BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e30]wycieraczki na lampy
Autor Wiadomość
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-12-14, 15:51   [e30]wycieraczki na lampy

kto z Was posiada działająca wersje?
potrzebuje kilku informacji do sprawdzenia i pomocy
tylko nie 324td oraz 325ix bo tam jest trochę inaczej
bardzo pilne bo już tydzień się z tym mecze!!!

proszę o kontakt, pw,.gg telefon!!!
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2009-10-05, 21:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dantte26 
Siła Drzemie wBeemie



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Skąd: DGR
Wysłany: 2008-12-14, 20:05   

Jeżeli chodzi o e30 to mogę pomóc. O co chodzi?
_________________
MOJE WIERNE e30: http://beemka-klub.pl/for...p=319297#319297

/// Dolnośląska Grupa Rabunkowa ///
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-12-14, 20:40   

masz z intensywnym czy bez? chyba juz doszedlem do tego jak podlaczyc wszystko
jedno pytanie, wiazka od spryskiwaczy laczy sie z wiazka od tego calego ustrojstwa od lamp
jakie masz tam kolory?
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Dantte26 
Siła Drzemie wBeemie



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Skąd: DGR
Wysłany: 2008-12-15, 07:29   

Mam z intensywnym. Dopiero co wróciłem z pracy,kuknę za dnia i dam znać. Demontowałem to ale nie pamiętam w tej chwili...
_________________
MOJE WIERNE e30: http://beemka-klub.pl/for...p=319297#319297

/// Dolnośląska Grupa Rabunkowa ///
 
 
 
Rozno 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Sty 2008
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-12-15, 14:10   

Zobacz tutaj

http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=31942

Przeslalbym Ci oryginalny pdf.. jak montowac ale jestem za granica. ..i bede dopiero kolo 23.12

Zapytaj ewentualnie: strzelba albo kemot324 ,bo im przesylalem tego pdf.

Ja u siebie zamontowalem ale nie dziala... Prawdopodobnie mam uszkodzony przekaznik ktory znajduje sie na zbiorniczkach plynu... JAKBY KTOS MIAL DO SPRZEDANIA !! !! NIECH PISZE !! !!! :-)

Pozdrawiam
_________________
2.5 litra na wiosne ... ;-)

Moja :-)
http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29209
Ostatnio zmieniony przez Rozno 2008-12-15, 14:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-12-15, 15:00   

dzieki za linka,troche mi rozjasnil
mam bez intensyanego
sprawdze na krotko silniczki
u mnie jest taki motyw,ale jak podlacze ta okragla wtyczke po prawej z instalacji auta do instalacji wycieraczek,chodza mi po zaplonie odrazu wycieraczki szyby i wali spryskiwacz i tak bez opamietania!
po prawej mam tez jakas prostokatna wtyczke z auta,moze ta okragala musze tam podlaczyc?
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-12-15, 15:19   

jeszzcze jedno pytanie
czy bez przekaznika w skrzynce musi dzialac?
zaznaczam ze nie mam intensywnego tylko zwykle
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
kemot324 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Chybie/Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-12-15, 18:04   

Wycieraczki reflektorów działają bez przekaźnika w skrzynce pod mycie intensywne. U mnie było tak, że w okrągłej wtyczce (pod lampą od strony kierowcy) były dwa piny, na jednym pojawiał się plus po załączeniu świateł pozycyjnych, a na drugim minus z przełącznika "mycie intensywne". A na wtyczce prostokątnej na jednym pinie pojawiał się plus po przekręceniu kluczyka w pozycję 1 (radio), a na drugim minus z zwykłego spryskiwacza - czyli w momencie spryskiwania szyby przedniej był tam minus.
_________________
KUPIĘ KOŚĆ KODUJĄCĄ OBC II DO m20b25

BMW Klub Podbeskidzie

 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-12-15, 19:16   

podjade do garazu i posprawdzam to w/g schematu
mozeliwe ze uszkodzony jest przekaznik ten kolo zbiorniczkow?
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
kemot324 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Chybie/Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-12-15, 20:50   

Acha już się mi przypomniało jak to jest w innych wersjach, nie w dieslu i ixe.
Bo jest tak, po przekręceniu kluczyka w pozycję 1 na wtyczce dochodzącej do silniczka spryskiwacza (tego głównego na szybę) pojawia się plus, a dopiero silniczek załączany jest minusem w momencie spryskiwania szyby przedniej. Więc na tej wtyczce masz te same impulsy co ja miałem w dieslu na niebieskiej prostokątnej. No i Twoja wiązka powinna posiadać gniazdko - wtyczkę, którymi podłączasz się pod ten wtyk od spryskiwacza (jak wiesz na jakiej zasadzie podłączone były podgrzewane spryskiwacze to zrozumiesz :) ). Możliwe że właśnie tu masz coś nie tak, a tam pewnie łatwo się pomylić bo w jednym miejscu są 3 wtyczki do silniczków, może masz je nie tak wpięte? :|
_________________
KUPIĘ KOŚĆ KODUJĄCĄ OBC II DO m20b25

BMW Klub Podbeskidzie

 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-12-15, 20:54   

wiem jak sa wpinane pogrzewane sryski i tak samo mam wlasnie wpiete

nie da sie tam pomylic bo to plug'n'play
chyba ze zamienilem bieguny,bo waska ma inna wtyczke i musialem robic przejscie na tyczke nowego typu
sprawdze w/g Twojego schematu jeszcze raz wszystko i sprawdze prad w/g tego
co do wtyczek do pompek to podlaczylem w/g niemieckiej oryginalnej instrukcji - chyba dobrze
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
kemot324 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Chybie/Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-12-15, 21:42   

Znalazłem zdjęcie wiązki z M3



czarna - masa
żółte - do pompek
niebieskie - do wycieraczek
różowa - do modułu na zbiorniczku
czerwona - zasilanie (tu wpinamy ori wtyczkę ze spryskiwacza)
zielona - wtyczka pod lampą od kierowcy

Podejrzewam że tak to masz podpięte, może faktycznie moduł się zepsuł, lub coś nie tak z silniczkami.
_________________
KUPIĘ KOŚĆ KODUJĄCĄ OBC II DO m20b25

BMW Klub Podbeskidzie

 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-12-15, 21:47   

dokladnie tak jak opisales!
tak mam podpiete
czy mozesz mi zobaczyc wtyczke - czerwona - zasilanie (tu wpinamy ori wtyczkę ze spryskiwacza)
jakie masz kolory i jak spiete,bo jak pisalem wtyczke ta mialem starego typu i przerabialem
czyli jaki kolor z jakim sie laczy w tej kostce jedenej z druga
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
kemot324 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Chybie/Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-12-17, 20:13   

Patrzyłem dziś na to i po obu stronach mam te same kolory
brąz-czar - brąz-czar
fiol-czar - fiol-czar

Bo inną wtyczkę miałeś przy pompce spryskiwacza tak?
_________________
KUPIĘ KOŚĆ KODUJĄCĄ OBC II DO m20b25

BMW Klub Podbeskidzie

 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-12-17, 20:17   

kemot324 napisał/a:
Patrzyłem dziś na to i po obu stronach mam te same kolory
brąz-czar - brąz-czar
fiol-czar - fiol-czar

Bo inną wtyczkę miałeś przy pompce spryskiwacza tak?


tak,mialem oryginal od waskiej lampy,taka plaska,na wtyki damsko meskie
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

Ostatnio zmieniony przez slawo 2008-12-21, 16:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-12-21, 16:40   

ok sprawdzilem wtyczke podlaczenia spryskiwacza i jest ok
ale nie pojawia mi sie prad w tej wtyczce kolo lampy
sprawdze jeszcze raz na spokojnie ale nie bylo pradu
dodam ze po podlaczeniu tej wtyczki i przekreceniu zaplonu spryskiwacz chodzi caly czas bezusytannie,o co kaman?
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
kemot324 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Chybie/Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-12-22, 15:45   

W tej wtyczce przy lampie powinien być plus z postojówek i minus do pompki koncentratu. Ale najważniejsze są te postojówki, bo bez tego nie będzie działać.



Kupię manetkę wycieraczek z funkcją mycia intensywnego - S
_________________
KUPIĘ KOŚĆ KODUJĄCĄ OBC II DO m20b25

BMW Klub Podbeskidzie

 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-10-05, 16:23   

oki, temat u mnie w koncu ruszony, udalo mi sie naprawic oba silniki lamp!!
trwalo to caly dzien,ale dzialaja pieknie!
jak ktos ma niedzialajace silniki to odkupie lub naprawie!
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
lijo1979 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 09 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-10-18, 18:54   

Odwietrzę trochę kotleta ;)

Zakładam u siebie intensywne mycie i wycieraczki.
Po podłączaniu wszystkiego silniczki wycieraczek nie pracują oraz jedna pompka.
1. S w manetce trzymam - idzie główny spryskiwacz szyby (jak długo trzymam lub do określonego czasu - automatycznie odłącza) i idą wycieraczki szyby
2. Włącza się intensywne mycie świateł.

Wycieraczki ani rusz ani trzecia pompka :/
Sterownik wygląda na porządny. Przekaźniki nie maja przerwy na cewce. Półprzewodniki raczej nie padły.

A same silniczki da się na krótko sprawdzić??
Czy od razu zrobić im trepanację?? ;)
Wyczytałem gdzieś że jak silniki nie działają to cały układ przestaje działać. Prawda to?
Ośki się leciutko ruszają (delikatnie) i ogólny wygląd silniczków jest OK.

Z góry dzięki!!


P.S.
Jutro pobawię się z miernikiem to dopisze to i owo.


EDIT:
Uruchomiłem dzisiaj cały zestaw :D
Silniczki wycieraczek reflektorów jak również pompka spryskiwaczy lamp uruchamiają się po włączeniu spryskiwacza głównego.

Natomiast wycieraczki nie włączają się jeśli użyję intensywnego mycia "S". Czy te systemy są niezależne?
_________________
Fajnie jest mieć drugą Żonę ;) Nie marudzi, zawiezie gdzie trzeba i zawsze ma ochotę na zabawę.
Ostatnio zmieniony przez lijo1979 2011-10-19, 15:32, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
robson_e30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Kwi 2013
Skąd: Opalenica
Wysłany: 2013-04-03, 20:39   

Mam pytanie odnośnie tych silniczków jak je rozruszać jeden działa a drugi ani rusz jest zardzewiały tuz przy wyjściu z gwintu tego trzpienia ... pozdrawiam
 
 
Artur C. 
Zawsze naprawić!



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 31 Sty 2005
Skąd: Lubuskie - Cybinka
Wysłany: 2013-04-04, 11:10   

lijo1979 napisał/a:
Odwietrzę trochę kotleta ;)

Uruchomiłem dzisiaj cały zestaw :D
Silniczki wycieraczek reflektorów jak również pompka spryskiwaczy lamp uruchamiają się po włączeniu spryskiwacza głównego.

Natomiast wycieraczki nie włączają się jeśli użyję intensywnego mycia "S". Czy te systemy są niezależne?


Jak odczekasz trzy czy cztery cykle wycieraczek głównych jak są załączone na okresowe wycieranie to ponownie zadziałają wycieraczki reflektorów też z intensywnym zmywaniem szyby.

Wycieraczki reflektorów nie działają za każdym razem ze spryskiwaniem szyby bo niema takiej potrzeby.
_________________
E39 530d 00r
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2013-04-04, 23:03   

do dzialana S potrzbujesz inny przekaznik w skrzynce bezpiecznikow z dodatkowym jednym pinem
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12