BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[ 90%] [E30] Enzo ->> 335i
Autor Wiadomość
Enzo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2008-01-03, 16:46   [ 90%] [E30] Enzo ->> 335i

Wiec pod namowa Lukasa postanowilem opisac moj projekt :)

Auto przygotowuje do driftu...
Przed modyfikacjami byla to lekko dlubnieta SuperETA



Oczywiscie zaczalem od wypatroszenia wnetrza:



Nastepnie nabylem hydraulika, kubel i pasy



Rozporki oczywiscie przd i tyl (wiechers)

Nastepnie trzeba bylo wziasc sie za jednostke, napedowa... Wybor padl na 3.5l M30
Oto dawca:


Koniecznie chcialem, aby silnik zmiescil sie razem z Visco, wiec nie obylo sie bez problemow... Mianowicie sciane ztreba bylo pociac zeby sie zmiescil.

Przygotowania... sciaganie kokpitu:



To teraz mozna ciac :)
No i takie cos wyszlo:



Teraz pora na przymiarke M30



chyba wszedl :D


Teraz jeszcze przymiarka chlodnicy (chlodnica z 324td) :wink:




To na razie tyle...

I mam dwa pytanka:
1) Kurde rozporka sie nei smiesci, chaczy o kolektor... Znacie kogos kto by zrobil na wymiar?

2) Nadal nie wiem co z zawieszeniem... Zawiesznie jest orginalne M-techa H&R czerwone i B6 ale to do driftu sie ninadaje... Jakies sugestie?
_________________
Ostatnio zmieniony przez Enzo 2008-02-04, 16:44, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
mattim_bmw 
oldschool'owiec



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lis 2006
Skąd: kruszwica/poznań
Wysłany: 2008-01-03, 17:09   

Projekt ciekawy, szkoda ze tak mało fotej samego auta z zewnatrz, ale widac ze ma potencjał :!: Nawet jakis RSik sie znalazł :roll:

Mam tylko nadzieje ze przy okazji przygotwania jej do sportu nie ucierpi na wizualnym wygladzie... :roll:

Dziwi mnie dlaczego tak ci zalezy na tym zeby zostawic visco? masz jakis zestrzezenia co do elekrtycznego wentylatora :?:

Co do rozpórki to ta musisz mi sprzedac bo takiej szukam, a wykonanie sobie pod wymiar zlecic specowi od rozpórek np Nakretce :wink:

A jesli o zawias chodzi to mysle ze mozesz zainwestowac w amorki KONI z regulacja twardosci, dac BILSTEINy do regeneracji (utwardzenie i ew. skrocenie skoku) lub tez drozsza (czyt. najlepsza) zmienic zawias na 5 śrub i do tego gwint od e36 bo jest duzy wybór, albo poprostu gwint do e30...

pozdro
_________________
80' rulezz :D

emeryt style :D :D

 
 
 
Enzo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2008-01-03, 17:15   

Mam dwoch kumpli z 335i... I maja elektryczna i jakos im sie grzeja
_________________
 
 
 
Jacek E30 
em pała E30



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2004
Skąd: P O Z N A Ń
Wysłany: 2008-01-03, 17:59   

Co do zawieszenia proponuję zestaw D2 :tak: fakt też bym chciał mieć w takim czymś VISCO ale oprócz tego od zewnątrz zapodałbym wentylator na pstryczek bardzo łatwo jest go znaleść od bodajże E30 wersja z klimą :wink:
Poza tym dobrze, że silnik został jeszcze cofnięty w rezultacie polepszy się trakcja !!
_________________
Germany Style - tuning BMW czyli ciemno, nisko, szeroko, wystająco, zaskakująco i ze smaczkiem!!!
 
 
 
MAJSU 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-03, 18:26   

Koszt regeneracji B6 w Zerkopolu to 150zł sztuka ale w ten cenie będziesz miał wszystko co chcesz skrócenie skokui zrobienie z nich B8, utwardzenie i zestrojenie z konkretną sprężyną... można poszukać po znajomych i może ktoś będzie mógł to załatwić za 100 od sztuki :wink:

Pomysł z przesunięciem silnika BDB ! :spoko: Może rozpórka z M20 podejdzie ?
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
Enzo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2008-01-03, 18:56   

Jacek E30 napisał/a:
Co do zawieszenia proponuję zestaw D2 :tak: fakt też bym chciał mieć w takim czymś VISCO ale oprócz tego od zewnątrz zapodałbym wentylator na pstryczek bardzo łatwo jest go znaleść od bodajże E30 wersja z klimą :wink:
Poza tym dobrze, że silnik został jeszcze cofnięty w rezultacie polepszy się trakcja !!


Wentylator oczywiscie etz bedzie, zalega m iw garazu z 330d e46, wiec go wykorzystam :)
_________________
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2008-01-03, 19:21   

powodzenia w dalszych pracach
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2008-01-03, 21:35   

MAJSU_WuWuA napisał/a:
Koszt regeneracji B6 w Zerkopolu to 150zł sztuka ale w ten cenie będziesz miał wszystko co chcesz skrócenie skokui zrobienie z nich B8, utwardzenie i zestrojenie z konkretną sprężyną... można poszukać po znajomych i może ktoś będzie mógł to załatwić za 100 od sztuki :wink:

Pomysł z przesunięciem silnika BDB ! :spoko: Może rozpórka z M20 podejdzie ?

Jesteś w wielkim błędzie ...
Możesz im powiedzieć że ma być twardo i tyle a oni nic Ci nie dostroją ... jak Ci przerobią to możesz założyć, przetestowac i ew oddac jeszcze raz na kolejne zmiany za kolejną kasę.... głupota...
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
Ostatnio zmieniony przez SmasherE30 2008-01-03, 21:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mauser 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Maj 2006
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2008-01-03, 22:16   

Ciachanie grodzi, to dobry pomysł?
_________________
Części do BMW E46 & E90 E91
tel.: 508 129 719
 
 
 
Enzo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2008-01-03, 23:23   

Mauser napisał/a:
Ciachanie grodzi, to dobry pomysł?


A czemu nie? pzreciez zostanie spowrotem pospawana
_________________
 
 
 
Luxsus_Michał 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
tylko bokiem



Dołączył: 06 Lis 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-01-03, 23:28   

No musze napisać,że projekt fajny ciesze ze biędzie nas coraz wiecej w drifcie "NAS" czyli posiadaczy e30

co do cięcia grodzi to pomysł bardzo dobry jezeli bedzie to profi zrobione szkoda tylko ze "ciełeś" ponieważ chcesz visco a nie dlatego zeby rozłożyć idealnie mase ,ja bym sie pokusił jeszcze bardziej o cofnięcie silnika ,lecz najpierw pojechałbym na wage -taką dokładną z naciskiem na każde koło.

czy ten ręczny nie jest za blisko kubła ,dobrze Ci się go zaciąga w pasach szelkowych??

proponuje dokładnie obspawać bude

no i zawieszenie - myśle ze w 80% najważniejsza rzecz jezeli chodzi o przygotowanie auta do driftu - proponuje D2 sam na takim śmigam i jest poprostu rewelacja warto odłożyć $$ i zakupić taki zestaw naprawde POLECAM

Pozdrawiam i czekam na foty ,no i do zobaczenia na torze

Michał
_________________
www.projektchaos.co
 
 
Enzo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2008-01-03, 23:32   

Luxsus_Michał napisał/a:
No musze napisać,że projekt fajny ciesze ze biędzie nas coraz wiecej w drifcie "NAS" czyli posiadaczy e30

co do cięcia grodzi to pomysł bardzo dobry jezeli bedzie to profi zrobione szkoda tylko ze "ciełeś" ponieważ chcesz visco a nie dlatego zeby rozłożyć idealnie mase ,ja bym sie pokusił jeszcze bardziej o cofnięcie silnika ,lecz najpierw pojechałbym na wage -taką dokładną z naciskiem na każde koło.

czy ten ręczny nie jest za blisko kubła ,dobrze Ci się go zaciąga w pasach szelkowych??

proponuje dokładnie obspawać bude

no i zawieszenie - myśle ze w 80% najważniejsza rzecz jezeli chodzi o przygotowanie auta do driftu - proponuje D2 sam na takim śmigam i jest poprostu rewelacja warto odłożyć $$ i zakupić taki zestaw naprawde POLECAM

Pozdrawiam i czekam na foty ,no i do zobaczenia na torze

Michał


Tak... Ze zwgledu na mase rozniez... Ale wlasnie nie mam dostepu do takiej profi wagi... Chyba, ze wiesz jak bardzo trzeba cofnac taki silnik?

Co do zawiechy... Wiem, ze D2 to najlepsza opcja...
Ale chcialbym wystartowac juz na peirwszych eliminacjach... I raczej watpie zebym zdabyl tyle gotowki

Aha co do recznego.... Jest ustawiony pod moja osoba, ja strasznie chudy jestem (waze 58kg) i dla mnie jest idealnie :)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Enzo 2008-01-03, 23:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Luxsus_Michał 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
tylko bokiem



Dołączył: 06 Lis 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-01-03, 23:41   

co do wagi to proponuje do "krokodylków" tzn. inspekcji transportu drogowego podjechać oni taką mają ,ale to juz za pózno bo silnik jest cofnięty -raczej 2 razy tego nie będziesz robił.

czy orginalna nagrzewnica sie zmięści??

co do zawieszenia to z własnego doświadczenia moge Tobie polecić utwardzenie tych amorków które masz na total beton ,jedz do firmy ,która zajmuje sie regeneracją i powiec że ma być full beton niech robią to na Twoją odpowedzialność ,do tego jakieś springii - 60 tylko żebyś negatywu z tyłu niemiał i wiooo

Pozdrawiam

Michał
_________________
www.projektchaos.co
 
 
Stammek86 



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-01-04, 01:45   

Luxsus_Michał napisał/a:
tylko żebyś negatywu z tyłu niemiał i wiooo

Pozdrawiam

Michał


Negatyw przeszkadza w lataniu bokami???
_________________
 
 
 
Grzesiek 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Skąd: Rudnik nad Sanem
Wysłany: 2008-01-04, 01:55   

Stammek86 napisał/a:
Negatyw przeszkadza w lataniu bokami???
takie rzeczy to nawet ja wiem negatyw na tylnej osi przeszkadza w lataniu bokami o ile wiem robi sie tył na 0 (czyt na rowno) a przod bodajrze na 5stopni jak sie myle to poprawcie mniebo lepiej wiecie
_________________
nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć...
moje smiglo
http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=38735
 
 
 
Luxsus_Michał 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
tylko bokiem



Dołączył: 06 Lis 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-01-04, 11:38   

Stammek86 napisał/a:
Luxsus_Michał napisał/a:
tylko żebyś negatywu z tyłu niemiał i wiooo

Pozdrawiam

Michał


Negatyw przeszkadza w lataniu bokami???


Witam

z negatywem można latać bokami ,natomiast lepiej mieć ustawiony tył na 0 ponieważ w drifcie bardzo ważna jest przyczepność tylnych kół -

jezeli jest negatyw z tyłu to
po pierwsze opona w mniejszym stopniu styka sie z podłożem
szybciej opona sie kończy od wewnątrz
no i mniej dymi :evil:

natomiast z przodu negatyw jest wskazany

Pozdrawiam Michał
_________________
www.projektchaos.co
 
 
sowin19 
sowa



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2008-01-04, 13:55   

Luxsus_Michał napisał/a:
Stammek86 napisał/a:
Luxsus_Michał napisał/a:
tylko żebyś negatywu z tyłu niemiał i wiooo

Pozdrawiam

Michał


Negatyw przeszkadza w lataniu bokami???

Nie bardzo rozumiem :? :?: Czy przy obniżeniu tyłu można utrzymać "0" :?: Jest to możliwe :?: Jak to zrobić :?:
 
 
przem 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lip 2006
Skąd: WPR
Wysłany: 2008-01-04, 14:15   

co do negatywy na tyle to wiele osób twierdzi ze zeczywiscie nie jest korzystny ale zeby zrobic tak 0,5 stopnia bo jednak jak lecisz bokiem to mimo wszystko ura mimo beton zawiasu odchyli sie nieco i wtedy bedzie jeszce lepiej z przyczepnoscia i dymieniem. a co do mozliwosci jak to zrobic otrzymalem kiedys taka podpowiedz => rear camber
_________________
e30 327i mit 3.91 sperre - laleczka sprzedana
e30 340i wide- aktualnie na tapecie
Ostatnio zmieniony przez przem 2008-01-04, 14:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Bambus 3.. 
DRIFT MANIAC



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Skąd: Kutno
Wysłany: 2008-01-04, 14:16   

Macie jakies sposoby na zrobienie negatywu na przodzie w e30?
_________________
Adrenalina uzależnia...
 
 
 
przem 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lip 2006
Skąd: WPR
Wysłany: 2008-01-04, 14:31   

co do negatywy przodu najbardziej halupniczy: nawiercic nowe otwory na mocowanie kolumny (niektorzy tak robia) albo gurne podparcie sprzezyny zamnienic na takie z przesuneitymi srubami np lub na element z regulacaja kąta np1
_________________
e30 327i mit 3.91 sperre - laleczka sprzedana
e30 340i wide- aktualnie na tapecie
Ostatnio zmieniony przez przem 2008-01-04, 14:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kwito 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 29 Wrz 2007
Skąd: Głuchołazy
Wysłany: 2008-01-04, 18:19   

nie robcie OT :idea:

Enzo,czekam tylko na rozpoczęcie sezonu...... :mg:




a tak PS. nie wiem czy wiesz,ale swoją kupilem przez Ciebie i Gregora :mg:
 
 
Enzo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2008-01-04, 18:27   

Kwito spokojnie.... Te OT bardzo mi sie przyda o tych negatywach :wink:
_________________
 
 
 
landcar 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: OKOLICE TORUNIA
Wysłany: 2008-01-04, 19:13   E30

A SILNIK NA JAKICH LAPACH BEDZIESZ MONTOWAL?
 
 
 
Bruner 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Lip 2004
Skąd: Tczew
Wysłany: 2008-01-04, 19:20   

Z tym cieciem grodzi to pojechales hardcoreowo - o ile sie nie myle to wystarczy wyciecie kilkunasto centymetrowego "okienka" w okolicach glowicy
_________________
E30 318is '90
było:
E46 318i Touring '04
E30 318i Touring '92
E30 325e '86
E30 320i '90
 
 
 
Enzo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2008-01-04, 19:39   Re: E30

landcar napisał/a:
A SILNIK NA JAKICH LAPACH BEDZIESZ MONTOWAL?


Chodzi ci o material? lapy beda dorabiane
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 11