BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RoboCop
2007-06-06, 17:08
Tak wyglada piekne M20
Autor Wiadomość
Piotrek 
LudwikIIISpryskiwacz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2005
Skąd: /K/R/A/K/O/W/
Wysłany: 2005-07-15, 23:05   

moim zdaniem malowanie zbiorniczków na płyny to juz jest lekkie przegięcie ale reszta lux
 
 
Menel 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Lis 2004
Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2005-07-15, 23:17   

wiesz piotrek..jak cos w nowym oryginalnym stylu to w dobrym stylu.
wiec po calosci diament schwartz metalic
stan plynow jemu jest nie potrzebny bo wiem ze to cabrio jest serwisowane tak jak w niemczech..ksiazka serwisowa od a do z 8)
eeeeh tylko takie beemki kupowac i od taaakich ludzi
pozdro
_________________
Fanatyków E30tek zapraszam :
Forum modelu E30
 
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2005-07-16, 06:12   

Mcinek napisał/a:
Jak nie widac jak widac :D



kumpel ma M20 robione na ALPINE i tam orginalnie jest osłona,
bez niej zjarałoby się wygłuszenie maski i przewody wn,
może ALPINA ma wyżej biegnące rury...
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2005-07-16, 06:54   

Mcinek napisał/a:

Czy ja dobrze wiedzę, tu jest (twu) LPG :shock:
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2005-07-16, 17:13   

To są barany Pabla, tak LPG, niezła jazda Lukas, co? :lol: :lol: :lol:
_________________
Weteran
 
 
 
metaldaw 
Emigrant



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Cze 2005
Skąd: Glasgow
Wysłany: 2005-07-16, 19:21   

:D ładnie się prezentuje :D
_________________
Była: SuperETA (OO=[][]=OO)
0-100/V-max: 8,29s/225km/h
OCALIŁA MI ŻYCIE - brak mi jej :placze:

http://metaldaw.posadzdrzewo.pl
 
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2005-07-16, 19:39   

ale COOO?!
barany czy nieodłączne wyposażenie każdej Beemki w tym kraju
eLPiDżi? :D
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
HAMANN E30 
German-Style



Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 2005-07-16, 21:47   

RoboCop napisał/a:
Mcinek napisał/a:
Jak nie widac jak widac :D



kumpel ma M20 robione na ALPINE i tam orginalnie jest osłona,
bez niej zjarałoby się wygłuszenie maski i przewody wn,
może ALPINA ma wyżej biegnące rury...


niewiem,ale ja niemam baranków i też mam osłonę termiczną :roll:
_________________
BIAŁE MOGĄ WIĘCEJ
...tylko i wylacznie bety;)
 
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2005-07-17, 05:30   

Mnie nie chodzi o tą orginalną osłonę jaka jest na powyższym zdjęciu,
tylko o taką zrobioną z blachy, ona zasłania cały kolektor.
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
Marek E30



Dołączył: 24 Kwi 2005
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2005-07-18, 10:56   

Może ktoś podjąłby się i napisał krótką instrukcję polerowania?
_________________
_______________________

E30 320i 88'
BMW - na granicy perfekcji!
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2005-07-18, 19:32   

Nikt się nie zgłasza do tablicy to może ja :P
1///Najpierw odtłuszczam element, dekiel pod spodem lubi być tak
zabagniony, że wolę nie myśleć co jest niżej w silniku.
2///Czyszczę wiertarką ze szczotką drucianą, głownie z tego żółtego
ochronnego lakieru - czasem samo to daje już ładny efekt.
3///drapie papierem ściernym o ziarnistości 180-220 - dopóty dopóki
już mam wielką ochotę walnąć tym elementem o śćianę :twisted:
4///znów wiertarka ze szczitką- może niepotrzebnie, ale muszę odreagować :wink:
5///jak już jakoś to wygląda, to biorę papier wodny 300-400 i znów
drapanie całości
6///pasta polerska- to już kosmetyka, nie zajmuje to wiele czasu i sił
i od razu niesamowity efekt
7/// MONTAŻ - ALE PIĘKNY :lol: :lol: :lol: :lol:


Zauważyłem, że dekle z różnych modeli różnie się obrabia, chyba
są odlewane z różnych stopów.
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2005-07-18, 19:38   

Ach zapomniałem o najważniejszym - jak ktoś nigdy tego nie robił
to radzę zacząć od dekla - na upartego w 4/ 5 godzin da się go doprowadzić do naprawde ładnego wyglądu i łatwo się demontuje.
A kolektor dolotowy, to PRAWDZIWA DROGA PRZEZ MĘKĘ, materiał
ciężki w obróbce (przynajmniej przy tej "metodzie i narzędziach",
które ja stosuję) a demontaż też niełatwy.
Mam nadzieję, że do czegoś się przydałem z moimi radami :P
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2005-07-18, 19:54   

ja zaczalem od gotowca,nie robilem sam po prsotu kupilem

_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2005-07-18, 19:58   

A co to za coś? Jakieś wyposażenie "LIMITED EDITION" :?:
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2005-07-18, 20:00   

oslona cewki zaplonowej ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2005-07-18, 20:08   

:roll: :roll: :roll: rzeczywiście!!!
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
Marek E30



Dołączył: 24 Kwi 2005
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2005-07-19, 15:44   

A czy zdrapanie lakeru ochronnego nie bedzie mialo zlego wplywu na silnik? Na zacznie korodowac albo cos?

pozdrawiam
_________________
_______________________

E30 320i 88'
BMW - na granicy perfekcji!
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2005-07-19, 19:38   

Według mnie nie ma to znaczenia, polerujesz silnik, po to żeby często
zaglądać pod maskę, a jak już otworzysz to bierzesz szmatkę i obcierasz z kurzu, czy co tam się nazbierało na nim.
Ten lakier był kładziony chyba po to, żeby aluminium nie śniedziało
większość kierowców, do silnika nie zagląda, więc jego"walory estetyczne"
nie były brane pod uwagę.
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 17