Wysłany: 2011-01-31, 14:26 [e30] problemy z jazda na benzynie:(((
Witam mam problem z moim e30 silnik m20b20
chodzi o to, ze na gazie smiga zajebiscie, ale na benzynie znów nie chce jechac dławi ja nie chce wchodzic wogule na obroty; zapalic zapali tylko trzeba jej trzymac noge na gazie nie ma wolnych obrotów jest strasznie słaba na benzynie nie przekroczy 100 km/h
jaki moze byc tego powód z góry dzieki za pomoc!!!!
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2011-02-23, 10:24, w całości zmieniany 1 raz
to teraz trzeba bedzie zdjac kolektor i wykrecic listwe wtryskiwaczy a wiesz moze jak sie je czysci?? nie miałem nigdy doczynienia z nimi ale spróbóje jak nie da rady to bede pisał)
Zdjąłem kolektor ssący i widać ze wtryskiwacze są usmolone w sadzy pełne nagaru jeszcze nie sprawdzałem czy robią mgiełkę Zauważyłem że jakiś sterownik czy cos to co jest obok chłodnicy podbite pod dwa przewody ma urwany jeden z dwóch przewodów cienkich nie wiem co to jest
Dobra to złącze mamy z głowy teraz co do wtrysków są zapieczone (czy warsztat który zajmuje się wtryskami od diesla wyczyści mi te wtryski??) Regulator ciśnienia to ten przykręcony do listwy wtryskiwaczy?? jak go sprawdzić czy jest okey
Z góry dzięki
[ Dodano: 2011-02-01, 17:51 ]
zrobiłem zdjęcie tego złącza i tego co jest urwana może ma to jakiś związek z obrotomierzem i wskaźnikiem spalania bo obie te rzeczy nie działają do czego ten przewód idzie?? nie moge znaleźć drugiego końca http://img141.imageshack.us/i/dsc01128a.jpg/
Ostatnio zmieniony przez civicgut 2011-02-01, 17:59, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-01, 18:01
civicgut napisał/a:
czy warsztat który zajmuje się wtryskami od diesla wyczyści mi te wtryski??
pewnie wyczyszczą, tylko czy nie taniej i lepiej będzie kupić używane wtryski które nie były jeżdżone na gazie? Regulator ciśnienia paliwa to się chyba nie psuje....
A co do złącza, napraw kabelek i po sprawie. Odkręć wtyczkę, szczypcami wyrwiesz pin z urwanym kabelkiem, osadzisz na nowo i wepniesz na miejsce.
Tak czy inaczej jeszcze raz radzę Ci sprawdzić pompę paliwa. Auto jeżdzone na gazie, pewnie na rezerwie, pompa mogła się zatrzeć uszkodzić cośtam i nie daje już odpowiedniego ciśnienia lub ma za słabą wydajność.
AAA tylko że ten kabelek nie jest od wtyczki diagnostycznej.
[ Dodano: 2011-02-01, 19:18 ]
Jedna wtyczka jest od czujnika położenia wału korbowego, jeżeli kabelek od tego czujnika był by przerwany to auta na pewno byś nie odpalił.
Druga wtyczka idzie do impulsatora umieszczonego na przewodzie WN, bez niego auto powinno jechać bez problemu. Pewnie ten przewód jest przerwany/
_________________
E30 + E91
Ostatnio zmieniony przez Cypisek 2011-02-01, 18:03, w całości zmieniany 1 raz
jak sprawdzić pompę paliwa w takim razie koleś co od niego kupiłem auto mówił że wymieniał co do czyszczenia wtrysków mam znajomego nie daleko może dużo nie weźmie// a ten kabel co mam przerwany idzie do kopułki bo nie wiem gdzie jest jego koniec Dzięki z góry
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-01, 19:56
http://allegro.pl/przewod...1416163146.html tutaj ładnie widać impulsator i wtyczkę. Nie pamietam na który idzie on przewód, albo na ten co idzie od cewki, albo na 1 cylinder. W każdym razie auto bez tego powinno normalnie jeździć.
Jeżeli wymienił pompę na jakiś chiński zamiennik to pewnie ta pompa już zdycha. Pompę najlepiej podmienić albo sprawdzić na manometrze. Możesz też zdjąć przewód paliwowy wchodzący do silnika, włożyć go do butelki i kręcić silnikiem. W jakimś określonym czasie pompa powinna przepompować określoną ilość paliwa, Jaką? nie pamiętam, trzeba szukać gdzieś na forum.
kolego jak zrobisz z tymi wtryskami a pompa okaze sie dobra i nadal bedzie ja dlawic zerknij do przeplywki. ja mialem tak ze nie chciala sie wkrecac dlawilo ja zupelnie jak by dostawala za duzo powietrza wszystkiego probowalem co koledzy z forum mi radzili i nic. dopiero stary mechanik milosnik bmw stwierdzil zebym podmienil przeplywke ( oczywiscie moja dzialala znaczy nie zacinala sie i na pierwszy rzut oka byla ok) podmienilem przeplywki i teraz tak zapier...a na benzynie ze zaczolem sie bac auta
dodam ze na gazie smigala ok a na benzynie nie
[ Dodano: 2011-02-01, 20:22 ]
u mnie okazalo sie ze blytka w przeplywce byla walnieta i zly odczyt powietrza dawala
_________________ Była
e30 325i
e34 525i
Jest
e34 525 24v Touring
Ostatnio zmieniony przez Rat84 2011-02-01, 20:22, w całości zmieniany 1 raz
Na gazie chodzi dobrze(niekiedy kichneła w tłumik albo w przepływomierz ) a na benzynie odpal lekko jej gazuje i chodzi dobrze przez jakiś 4-7 sekundach a za chwile tak jak by nie dostawała benzyny i przygasa ale jak dam wiecej gazu to jakś sie wkreci zdiołem kolektor i wtryskiwacze sa czarne wyczyszcze sprawdze i dopiero potem zobaczymy co dalej ( aa przepłływomiez da sie jakoś naprawić??)
Ostatnio zmieniony przez civicgut 2011-02-01, 21:43, w całości zmieniany 1 raz
podobno sie da. u mnie byla plytka walnieta. ten meches ktory to znalazl ma kilka przeplywek. jak bys chcial to moge zapytac czy cos sie wybierze i ile bedzie chcial ale podejrzewam ze nie drogo:) bynajmniej napewno nie tyle co na allegro. mi udalo sie wyjsc z tego problemu bez kosztow bo mialem przeplywke ktora sie zacinala jak kupilem auto i plytke podmnienilem z niej. w razie cos daj znac na priv to znim pogadam jak powiem ze dla milosnika e30 napewno nie bedzie drogo
do tego kup płyn do czyszczenia w takich wanienkach i powinno być ok.
Ciśnienie możesz sprawdzić podpinając ciśnieniomierz (przez jakiś trójnik) między filtr paliwa a listwę:
http://allegro.pl/manomet...1443604880.html (upewnij się u sprzedającego czy można go zastosować do benzyny).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach