BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e30] jechala i zgasła...
Autor Wiadomość
bobek1985 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Gru 2009
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2010-07-24, 12:08   [e30] jechala i zgasła...

Witam, wracałem wczoraj z pracy i przy predkosci 50km/h stracil moc i zgasla zjechalem na bok i juz nie odpaliła przy okazji zauwazyłem ze aku mi rozładowało... Dziś podjechalem innym samochodem na kable podpiołem i po 5 minutach odpalił na gazie potrzymalem go tak chwiile zeby mi sie aku troszke podladowało po czym odpiołem kable, wsiadlem w auto i przejechalem 10 metrów i znowu zgasł, przekrecilem kluczyk w stacyjce i aku padniete nie wiem dlaczego go nie laduje... Bezpiecznik nr 11 od pompy przepalony... macie jakies propozycje?
 
 
Bambus 3.. 
DRIFT MANIAC



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Skąd: Kutno
Wysłany: 2010-07-24, 12:13   

Brak ładowania, sprawdz alternator
_________________
Adrenalina uzależnia...
 
 
 
bobek1985 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Gru 2009
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2010-07-24, 12:17   

jak go sprawdzic bo nie ma mzielonego pojecia jak sie to robi...
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-24, 22:32   

uruchom samochod, i zobacz jakie masz napiecie na akumulatorze, powinno byc 14,8

Swieci sie kontolka od ladowania ?? naladuj dobrze akumulator. i wtedy sprawdz.

jak bys wymontowywal alternator, to sprawdz w jakim stanie sa szczotki regulatora napiecia oraz slizgi na alternatorze.
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
bobek1985 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Gru 2009
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2010-07-25, 10:45   

kontrolka ladowania sie nie swieci a nie mam czym sprawdzic napiecia na aku... jedyne co zaobserwowalem to ze pompa nie dziala i pali mi kazdy biezpiecznik nr 11 czyli od pompy, czy jest mozliwe ze to pompa siadla i robi zwarcie w ukladzie i mi aku pada?

[ Dodano: 2010-07-26, 18:35 ]
witam, dalej mam problem z autem...

zakupiłem dzis multimetr wyglada tak



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


A oto pytanie do was, jak to mam ustawić (multimetr) i sprawdzić czy alternator mi ładuje akmulator i dlaczego wypala mi bezpiecznik nr.11 od pompy...? z gory dziekuje

[ Dodano: 2010-07-26, 19:56 ]
Kupiłem prostownik zaladowalem akmulator, wlozywlem w auto odpalilem na gazie chodzil... Utawiłem ten multimetr na na prad stały (na 20) i mierzyłem napiecie na akumulatorze. wyłaczone auto pokazywało 12.42 a jak zapaliłem samochód pokazywał 11.84 jak wlaczyłem mu swiatła to juz spadło do 11.59. Czyli nie mam ładowania tak? Mam sie zając odkrecaniem alternatora...???
 
 
MARAS 
plecak doświadczeń



Pomógł: 45 razy
Dołączył: 02 Kwi 2004
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-07-27, 20:39   

zacznij od regulatora napięcia na alternatorze może kończa się szczotki a może regulator powiedział dowidzenia.
Najlepiej podjedź do elektryka skoro nie masz za bardzo pojęcia jak zmierzyćk, sprawdzić nie wiem czy coś wogóle naprawisz, wymontujesz alternator i co dalej :?:

Piszesz że pali ci bezpiecznik znaczy masz zwarcie w układzie zasilającym w prąd pompę paliwa. szukaj więc przełąmanego przewodu zwarcia w kostkach połaczeniowych a może i w samej pompie ale mam wątpliwości bo benzyna w przeciwnieństwie do wody nie przewodzi prądu...
_________________
Jest piękna, cudowna, wspaniała i szybka, lubi jak naciskasz przyśpieszając wtedy wie jak ciągnąć..............paliwo ze zbiornika...to twoja beemka.
Ostatnio zmieniony przez MARAS 2010-07-27, 20:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
M-4 



Dołączył: 19 Maj 2009
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-27, 22:31   

Bobek podłączyłeś do tego gniazda 250mA max jak na fotce? :) Mam nadzieję, że nie bo pewnie miernik by nie wytrzymał... albo kable :)
Samochód wysechł?
A na zapłonie też spada napięcie, czy dopiero po odpaleniu silnika?
_________________
*puk puk*
- kto tam?
- panewka
Ostatnio zmieniony przez M-4 2010-07-27, 22:36, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
bobek1985 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Gru 2009
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2010-07-28, 16:16   

tak podlaczylem jak na fotce i miernik wytrzymal, dalej działa...

Napewno nie mam ladowania bo codziennie laduje akumulator prostownikiem zeby zajechac do pracy :D . Bezpiecznik nr.11 od pompy pali za kazdym razem bo chyba sama pompa mi sie zatarla i nie chodzi... jak odlaczylem pompe pod tylnim siedzeniem bezpiecznik sie nie pali. Najdziwniejsze ze nie pali mi sie kontrolka ladowania na zegarach...
Ostatnio zmieniony przez bobek1985 2010-07-28, 16:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Artur C. 
Zawsze naprawić!



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 31 Sty 2005
Skąd: Lubuskie - Cybinka
Wysłany: 2010-07-29, 11:15   

--------------------------------------------
_________________
E39 530d 00r
Ostatnio zmieniony przez Artur C. 2010-07-29, 11:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SUCHARUS 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2005
Skąd: LUBAŃ
Wysłany: 2010-07-29, 18:07   

panie zaroweczka sie spalila (kontrolka od ladowania) a przez nia jest przejscie jak sie spali to nie ma ladowania wymien zarowke bedzie git
_________________
SUCHARUS
Ostatnio zmieniony przez SUCHARUS 2010-07-29, 18:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bobek1985 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Gru 2009
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2010-07-29, 20:44   

kontrolka przepalona powiadasz sprawdze w pierwszej kolejnosci... alternator juz rozebralem i wykrecilem z niego ten niby regulator napiecia zze szczotkami i wyglada tak:


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


zaraz zabieram sie za odkrecenie zegarow i sprawdze ta lampke

[ Dodano: 2010-07-30, 13:15 ]
zajrzalem do zegarów kontrolka dobra, zaróweczka nie jest przepalona...
 
 
SUCHARUS 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2005
Skąd: LUBAŃ
Wysłany: 2010-08-02, 20:48   

szczotki jeszcze mozliwe takze powinny jeszcze chodzic
_________________
SUCHARUS
 
 
 
DIEGO E30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 11 Lip 2010
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2010-08-08, 21:27   

Witam w mojej e30 w zeszłym roku szukałem usterki w układzie elektrycznym i w międzyczasie wymieniłem regulator napięcia bo poprzedni się kończył.Minęły dwa miechy i w trakcie jazdy w nocy w zimie nagle zaczęły mnie razić zegary,a światła mijania zrobiły się mocne jak drogowe.Okazało się ,że padł nowy regulator napięcia za 20 zł, a na zaciskach aku na włączonym silniku pokazywało 18 volt :shock: Wymieniłem na używkę i problem znikł.Do czego dążę ,otóż w regulatorze nie muszą się skończyć szczotki aby przestał funkcjonować.Warto zatem go wymienić ,koszt nie duży.

Miałem kiedyś nissana primere w którym na zaciskach aku pokazywało 12 volt i nie było wogóle ładowania, po wymianie regulatora również problem znikł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 15