BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RoboCop
2007-06-06, 16:53
Polerowane fele
Autor Wiadomość
Scigany 



Dołączył: 15 Sie 2004
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2005-10-03, 22:10   Polerowane fele

jakby ktos byl chetny, to za jakis czas bede mial do odsprzedania felgi szprychate

z 7cm rantem ktory bedzie wypolerowany na lustro tak jak te felgi nizej



felgi ktore bede robil to malo spotykana seria Exip z duzym 7cm rantem i niskim ET13 maja 15" 7"szerokosci czyli pieknie beda poszerzac auto, sam na takich jezdze , obnizalem zawieche i jest good. Jak ktos chetny to jeszcze opony beda, ale to juz od strzalu 205/50R15 Uniroyal z 6mm bieznikiem. Na felgach beda chromowane wentyle.

Cena za opony do uzgodnienia
Tematu nie dawalem do "Sprzedam" bo towar felgi beda dopiero robione i chcialbym orientacyjnie wiedziec czy bedzie ktos chetny na polerowane parapety

GG3437874
_________________
E30 1.8i M40

gg 3437874
 
 
 
Menel 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Lis 2004
Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2005-10-03, 22:26   

scigany ! wez przyjedz do stolicy na weekend .mam 2 pokoje wolne i za free. a ty mi wypolerujesz moje alu..oczywiscie ja ci zaplace a ty mi nic . dodatkowo bedzie libaqcja alkoholowa ale ty raczej mniej wypijesz zeby rano wstac do pracy czyli do polerki :mrgreen:
_________________
Fanatyków E30tek zapraszam :
Forum modelu E30
 
 
 
Scigany 



Dołączył: 15 Sie 2004
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2005-10-03, 22:31   

hahaha, dobry uklad w dodatku, ze jeszcze w stolicy nie bylem :lol:
_________________
E30 1.8i M40

gg 3437874
 
 
 
Menel 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Lis 2004
Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2005-10-03, 22:34   

no to pomysl..zalatwie nocleg,zarcie,chlanie i napweno jakis placyk z 14" caly week wolny.. itd itd.. no i oczywiscie pomoge w polerowaniu..ale chce cos podobnego jak ma piotrek z krakowa (bylej stolicy :lol: )..
dobra spadam w kime.nara
_________________
Fanatyków E30tek zapraszam :
Forum modelu E30
 
 
 
Piotrek 
LudwikIIISpryskiwacz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2005
Skąd: /K/R/A/K/O/W/
Wysłany: 2005-10-03, 22:37   

menel napisał/a:
no to pomysl..zalatwie nocleg,zarcie,chlanie i napweno jakis placyk z 14" caly week wolny.. itd itd.. no i oczywiscie pomoge w polerowaniu..ale chce cos podobnego jak ma piotrek z krakowa (bylej stolicy :lol: )..
dobra spadam w kime.nara


Dobry wieczór :D

Dzięki menel :D

Dobranoc :D
 
 
korzuch 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Mar 2004
Skąd: z stąd
Wysłany: 2005-10-04, 07:16   

yo!
Pitka felgi piękna sprawa :D ale już poczyniłem odpowiednie kroki żeby moje Borbety doprowadzic do lepszego stanu :D
pozdro
 
 
 
--==maly==-- 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-10-04, 09:25   

Scigany poczekaj z tą wizytą aż kupie e36. Menel Cię będzie żywić i poić a ja skorzystam na krzywy ryj :lol:
 
 
 
Scigany 



Dołączył: 15 Sie 2004
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2005-10-04, 11:33   

jedziemy na wakacje do menela , objemy go , opijemy a felg nie wypolerujemy i do domu pojedziemy
_________________
E30 1.8i M40

gg 3437874
 
 
 
cinek_sw 
Dezerter



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Leszno
Wysłany: 2005-10-04, 15:16   

bueheheheehhe menel nie daj sie wysadzić w powietrze :lol: :lol:
_________________
Marcin
Klubowicz

GG 6271263

------------------------------------------------------
nawet Papież jeździ BMW -> > Bóg powiedział ludziom co dobre :) :)
 
 
 
Menel 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Lis 2004
Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2005-10-04, 15:26   

ej luuuz..byl zlot w tarnowie to moge zrobic mini zlot u mnie czyli w tesco :lol:
jak kazdy zlapie sie za polerke to zrobicie mi te fele w godzine 8)
_________________
Fanatyków E30tek zapraszam :
Forum modelu E30
 
 
 
cinek_sw 
Dezerter



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Leszno
Wysłany: 2005-10-04, 15:32   

jak jużbedziesz menel umiał wypolerować to wpadnij do Jacka K. to ja też podskocze to mi polerniesz a potem sobie dziabniemy :wink:
_________________
Marcin
Klubowicz

GG 6271263

------------------------------------------------------
nawet Papież jeździ BMW -> > Bóg powiedział ludziom co dobre :) :)
 
 
 
Menel 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Lis 2004
Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2005-10-04, 16:43   

o to chodzi ze ja umiem ale mi sie nie chce.nie dosc ze jestem menelem to w dodatku leniem :lol: polerowalem kiedys ranty w borbetach 17" jeden rant okolo 2 godz. roboty. to nie dla mnie... 8)
_________________
Fanatyków E30tek zapraszam :
Forum modelu E30
 
 
 
cinek_sw 
Dezerter



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Leszno
Wysłany: 2005-10-04, 16:45   

menel napisał/a:
o to chodzi ze ja umiem ale mi sie nie chce.
jeden lub dwa literki sprawe rozwiążą 8)
_________________
Marcin
Klubowicz

GG 6271263

------------------------------------------------------
nawet Papież jeździ BMW -> > Bóg powiedział ludziom co dobre :) :)
 
 
 
Menel 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Lis 2004
Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2005-10-05, 00:22   

tylko nie te czeskie :lol: o boshe ...
_________________
Fanatyków E30tek zapraszam :
Forum modelu E30
 
 
 
Gasper 
Powered by BMW



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Skąd: Berlin&Kargowa
Wysłany: 2005-10-05, 00:35   

menel napisał/a:
o to chodzi ze ja umiem ale mi sie nie chce.nie dosc ze jestem menelem to w dodatku leniem :lol:


Skąd ja to znam... Ja sam felg sobie nie wypoleruję. Za dużo roboty 8)
_________________
 
 
 
Scigany 



Dołączył: 15 Sie 2004
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2005-10-05, 21:49   

dzisiaj wypolerowalem jedna na probe, efekt mysle pozytywny, wiec tak komplet bedzie wygladal






zdjecia niezbyt mocnej jakosci bo robione bez lampy przy 75W zarowce, tych felg nie da sie z lampa sfotografowac, efekt taki jakbym sobie w lustro pstryknal
_________________
E30 1.8i M40

gg 3437874
 
 
 
urbi 
SilaDrzemieWBemie



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Krakow/Tbg
Wysłany: 2005-10-05, 21:56   

jakie sa dokladne wymiary tych felg ?
_________________
 
 
 
Scigany 



Dołączył: 15 Sie 2004
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2005-10-05, 22:01   

15/7" ET13
_________________
E30 1.8i M40

gg 3437874
 
 
 
Przemass 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Wrz 2005
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2005-10-06, 11:11   

Ile sobie zyczysz za te koła, albo może polerniesz mi moje BBS 15" i w jakiej cenie
_________________
 
 
 
cinek_sw 
Dezerter



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Leszno
Wysłany: 2005-10-06, 14:03   

napisz plisss krok po kroku czego używałeś (firma itp) jakie były etapy itd...
powiedz jeszcze jak to wygląda jak np. felgi są malowane lub były prostowane, da sie takie coś polerować czy lepiej sie za takie coś nie brać... pytam w razie napotkania takiej ewentualności........
_________________
Marcin
Klubowicz

GG 6271263

------------------------------------------------------
nawet Papież jeździ BMW -> > Bóg powiedział ludziom co dobre :) :)
 
 
 
Piotrek 
LudwikIIISpryskiwacz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2005
Skąd: /K/R/A/K/O/W/
Wysłany: 2005-10-06, 15:13   

cinek_sw napisał/a:
napisz plisss krok po kroku


1-sciągasz fele
2-sciągasz opony z felg
3-zawozisz do polerki
4-płacisz
5-zakładasz opony na fele
6-lansujesz się

:D :D :D :D
 
 
cinek_sw 
Dezerter



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Leszno
Wysłany: 2005-10-06, 18:46   

Pitek Ty lepiej tyle nie gadaj bo się zdziwisz jak wpadne do Ciebie ze skrzynką browara i będziemy polerować do upadłego (felgi albo gardła*)

* - niepotrzebne skreślić
_________________
Marcin
Klubowicz

GG 6271263

------------------------------------------------------
nawet Papież jeździ BMW -> > Bóg powiedział ludziom co dobre :) :)
 
 
 
Menel 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Lis 2004
Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2005-10-06, 18:50   

ale cinek,po co masz kupowac skrzynie browara jak mozesz wpasc do mnie z piotrkiem i sciganym a ja postawie skrzynie ale spirytu..no i polerka moich :lol:
_________________
Fanatyków E30tek zapraszam :
Forum modelu E30
 
 
 
cinek_sw 
Dezerter



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Leszno
Wysłany: 2005-10-06, 18:56   

buehehehhehe normalnie pisząc tego posta zastanawiałem się ile czasu potrzeba Menelowi żeby odpisać na mojego posta.....
jak zwykle nie zawiodłem się :D :D :D
pozdro Menel.... i chętnie wpadne na polerke gardła 8) 8)
_________________
Marcin
Klubowicz

GG 6271263

------------------------------------------------------
nawet Papież jeździ BMW -> > Bóg powiedział ludziom co dobre :) :)
 
 
 
Scigany 



Dołączył: 15 Sie 2004
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2005-10-06, 22:46   

za felgi 799zl

sam proces polerki jest tak roznorodny, ze trudno go od reki opisac, najpierw papier pozniej pasta, tylko ze przy papierach wystarczy zbyt mocne docisniecie papieru do polerowanej powierzchni aby pod spodem wytworzyl sie spiek aluminiowy ktory potrafi przy nastepnym ruchu wydrazyc 0,5 mm ryse i wszystko od nowa. Wiele felg przez rece przepolerowalem zeby to wychodzilo tak jak na zdjeciach. Poza tym na maszynie to robie , bo od recznej roboty bym jak Popeye wygladal. Sama maszyna musi byc dosc mocna aby rozpedzic duza felge , a felga rozpedzona do 1000obr/min musi byc idealnie centrycznie ustawiona , bo jak bicia dostanie to potrafi wyleciec jak pocisk. Raz bym palce stracil, ale czlowiek uczy sie na bledach ;)

ps nawet przy polerowaniu na maszynie nad samym polerowaniem do 5 godzin moze zejsc na jednej feldze. Nudna robota ale efekt sie liczy.
Czasami moze sie wydawac ze za polerowane felgi ktos duzo chce, ale sam wiem ile pracy i czasu to kosztuje, takze ceny sa proporcjonalne do pracy wlozonej w takie alusy
_________________
E30 1.8i M40

gg 3437874
Ostatnio zmieniony przez Scigany 2005-10-08, 05:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16