (jak nie to salon tez ma normalne ceny) w sumie jak chcesz ete to zeby dawala frajde to trzeba ja zeszperowac (w 90% jest brak szpery a sa one zadkoscia) i dlóbnac troche i powstanie ci samochod o swietnych parametrach. ix w standardzie daje juz dobre parametry, i dobre prowadzenie (eta po tunigu bedzie go robila jak chce:PPP) tyle z mojej strony:)) zalezy czy jestes amatorem dłobanki to bierz ete jak wolisz kupic i jezdzic to bierz ix tak czy owak z spalaniem zedu 14l musisz sie w obu autach liczyc pb niestety konie i pojemnosc maja swoje wymogi:((
_________________
bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
 
 
 
KAMILOS 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2005
Skąd: W-Wa Śródmieście
Wysłany: 2006-02-12, 12:12   

Pawel-E30 napisał/a:


Po za tym jeśli nadal pracujesz tam gdzie ostatnio to przy tych km co robisz w ix jak coś padnie to obudzisz się z ręką w nocniku,,,,,
:


właścnie tam jeszcze pracuje a co sądzisz o eta w gazie
i ile ma koń bo znalazłem i żekomo ma 129 możliwe przeciez one mają po 170.
PZDR
_________________


BMW E-30 316 89" M40b16 - BYŁO
BMW E-30 318 89' M40b18 - BYŁO
BMW E-34 535i 90' M30B35 - BYŁO
BMW 750il 1995' m73b54 - JEST
 
 
 
Pawel-e30 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2004
Skąd: Wawa-Grochów
Wysłany: 2006-02-12, 12:14   

tak tyle ma wlasnie eta koni.... i kreci sie do 4900ob albo 5100 zalezy ktora eta...
Co do gazu... ety dobrze znoszą gaz... Z resztą 2.5 też nie źle :wink:

przy nakładzie powiedzmy 1200-1500zl mozesz z ety uzyskać spor zduszonej mocy (mówie o starej ecie)
_________________
Pomoc Drogowa 24h.
665-29-29-01
 
 
 
KAMILOS 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2005
Skąd: W-Wa Śródmieście
Wysłany: 2006-02-12, 12:16   

Pawel-E30 napisał/a:
Co do gazu... ety dobrze znoszą gaz... Z resztą 2.5 też nie źle :wink:


bo słyszałemi ojciec mi odradza w gazie że one długo nie wytszymują i gaz często strzela
_________________


BMW E-30 316 89" M40b16 - BYŁO
BMW E-30 318 89' M40b18 - BYŁO
BMW E-34 535i 90' M30B35 - BYŁO
BMW 750il 1995' m73b54 - JEST
 
 
 
Pawel-e30 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2004
Skąd: Wawa-Grochów
Wysłany: 2006-02-12, 12:22   

KAMIL E-30 napisał/a:
Pawel-E30 napisał/a:
Co do gazu... ety dobrze znoszą gaz... Z resztą 2.5 też nie źle :wink:


bo słyszałemi ojciec mi odradza w gazie że one długo nie wytszymują i gaz często strzela


Ojciec w tym wypadku się niesamowicie myli :wink:
Zrobiłem etą już prawie 10tys.km strzeliła mi 3 razy z mojej winy albo mało gazu było i dałem w palnik albo straszenie zły gaz zatankowałe :wink:

Jeśli jest dobrze wyregulowana masz dobre swiece kable WN kopółke palec to będzie ok...

Ojciec pewnie będzie odradzał ci gazownie... Wiem dla czego słyszałęm o jego przygodzie z LPG :cry:
_________________
Pomoc Drogowa 24h.
665-29-29-01
 
 
 
MIŁOSZ 



Dołączył: 23 Maj 2005
Skąd: Tarnow/Berlin
Wysłany: 2006-02-12, 12:32   

ETA znosi gaz o wiele lepiej niz 325i, albo inaczej mowiac ta druga znosi go fatalnie jesli bedziesz duzo jezdzil to szybko uznasz , ze juz nigdy wiecej BMW albo cos w tym stylu.... wiec nie warto. Jak chcesz jezdzic oszczednie to kup ETE i nie przerabiaj jej na gaz ani nie usprawniaj, jak sportowo to kup zwykle 325i, iX jest fajny na zime, jak mieszkasz w gorach lub startujesz w zimowych ewentualnie szutrowych sprawnosciowkach. Na asfalcie i w codziennej eksploatacji ma w porownaniu do tylnonapedowka same wady.

Podawanym spalaniem przez kolegow w ogole sie nie sugeruj, zwlaszcza jak ktos Ci podaje spalanie LPG, nie dosc ze kazde auto ma inna inaczej wyregulowana instalacje, to jeszcze kazdy inaczej i gdzieindziej jezdzi tekze to sa tylko puste slowa. Miarodajne to moze by bylo jakby ktos na forum mial i 325iX i 325e obydwa bez gazu, wtedy miarodajnie moglby Ci powiedziec ktore pali wiecej w %
_________________
E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic --> ZDJECIA <--
E28 524td 06/1985 Karminrot
 
 
 
Pawel-e30 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2004
Skąd: Wawa-Grochów
Wysłany: 2006-02-12, 12:36   

"Puste słowa" Mocne :?
_________________
Pomoc Drogowa 24h.
665-29-29-01
 
 
 
KAMILOS 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2005
Skąd: W-Wa Śródmieście
Wysłany: 2006-02-12, 12:50   

eta to chyba rozsądny samochód ale znalazłem tylko w gazie i będę dużo nią jeździć dziennie oki 150 km więc nie wiem co robić albo 1,6 które już miałem
Nie wiem, wiem jedno potrzebuje samochód a nie chce nic innego (czyli innej marki)
BMW to jest dopiero samochód
PZDR
:lol:
_________________


BMW E-30 316 89" M40b16 - BYŁO
BMW E-30 318 89' M40b18 - BYŁO
BMW E-34 535i 90' M30B35 - BYŁO
BMW 750il 1995' m73b54 - JEST
 
 
 
Pawel-e30 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2004
Skąd: Wawa-Grochów
Wysłany: 2006-02-12, 12:54   

tak jak pisałem szukaj ety :wink:
_________________
Pomoc Drogowa 24h.
665-29-29-01
 
 
 
KAMILOS 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2005
Skąd: W-Wa Śródmieście
Wysłany: 2006-02-12, 13:15   

Pawel-E30 napisał/a:
tak jak pisałem szukaj ety :wink:

ale w gazie czy nie
_________________


BMW E-30 316 89" M40b16 - BYŁO
BMW E-30 318 89' M40b18 - BYŁO
BMW E-34 535i 90' M30B35 - BYŁO
BMW 750il 1995' m73b54 - JEST
 
 
 
Pawel-e30 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2004
Skąd: Wawa-Grochów
Wysłany: 2006-02-12, 13:22   

To już od ciebie zależy...

Jeżeli ja bym szukał to generalnie nie patrzył bym czy ma gaz czy nie :wink:
Jeśli by nie miała to na pewno bym jej nie założył :)

Sam musisz zdecydować :mrgreen:
_________________
Pomoc Drogowa 24h.
665-29-29-01
 
 
 
KAMILOS 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2005
Skąd: W-Wa Śródmieście
Wysłany: 2006-02-12, 13:25   

Pawel-E30 napisał/a:
tak jak pisałem szukaj ety :wink:


Znalazłem a w jakiej cenie stoj 89
_________________


BMW E-30 316 89" M40b16 - BYŁO
BMW E-30 318 89' M40b18 - BYŁO
BMW E-34 535i 90' M30B35 - BYŁO
BMW 750il 1995' m73b54 - JEST
 
 
 
Pawel-e30 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2004
Skąd: Wawa-Grochów
Wysłany: 2006-02-12, 13:27   

KAMIL E-30 napisał/a:
Pawel-E30 napisał/a:
tak jak pisałem szukaj ety :wink:


Znalazłem a w jakiej cenie stoj 89


musze cię zmartwić :lol:
W 89 nie było 2.7 :wink:
_________________
Pomoc Drogowa 24h.
665-29-29-01
 
 
 
MIŁOSZ 



Dołączył: 23 Maj 2005
Skąd: Tarnow/Berlin
Wysłany: 2006-02-12, 15:39   

Rozumiem ze rozmyslasz tylko i wylacznie nad tymi dwoma modelami w E30??? Jesli nie - to rozwazylbym przy tak duzych przebiegach Diesla np. E34 TDS z poczatku produkcji. Zamontowana w polsce instalacja gazowa do takiego auta to i tak pedzie kpina. Nie spotyka sie raczej instalacji wtryskowych w E30 - jezdzic wtryskowcem cofnietym w ewolucji do najporostrzego gaznika :evil: ....

A z tych dwoch modeli to ciagniecie tych wszystkich opornych przekladni w iX do pracy i spowrotem jest bez sensu, tylko ETA - bez gazu i najlepiej niedawno sprowadzona.
_________________
E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic --> ZDJECIA <--
E28 524td 06/1985 Karminrot
 
 
 
jaqub 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 22 Mar 2005
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2006-02-12, 16:14   

co do czesci to nie wiem dokladnie jak w e30 ale do e34 IX amortyzator przod byl za 2100pln (2tysiace sto zlotych) SZTUKA i nie bylo zadnych zamiennikow... a i pamietam ze do e34 IX nie wchodzily mniejsze felgi niz 16stki ze wzgledu na wielkosc tarcz hamulcowych i zaciskow...
 
 
 
cypis0 



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: gliwice
Wysłany: 2006-02-12, 17:15   

dobra ja z mojej ety na gazie (d.t i lovato) jestem zadoolony robie ok 3-4 tys miesiecznie, kable swiece filtry nowe silnik jest lekko dlubany( doloty itp co mozna zpobaczyc na forum w tuning techniczny artykul) i NIGDY!!! nie mialem zadnego wystrzalo auto idalenie chodzi na gazie i na benzynie (tez sa dane z chamowni na forum) na benzynie po tych zabiegach jest oszczedny i doc dynamiczny , na upartego na 5 od 1000 obrotów ciagnie, wiesz co jak bvedziesz tyle jezdzil to fakt eta !! !!tylko eta :) ))jest tania w urzytkowaniu, co do gazu znosza dobrze zwykla instalka dobrze zalozona i wyrególowana + reszta zeczy w dobrym stanie i smigasz bez problemu , ix jest fajny nawet bardzo ale to juz ja pisalem (czesci i dostepnosc) wiec zalezy czy w razie co bedziesz mogl tyle wykartkowac ... eta +gaz dobra tania solidna mieszanka:))
_________________
bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
 
 
 
KAMILOS 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2005
Skąd: W-Wa Śródmieście
Wysłany: 2006-02-12, 22:35   

oki już tyle mi pomogliście i wybieram ete przy mojej jeździe będzie spoko ale mam na oku w benzynie za 3200 albo 325 Kowala
PZDR
_________________


BMW E-30 316 89" M40b16 - BYŁO
BMW E-30 318 89' M40b18 - BYŁO
BMW E-34 535i 90' M30B35 - BYŁO
BMW 750il 1995' m73b54 - JEST
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16