Witam mam pytanie jako że muszę sobie przehulać zimę jeszcze na m20 muszę się nim trochę zając jedną z jego wad jest cieknący olej uszczelka pod misą , deklem i simering to akurat jest akurat banalne, odrazu chcę zrobić wymianę płynu chłodzącego i oleju wraz z filtrem. Przechodząc do meritum sprawy wcześniej silnik był zalany olejem 10W40 półsyntetyk ( silnik ma założoną instalacje podtlenku LPG ) nie znam oryginalnego przebiegu silnika, czy zmienić olej na jakiś gęstszy ? czy pozostać przy tym samym ?
podziękował a to jeszcze jedno pytanie płyn chłodzący w sumie jak bym nie zadał tego pytania wlał bym 11l borygo a może jakiś koncentrat ? albo coś made in kerfur albo dynagel ?
Ostatnio zmieniony przez Świesta 2010-10-19, 12:33, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 14 razy Dołączył: 14 Wrz 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-19, 14:34
Świesta napisał/a:
podziękował a to jeszcze jedno pytanie płyn chłodzący w sumie jak bym nie zadał tego pytania wlał bym 11l borygo a może jakiś koncentrat ? albo coś made in kerfur albo dynagel ?
Bez różnicy... Prestone chyba jako nie liczny wytrzymuje 5 lat bez wymieniania.
_________________ Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach