BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nokerman
2012-02-05, 19:31
BMW E36 M62B44 vanos
Autor Wiadomość
luk325 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-12-10, 19:42   BMW E36 M62B44 vanos

Witam szanownych klubowiczy i forumowiczy .
Chcialem przedstawic owoc moich ostatnich 3 tygodniowych prac.
Auto samo w sobie nie jest szczegolnie ciekawe ale silnik jaki zostal wlozony juz tak .
A najciekawsza rzecza jest (wg. mnie ) to ze magiel jest w normalnym miejscu , visko sie miesci a maska zamyka.

Krotka specyfikacja:

swap na m62b44 na vanosach
wydech z nierdzewki z h-pipe ,ostatni z m3

Czekam na komentarze.





_________________
Ostatnio zmieniony przez nokerman 2012-02-05, 16:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
golum22 
e30 oldschool



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Mar 2010
Skąd: Sidzina
Wysłany: 2010-12-10, 20:44   

to mi się podoba :D sam bym chciał taki motor :P
_________________
dbałość o detale to dążenie do perfekcji lecz perfekcja nie jest detalem

By golum22 at 2012-02-10
 
 
 
urbi 
SilaDrzemieWBemie



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Krakow/Tbg
Wysłany: 2010-12-10, 22:28   

za je bi scie ! :) jest moc !
_________________
 
 
 
maaaad 



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Gru 2006
Skąd: Turek
Wysłany: 2010-12-11, 00:10   

A mam pytanko - czemu H-pipe, a nie X? Ten drugi skuteczniejszy ponoć, przynajmniej tak tu piszą: http://www.boyleworks.com/ta400/psp/exhaust3.html Pytam z czystej ciekawości, nie to, żebym mędrkować próbował :-D
Bulgoczące V-ósemką e36 nigdy nie jest nieszczególne :D
_________________
 
 
sław 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Gru 2009
Skąd: wronki
Wysłany: 2010-12-11, 11:00   

Gratuluje :brawo: pod maską wszytko wygląda jak z fabryki
 
 
Blacha 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 08 Sie 2010
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2010-12-11, 13:35   

Ja dobrze widzę że to cabrio z hard-topem?
Ładnie to wgląda pod maską i dobry wózek do bujania się po mieście
 
 
GSGREGOR 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Sty 2009
Skąd: STASZÓW
Wysłany: 2010-12-11, 20:07   

I to jest to jak zawsze do celu SKUTECZNIE PROFESJONAL , ogarnietę pod maską jak z fabryki by to co dopiero wyjechało , jeszcze troche to fabryka sie powstydzi :] :] :] Widziałem sam na żywo i jeszcze lepiej budzi respekt , i niech zazdroszczą ci co tak pod maską nie mają ...
_________________
http://www.anita.nazwa.pl/mgarage/baner_v1_4.gif
Ostatnio zmieniony przez GSGREGOR 2010-12-11, 20:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tomek1234 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: wołomin
Wysłany: 2010-12-13, 16:14   

Skoro magiel na miejscu to co było ruszane? Miska przerobiona czy zrobiona od nowa? Czy może podkładki między belkę?
 
 
KORDI 
RWD love.. 8)



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Wrz 2005
Skąd: Pacanów..... :))))))
Wysłany: 2010-12-13, 19:29   

a jak z wagą motorowni?
Nie będzie za cięzki przód?
Chciałbym zobaczyć jak to chodzi.. :twisted:

Pozdro!
_________________
gg.8917719
Gdyby Bóg popierał przedni napęd To chodzilibyśmy na rękach.... :D :D
 
 
 
luk325 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-12-13, 22:46   

Dzieki za pozytywne komentarze.

Maaad , w tym przypadku chcialem tylko wyrownac cisnie w obu rurach , nie bylo priorytetem podnoszenie mocy. pozatym h-pipe latwiej i taniej wykonac. co do wyzszosci xpipe na hpipe sam nie sprawdzalem ale slyszalem opinie podobna do twojej.

Kordi, co do ciezkiego przodu to tak naprawde nie wiem ile sie zmienil. zaobserwowalem ze przod nie siadl nawet 5mm w porownaiu do m50b25 kotre bylo wczesniej. silnik napewno dalo by sie cofnac do tylu . nie chcialem tego robic kosztem przerzucania magla i rozwalajacej sie po tym zabiegu geometrii skretu. chcialem spelnic 3 warunki, tj. magiel na miejscu , viskoza na miejscu , zamykajaca se maska . udalo sie to osiagnac i jestem zadowolony z efektu. to rozwiazanie wg.mnie jest dobre do aut cywilnych .
jesli mialbym robic do sportu tj. race czy drift wrzucil bym caly silnik przed belke.
_________________
 
 
 
M-Technology 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 16 Gru 2010
Skąd: Wawa
Wysłany: 2010-12-20, 06:15   

luk325 napisał/a:
chcialem spelnic 3 warunki, tj. magiel na miejscu , viskoza na miejscu , zamykajaca se maska . udalo sie to osiagnac i jestem zadowolony z efektu.

Jak nie przekladales magla i nie obnizales belki? to, dobra robota :spoko:
 
 
Sobek 
german style



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2005
Skąd: PZL, Wernhout
Wysłany: 2010-12-20, 11:09   

Super projekt! szacun...
_________________
(OO=[][]=OO) Bayerische Motoren Werke
 
 
 
High-Tech 
///HTT



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Modlin Twierdza
Wysłany: 2010-12-20, 12:42   

Ładne e36, ale po otwarciu maski jest szał :shock:

Naprawdę super to wygląda, nie mówić już o tym jak to musi jeździć.

GRATULACJE!

pozdro
_________________
www.high-tech-tuning.pl
www.facebook.pl/HighTechTuning
 
 
 
hebr 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 17 Cze 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-20, 15:20   

wstaw jakies filmiki :) e36 4.4 to jest to:)
 
 
luk325 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-12-23, 20:27   

High-Tech, fajnie ze sie podoba.

Hebr, auto nie moje wiec filmu nie bedzie

M-technology, nie obnizalem magla ani nie obnizalem belki.
_________________
 
 
 
aurel 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 17 Sty 2010
Skąd: sandomierz
Wysłany: 2010-12-27, 13:06   

widziałem i słyszalem jak bulgocze. jest moc :)
 
 
miroll 
notoryczny fan serii



Dołączył: 09 Lut 2006
Skąd: Kraków-NH
Wysłany: 2011-01-26, 19:44   

Z mojej strony pytanko - z czego jest ten motorek ? E39 ? W e38 chyba nie bylo m62 na vanosie ?

Poza tym to samochod bardzo mi sie podoba, szczegolnie dobor felg.

Jak udalo sie wsadzic ten silnik bez rzezby w masce - myslalem ze jedyne dwie szanowane metody to odwracanie magla lub rzezba miski ala alpina.

U nas po krk jezdzi tez 4.4 w e36 qp tyle ze tam ogarnial to Ruszkos i jest chyba zrobione to metoda podobna jak twoja Lukasz (niestety nie widzialem jeszcze tego auta na zywo) .

Przepraszam jesli moje pytania zawiewaja piaskownica ale wole zapytac i wiedziec, niz udawac cwaniaka i dalej miec rozkmine :) .

Jesli nie chcesz pisac otwarcie na forum to prosze o PW odnosnie metody.

Dzieki z gory.
_________________

Mój turek i kant
 
 
 
ahir 
night driver



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Lip 2006
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-01-26, 23:27   

miroll napisał/a:
W e38 chyba nie bylo m62 na vanosie ?


Było

miroll napisał/a:

Jak udalo sie wsadzic ten silnik


jest jeszcze trzeci sposób, obciąć trochę silnik
_________________
Sex jest jak BMW... Radość z jazdy...

 
 
 
miroll 
notoryczny fan serii



Dołączył: 09 Lut 2006
Skąd: Kraków-NH
Wysłany: 2011-01-27, 14:23   

ahir napisał/a:

jest jeszcze trzeci sposób, obciąć trochę silnik


Co dokladnie sie przerabia ?
_________________

Mój turek i kant
 
 
 
luk325 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2011-01-27, 16:37   

Miroll, silnik jest z e39 99r.
Co do ulozenia silnika to ruszkosz przeklada magiel na tyl i dobrabia drazki,
ja przerobilem miske i wszyslo jak na zdjeciach .

przymierzalem wszystkie konfiguracje ulozenia magla i zaden mi nie pasowal( za duze ryzyko urwania koncowki kierowniczej)
_________________
 
 
 
arthurm123 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Lut 2011
Skąd: Góra Św. Anny
Wysłany: 2011-02-20, 15:44   

Hej luk325. Własnie przymierzam sie do takiej operacji jaką zrobiłes. Mam e36 z 98r. 328i w wersju m-technik z wgranym innym programem (220koni). Śmiga fajnie itd, ale chciałem zrobic cos ekstra, cos wyjatkowego i wymysliłem wlasnie sobie silnik 4.4 z e38 lub e39. Jestem pełen podziwu twojej przeróbki, ale mam kilka pytan które mnie dreczą. O masie silnika juz przeczytałem wyrzej, ale co zrobiłeś ze skrzynią? Zostawiłeś ta samą? No i jak sie silnik zachowuje na wolniejszych obrotach? Jest też tak zywy jak obecnie mój? Ja wymysliłem, że dobra by do tego była skrzynia 6 biegowa z M3 e 36 no i z tego co się podowiadywałem to silnik można otworzyc na programie (tak jak mój jest zrobiony) na około 330koni i automatycznie bedzie zywszy na wolnych, ale 330koni w sumie mnie tak do konca nie zadowala, chciałbym dzieki tej przekładce dojsć do około 380-400 koni. co o tym sadzisz? duzo dałem za moją betke gdyż to M-technik z fabrycznym kolorem ESTORIBLAU i pełnym wyposażeniem i z pierwszej ręki, naprawde w idealnym stanie i strasznie zadbana (oprócz przednich siedzeń skórzanych) no i do tego dużo juz tez wpakowałem w nią (teraz w trakcie nowe skóry) w przyszłym miesiącu nowe felgi do czego musze naciagnąć nadkola (ma byc szersza od M3 :) )no i potem chce cała na nowo odswierzyć u lakiernika. Gdy juz bedzie gotowe to wtedy chce sie zabrac za silnik. Powiedz co ty o tym wszystkim sadzisz?? Pozdrawiam
 
 
kafarek 
Master of desaster



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-02-20, 18:17   

Ja sądzę, że pomyliłeś się co do działu w którym napisałeś tego posta.. To nie giełda..
_________________

 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-20, 19:27   

kafarek napisał/a:
To nie giełda..


raczej humorek
_________________


E30 + E91
 
 
 
alexil 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 24 Gru 2006
Skąd: Stalowa Wola/Kraków
Wysłany: 2011-02-24, 10:01   

Ferie w szkole więc się ludzie nudzą...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 17