Silnik m20b27 z osprzętem od m20b20.+podtlenek LPG
Od jakiegoś czasu jest problem z odpaleniem auta jak jest ciepły- odpala po drugim kręceniu troszkę dłuższym .
Ostatnio zauważyłem że po jeździe na LPG ( odłączona pompa paliwa) silnik po przełączeniu na PB (nadal odłączona pompa) silnik nie gaśnie lecz nadal pracuje ( nie sprawdzałam jak długo tak pochodzi ale z 3 min na pewno może dłużej).
Skąd paliwo w układzie pomimo wyłączonej pompy???
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-04-22, 06:47
Cytat:
silnik po przełączeniu na PB (nadal odłączona pompa) silnik nie gaśnie lecz nadal pracuje ( nie sprawdzałam jak długo tak pochodzi ale z 3 min na pewno może dłużej).
To niemożliwe jest. Może jednak dalej ciągnie sobie gaz?
Jest to możliwe , bo jadąc na LPG i przełączę na PB ( nie włączając pompy) to jakby szedł na oba paliwa dławi i dusi. Ale tylko przez chwile
Z tego co pamiętam to Ubott -owi kiedyś spalało oba paliwa równocześnie.
Rzeczywiście coś z odłączaniem LPG jest nie tak. Bo w trakcie jazdy jak przełączę na Pb to 300-400 m przejeżdżam ( odłączona pompa) i dopiero jest wypalony gaz.
Z tego co pamiętam to Ubott -owi kiedyś spalało oba paliwa równocześnie.
Ubott tak mial w Borsku w 2007 chyba jak bylismy.
A ja tak jak i cypisek sklanialbym sie ku temu ze nie odlacza ci gazu i dlatego jedzie dalej.
Ewentualnie masz jedyny na swiecie samochod ktory pracuje bez paliwa
_________________ BMW - Bóg Mnie Wybrał
Było: E34 520iA rok 1989 .........E30 320i rok 1988 .........E36 318is COUPE '92 mit sperre .........żona miała Forda Focusa .........E46 323 rok '98 .........E46 330Xi rok '00 .........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04 .........E46 320D rok '05 .........E46 318i rok '99 .........E46 316i Compact rok '03 .........E46 330xi Touring 2002
Pomógł: 15 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-04-22, 18:45
u mnie bylo podobnie jak się skopał elektrozawór w parowniku - auto po wyłączeniu gazidła nadal chodziło - i były problemy z odpaleniem - miałem automat odpalający zawsze na PB
Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Gru 2004 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-04-26, 04:27
Na parowniku masz śrubę - tę większą , wykręć ją - tak prawie po koniec gwintu i sprawdź czy wtedy jest to co opisujesz . Tak - parownik , nie - regulacja lub wymiana membrany i czyszczenie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach