BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34] Lord Lukasz ---> czerwona landrynka e34 550i V12
Autor Wiadomość
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2010-07-01, 06:33   [E34] Lord Lukasz ---> czerwona landrynka e34 550i V12

Skrzynia 6 biegowa z bmw e31 850i, hamulce z przodu 4 tłoczkowe też z e31 , tarcze wiercone brambo, szpera zacieśniona do 60%.

Wygląd zewnętrzny no i klatka to niezrozumiałe dla mnie wizje właściciela, miałem to ogarniać ale w zasadzie to auto będzie do zabawy więc ma jechać a nie wyglądać :lol: :lol: :lol: Jedyne co mu wyszło to chromowana pokrywa zaworów z listwami wtryskowymi i wygładzony i pomalowany proszkowo kolektor ssący

Narazie ogarniam pare spraw bo niestety nasi byli i troche zepsuli :D pierwsze testy były i :shock: :shock: :shock: jazdy taki monstrum nie da porównać sie z niczym innym,

Fotki środka wżuce jak ogarne go troche








_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
Ostatnio zmieniony przez Lord Lukasz 2011-04-10, 17:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-01, 07:29   

Lord Lukasz, Lata temu widziałem to E34 w Brzozowie. Coś Ci te v12 podpasowały ; ] rozumiem że przemawia za tym ekonomia. Kiedyś muszę się u ciebie pojawić to mnie przewieziesz :)
_________________


E30 + E91
 
 
 
Pablo325i 



Dołączył: 19 Mar 2007
Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-07-01, 07:36   

z ta klatka to faktycznie dziwactwo, nie mowiac o kolorze...
Ale jako fan osiagow jestem zauroczony wielkim silnikiem, jak rozumiem po remoncie generalnym 8-)
_________________


gg 3777982
 
 
 
kamilo01 
maniak e34 i waskiej



Dołączył: 19 Maj 2010
Skąd: jestes??
Wysłany: 2010-07-01, 08:31   

pokaz filmiki jak to lata bo jestem bardzo ciekawy
_________________
 
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2010-07-01, 08:50   

Cytat:
Lata temu widziałem to E34 w Brzozowie. Coś Ci te v12 podpasowały ; ] rozumiem że przemawia za tym ekonomia


To auto powstało w czasach kiedy my swapowaliśmy 1.6m10 na 2.0m20 :lol: to v12 to akurat przypadek, po ostatniej siódemce postanowiłem sobie odpuścić v12 bo są to niezbyt wdzięczne silniki :lol:

sama klatka niby ma pełnić funkce ściany grodziowej której nie ma wogule, poza siedzeniami z przodu nie ma w zasadzie nic, wszystko wycieli , właściwy właściciel jutro przyjeźdza z angli i spróbuje go złapać i coś sie dowiedzieć bo histori o tym aucie krąży wiele i która prawdziwa nie wiadomo
_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
 
 
 
MAJSU 



Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-01, 09:21   

O fak kupiłeś tego parcha :shock: Mi on pasuje tylko w jedno miejsce... Plac do upalania w Toruniu. 380 kuni ? Taaa... Pińcset od razu plus strzał z podltenku :lol:
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
kafarek 
Master of desaster



Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-07-01, 09:33   

MAJSU napisał/a:
Taaa... Pińcset od razu plus strzał z podltenku


Widać że nie ogarniasz tematu m70, bo na dole m73 i osprzęcie dwóch b25 można sporo kuni wycisnąć. I to żadne wróżenie z fusów jak w przypadku hybrydy etowej z 200KM gdzie ani wykresu, ani sukcesu nie widać.
_________________

 
 
remotec 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 04 Paź 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-07-01, 09:39   

Słyszałem pare razy o tym aucie.
Tutaj wygrzebałem stare fotki i temat o audio.

http://www.tuningforum.pl...9&view=previous




Uploaded with ImageShack.us



a tak pozatym fajnie że czerwona :spoko:
_________________
520i Touring Racing Dynamics K25/4
http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=45372
840CI
http://beemka-klub.pl/for...beba3dcf727d9bb
535i E34
http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=25833
 
 
 
MAJSU 



Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-01, 09:44   

kafarek napisał/a:
]Widać że nie ogarniasz tematu m70, bo na dole m73 i osprzęcie dwóch b25 można sporo kuni wycisnąć. I to żadne wróżenie z fusów jak w przypadku hybrydy etowej z 200KM gdzie ani wykresu, ani sukcesu nie widać.


A jak ty tak ogarniasz to pokaż proszę wykresy takich modów :) Bo ja 200 konną Etę widziałem z wykresem :) Cała reszta samochodu zrobiona tak że pożal się Boże ale na tuning silnika miał hehe Dlaczego tak trudno mi w to uwierzyć :D Solidnie też wszystko robił bo widać że klatka i audio profi :D Uwierzyć to mogę że zainwestował w tuning kolorystyczny silnika.
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

Ostatnio zmieniony przez MAJSU 2010-07-01, 09:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2010-07-01, 11:08   

Napisałem przecież że auto zbudowali w angli lat temu sporo, ktoś kupił to u nas i wprowadził swoje chore wizje a następnie auto miało 20 właścicieli i każdy dodał coś od siebie, jak Cie poprostu coś boli to przyjedz, dam Ci sie przejechać i wtedy powiesz co myślisz, skąd wiesz jak jest jak nie widziałeś auta nawet.... dałe za nią mniej niż warta jest sama skrzynia :) :) :)
_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-07-01, 11:12   

MAJSU, ale rozumiesz ze silnik robiony byl u angola? a muza to juz raczej polski wystrój?? a tak na marginesie to widze tam piece v12 ktore do dnia dzisiejszego sa jednymi z lepszy wyprodukowanych wzmacniaczy, bynajmniej moim zdaniem... no i ceny v12 nadal to nie 50zł a tym bardziej kiedys.....


co nie zmienia faktu ze czekam na wynik z hamowni

hehe no i chetnie poczytal bym historie auta dokladniejsza.

Lordzie powiedz czy auto nie jest zameczone?? skrzynia dyfer dwumas zawias? wiem ze tanio kupiles - cena skrzyni sam myslalem na graty ja ale sie wystraszylem ze pewnie skrzynia parch itp itp. na allegro mozna bylo odniesc wraqzenie ze to hmmm wrak dlatego pytam z wielką ciekawoscią?

[ Dodano: 2010-07-01, 12:15 ]
nie zdarzylem z postem
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
Ostatnio zmieniony przez Szajbaa 2010-07-01, 11:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
MAJSU 



Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-01, 11:35   

Lord Lukasz napisał/a:
jak Cie poprostu coś boli to przyjedz


Za daleko mam, podam ci adres na PW to mi podeślesz APAP :spoko:

Szajbaa napisał/a:
MAJSU, ale rozumiesz ze silnik robiony byl u angola? a muza to juz raczej polski wystrój??


No tak a Angol oddał Polakowi za grosze samochód w który wpakował furmankę pieniędzy normalna sprawa ciągle się tak robi.
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-07-01, 11:47   

MAJSU napisał/a:
Lord Lukasz napisał/a:
jak Cie poprostu coś boli to przyjedz


Za daleko mam, podam ci adres na PW to mi podeślesz APAP :spoko:

Szajbaa napisał/a:
MAJSU, ale rozumiesz ze silnik robiony byl u angola? a muza to juz raczej polski wystrój??


No tak a Angol oddał Polakowi za grosze samochód w który wpakował furmankę pieniędzy normalna sprawa ciągle się tak robi.



hehe na wsi jest tak burak robi robi robi uzbiera kupi beeme rozjebie straci robote i odda za grosze i takich kilku i auto jest takie a nie inne...

ale poczekajmy na wypowiedzi lorda a nie gadanina jak nawet nikt nic o aucie pojecia nie ma....

[ Dodano: 2010-07-01, 12:51 ]
Lord Lukasz, sciany grodziowej?? ale tej w bagazniku??

[ Dodano: 2010-07-01, 12:52 ]
pod maską mi sie podoba w ogole mi sie podoba !
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
Ostatnio zmieniony przez Szajbaa 2010-07-01, 11:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2010-07-01, 12:32   

oparcia tylnych foteli nie ma i tej półki na której leżały wzmacniacze też już nie ma, mechanicznie jest ok, narazie ogarniam prądy bo czasami przepustnice sie wyłączają bez powodu :) pozatym nie jeździł tym ktoś do kościoła w niedziele tylko wiadomo że katowana była, dyfer działa ok, na 2 i 3 biegu na suchym asfalcie lata po drodze bez strzałów ze sprzęgła, kolega ma e30 z m54 3.0 i to v12 lecie dużo lepiej mimo że waży pół tony więcej

[ Dodano: 2010-10-03, 16:31 ]
kilka filmów... jakość dzwięku marna ale nagrywane aparatem foto,

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz


i kilka fotek:









_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
Ostatnio zmieniony przez Lord Lukasz 2010-10-03, 15:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
bmwRz 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 26 Gru 2010
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-12-26, 19:45   

Historia jest inna niż powyżej przedstawiona . Autko zostało skonstruowane w Rzeszowie a nie w Anglii . Ktoś nie znał historii a opisuje autko które skonstruowałem wraz z ojcem z silnikiem v12 5.6 CSI i skrzynia biegów również z tego modelu 6 biegowa . Hamulce również z bmw 8 <4> tłoczkowe .CHłodzenie dyferencjału z nissana 200sx a mocowanie silnika <łapy> odlewane z alu. w Rzeszowie . Auto miało inne fotele Sparco kubełkowe nie takie jak na zdjęciach .Klatka była spawana z dural-minium .Zawieszenie tył bmw 750 . Kielichy tył były przerabiane aby zmniejszyć negatyw . Rozpórka była robiona własnoręcznie . Autko posiada 381 PS przynajmniej posiadało. Wiec nie piszcie głupot .
LOpez
A ogólnie ona kiedyś była zielona i na wąskim grilu przed przeróbką .
Ostatnio zmieniony przez bmwRz 2010-12-26, 19:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
yogi7456 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 27 Maj 2010
Skąd: Radom
Wysłany: 2010-12-26, 21:57   

no to sie wyjasnilo,jak zobaczylem galerie to mi szczena opadla do ziemi a jak zobaczylem sprzet audio ktory sie tam znajdowam to musialem ja z ziemi pozbierac :lol: a uto ogolnie spoko,ma za*******ać a nie wygladac,ale zastanawia mnie fakt ze ktos montowal tam takie audio i w sumie w jakim celu?
_________________
sprzedam FORD MONDEO 1.8,maślak
http://tablica.pl/oferta/...ID5-IDXuEh.html
 
 
biemdablju 
GOOD STYLE FAN



Dołączył: 25 Lut 2007
Skąd: warsaw
Wysłany: 2010-12-26, 22:06   

Lord Lukasz napisał/a:
kolega ma e30 z m54 3.0 i to v12 lecie dużo lepiej mimo że waży pół tony więcej


z checia bym stanal obok bo mam m54b30 w e30 i uwazam że do 100 spokojnie zostalbys z tylu :D przy dobrych wiatrach moze nawet do 150 ale to już tylko gdybanie trzeba by sprawdzić bo pol tony to jest przepaść !!

bryka bardzo ciekawa i fajny dzwiek :spoko:

pozdro
_________________
E30 trailer ... http://www.youtube.com/watch?v=SJA_E7gjgQk
******
e30 mix tape classic project short movie -> http://www.youtube.com/watch?v=R_S-SVFCukM
******
old school & german style follower.
Ostatnio zmieniony przez biemdablju 2010-12-26, 22:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bmwRz 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 26 Gru 2010
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-12-26, 23:46   

Ogólnie to autko wyjechało z warsztatu bez takiej wioski jak te głośniki i innch różnych rzeczy. Było robione kilkanaście lat temu i było to bardzo dokładnie skonstruowane . A póżniej ktoś inny dopuścił sie takiego tzw.wiejskiego tuningu . Kilkanaście lat temu za autko Nastepny klient zaplacil ok 36000 z tego co dobrze jeszcze pamietam . pozdrawiam
 
 
lolek0 


Dołączył: 26 Paź 2009
Skąd: Wlkp_Niepruszewo
Wysłany: 2010-12-27, 19:35   

Kilkanaście lat temu to auto musiało robić mega przeciąg, pomijając fanaberie poprzednich właścicieli bardzo chętnie zobaczył bym wykres i ile tak naprawde zostało z tych 381ps :D

P.S Kolego biemdablju wysłałem ci pw :)
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2011-01-01, 15:30   

Cytat:
Ogólnie to autko wyjechało z warsztatu bez takiej wioski jak te głośniki i innch różnych rzeczy. Było robione kilkanaście lat temu i było to bardzo dokładnie skonstruowane . A póżniej ktoś inny dopuścił sie takiego tzw.wiejskiego tuningu . Kilkanaście lat temu za autko Nastepny klient zaplacil ok 36000 z tego co dobrze jeszcze pamietam . pozdrawiam



Jak wżucałem temat miałem tylko takie info jak napisałem... potem koleś który chyba kupił od Ciebie to auto, Wojtek powiedział że zroibił je niejaki Lopez z Rzeszowa, możesz coś więcej napisać mi o silniku na pw. ? auto odbudowuje bo wziąłem ją w mega agonii, silnik jest ogarnięty, drzwi wszystkie zmienione i buda pomalowana od nowa, teraz robie środek, flok na wszystko, pare nowych filmów...

http://www.youtube.com/watch?v=SWVZq9fX6CE

http://www.youtube.com/watch?v=ZbJFWpsr7eI

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz









_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
 
 
 
Z00FY 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 24 Gru 2010
Skąd: KR 200FY
Wysłany: 2011-02-25, 12:36   

Czerwony diabeł :D ! pozdro
_________________
EX : *e46 320Ci *e39 530d
mocno kontrowersyjny dla scierwa
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2011-10-04, 20:41   

Pare aktualnych fotek, odkopałem temat bo auto nadal mam i prawie udało sie doproadzić je do stanu właściwego, ktoś tam pisał na początku że nie nadaje sie do niczego ale jak narazie jest to jedno z niewielu e34 550 któro jest sprawne i bezawaryjnie znosi mocne traktowanie. Od czasu kiedy ją przygarnąłem poza wymianą oleju nie dokonywałem żadnych napraw mechanicznych silnika i reszty.
Co do silnika to udało mi sie ustalić że faktycznie dużo lat temu był s70 ale nowy właściciel auta zabił silnik w 2 miesiące i od wtedy do chwili obecnej jest m70.

Środek troche ogarnąłem, obenie jestem na etapie kończenia przedniego zawieszenia, tuleje poliuretanowe do wahaczy, przewody w oplocie, regeneracja zacisków (w końcu jedne zrobiłem dla siebie), postawie przód na koła i to samo robie z tyłem, potem na zime do garażu i od wiosny dalsze mody:

Odrazu odpowiedz na pytanie dlaczego są 4 przyciski od szyb i korbki, na fotkach nie miałem jeszcze poflokowanych boczków, elektryczne mechanizmy założyłem dopiero niedawno jak zrobiłem boczki :D









_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
Ostatnio zmieniony przez Lord Lukasz 2011-10-04, 20:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
E30 ROST 



Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-10-06, 07:39   

jak dla mnie :jupi: :jupi: :jupi: kozackie
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 16