BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
cisnienie w listwie m50 na zgaszonym
Autor Wiadomość
SUCHARUS 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2005
Skąd: LUBAŃ
Wysłany: 2013-05-24, 20:44   cisnienie w listwie m50 na zgaszonym

hejka.....nie da sie ukryc ze od czasu z przygoda wody w paliwe borykam sie z niesprawnoscia ukladu paliwowego....niestety nie pracuje tak jak powinien...dzis dorobilem trojnik z manometrem w celu sprawdzenia cisnienia ...okazalo sie ze regulator trzyma na poziomie 3bar (praca bez obciazenia wolne obroty przy wychyleniu przepustnicy cisnienie skacze do 3,5 i sie normuje do 3) podczas jazdy cisnienie na poziomie od 2 do 2,5 przy wychyleniu przepustnicy na max jazda pod gore cisnienie 2,9......teraz tak... przy zggaszeniu cisnienie powoli spada i po ok 5 min jest 0.....i juz wtedy nastepuje rozruch dopiero po dluzszym kreceniu (zapowietrzona listwa)....ale jest cos dziwnego bo po przekreeniu kluczyka cisnienie jest dobijane przez pompe odrazu do 3 bar dlatego nie wiem dlazego musi dluzej pokrecic po odpaleniu pozniej odpala juz na dotkniecie........ zakupilem okazyjnie listwe kompletna z regulatorem niby sprawna dopiero przyjdzie fizycznie jej nie mam planuje za rada w poprzednim temacie dac wtryski na myjke ultradzwiekowa i dopiero montaz....tylko jest kwestia tego cisnienia jakie powinna utrzymywac listwa w stanie spoczynku?????
jeszcze jedno pytanie czy jest taka mozliwosc ze paliwo wraca przez pompe??
_________________
SUCHARUS
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-24, 21:08   

SUCHARUS napisał/a:
eszcze jedno pytanie czy jest taka mozliwosc ze paliwo wraca przez pompe??


Jak najbardziej. Możesz spróbować dać w układ (przy samej pompie) zaworek zwrotny.
_________________


E30 + E91
 
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2013-05-25, 10:02   

Cypisek napisał/a:
SUCHARUS napisał/a:
eszcze jedno pytanie czy jest taka mozliwosc ze paliwo wraca przez pompe??


Jak najbardziej. Możesz spróbować dać w układ (przy samej pompie) zaworek zwrotny.


:tak:

zaworek zwrotny napewno rozwiąże problem z cofaniem sie paliwa.
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-25, 11:23   

Adam86 nie natrząsaj się.

Zaworek może być chwilowym i bezinwazyjnym rozwiązaniem zastosowanym w celu diagnozy usterki nietrzymania paliwa przez pompę : p
_________________


E30 + E91
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15