BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem po wyczyszczeniu silniczka krokowego.
Autor Wiadomość
potejtos 



Dołączył: 17 Kwi 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-11, 00:44   Problem po wyczyszczeniu silniczka krokowego.

Czesc,

problem jest taki, ze po wymoczeniu silnika krokowego w benzynie ekstrakcyjnej, ustalo falowanie obrotow, jednak wolne obroty mam mniej wiecej 1200-1500 na cieplym i 2000obr na zimnym. Czasem zdarza sie, ze maja ok 900-1000, ale zdecydowanie czesciej 1200-1500.

Czy to oznacza, ze krokowiec nadaje sie do wymiany, czy tez szukac przyczyny?

Po zamontowaniu z powrotem, akumulator odlaczylem na ok. 30min.
_________________
316i
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-01-11, 11:24   

krokowiec do wymiany!!
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
MAJSU 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-11, 13:45   

Pomoczyć to sobie można nogi w wodzie a krokowca trzeba dokładnie wyczyścić w środku.
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
potejtos 



Dołączył: 17 Kwi 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-11, 14:01   

Majsu, z informacji jakie znalazlem na forum, jedynym sposobem wyczyszczenia go jest wymoczenie w benzynie ekstrakcyjnej. Z tego co wiem, nie jest to element rozbieralny, wiec czy moglbys podpowiedziec jak go dokladnie wyczyscic w srodku?
_________________
316i
 
 
kemot324 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Chybie/Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-01-11, 21:57   

Kupujesz środek w sprayu do mycia gaźników (np CRC) i dokładnie wymywasz wszystko ze środka. Dobrze też czyści przepustnice, bezdotykowo.
_________________
KUPIĘ KOŚĆ KODUJĄCĄ OBC II DO m20b25

BMW Klub Podbeskidzie

 
 
 
MAJSU 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-12, 15:15   

potejtos napisał/a:
Majsu, z informacji jakie znalazlem na forum, jedynym sposobem wyczyszczenia go jest wymoczenie w benzynie ekstrakcyjnej. Z tego co wiem, nie jest to element rozbieralny, wiec czy moglbys podpowiedziec jak go dokladnie wyczyscic w srodku?


Normalnie bierzesz w łapę szczoteczkę do zębów albo pędzelek i szorujesz :roll:
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
Seta1987 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 05 Sty 2011
Skąd: Zamość
Wysłany: 2011-01-12, 19:41   

Ja miałem wczoraj w swojej secie taki problem po zdemontowaniu silniczka krokowego obraz nędzy i rozpaczy :shock: po około godzinnym czyszczeniu benzolem ekstrakcyjnym doprowadziłem go do ładu najlepiej to zrobić poprzez wpuszczanie benzyny ekstrakcyjnej pod ciśnieniem lub zalewanie silniczka krokowego i telepanie nim, mozna wacikiem do uszu czyscić troszke w środku ta zapadke. Wszystkie te operacje wykonałem zakładam odpalam obroty 1200- 1400 gasze odpalam 1600 znowu to samo i 1200 wyjąłem znowu wypłukałem i teraz jest elegancko 600-700obr/min :) Praktykowałem to w czwartej mojej e30 i się udało więc proponuje się nie poddawać i czyścić do skutku, mój krokowiec już latać zaczynał po garażu no ale jakoś się udało pozdro :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 17