Skrzynia 6 biegowa z bmw e31 850i, hamulce z przodu 4 tłoczkowe też z e31 , tarcze wiercone brambo, szpera zacieśniona do 60%.
Wygląd zewnętrzny no i klatka to niezrozumiałe dla mnie wizje właściciela, miałem to ogarniać ale w zasadzie to auto będzie do zabawy więc ma jechać a nie wyglądać Jedyne co mu wyszło to chromowana pokrywa zaworów z listwami wtryskowymi i wygładzony i pomalowany proszkowo kolektor ssący
Narazie ogarniam pare spraw bo niestety nasi byli i troche zepsuli pierwsze testy były i jazdy taki monstrum nie da porównać sie z niczym innym,
Lord Lukasz, Lata temu widziałem to E34 w Brzozowie. Coś Ci te v12 podpasowały ; ] rozumiem że przemawia za tym ekonomia. Kiedyś muszę się u ciebie pojawić to mnie przewieziesz
z ta klatka to faktycznie dziwactwo, nie mowiac o kolorze...
Ale jako fan osiagow jestem zauroczony wielkim silnikiem, jak rozumiem po remoncie generalnym
Lata temu widziałem to E34 w Brzozowie. Coś Ci te v12 podpasowały ; ] rozumiem że przemawia za tym ekonomia
To auto powstało w czasach kiedy my swapowaliśmy 1.6m10 na 2.0m20 to v12 to akurat przypadek, po ostatniej siódemce postanowiłem sobie odpuścić v12 bo są to niezbyt wdzięczne silniki
sama klatka niby ma pełnić funkce ściany grodziowej której nie ma wogule, poza siedzeniami z przodu nie ma w zasadzie nic, wszystko wycieli , właściwy właściciel jutro przyjeźdza z angli i spróbuje go złapać i coś sie dowiedzieć bo histori o tym aucie krąży wiele i która prawdziwa nie wiadomo
Widać że nie ogarniasz tematu m70, bo na dole m73 i osprzęcie dwóch b25 można sporo kuni wycisnąć. I to żadne wróżenie z fusów jak w przypadku hybrydy etowej z 200KM gdzie ani wykresu, ani sukcesu nie widać.
]Widać że nie ogarniasz tematu m70, bo na dole m73 i osprzęcie dwóch b25 można sporo kuni wycisnąć. I to żadne wróżenie z fusów jak w przypadku hybrydy etowej z 200KM gdzie ani wykresu, ani sukcesu nie widać.
A jak ty tak ogarniasz to pokaż proszę wykresy takich modów Bo ja 200 konną Etę widziałem z wykresem Cała reszta samochodu zrobiona tak że pożal się Boże ale na tuning silnika miał hehe Dlaczego tak trudno mi w to uwierzyć Solidnie też wszystko robił bo widać że klatka i audio profi Uwierzyć to mogę że zainwestował w tuning kolorystyczny silnika.
_________________ Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me !
Ostatnio zmieniony przez MAJSU 2010-07-01, 09:44, w całości zmieniany 1 raz
Napisałem przecież że auto zbudowali w angli lat temu sporo, ktoś kupił to u nas i wprowadził swoje chore wizje a następnie auto miało 20 właścicieli i każdy dodał coś od siebie, jak Cie poprostu coś boli to przyjedz, dam Ci sie przejechać i wtedy powiesz co myślisz, skąd wiesz jak jest jak nie widziałeś auta nawet.... dałe za nią mniej niż warta jest sama skrzynia
MAJSU, ale rozumiesz ze silnik robiony byl u angola? a muza to juz raczej polski wystrój?? a tak na marginesie to widze tam piece v12 ktore do dnia dzisiejszego sa jednymi z lepszy wyprodukowanych wzmacniaczy, bynajmniej moim zdaniem... no i ceny v12 nadal to nie 50zł a tym bardziej kiedys.....
co nie zmienia faktu ze czekam na wynik z hamowni
hehe no i chetnie poczytal bym historie auta dokladniejsza.
Lordzie powiedz czy auto nie jest zameczone?? skrzynia dyfer dwumas zawias? wiem ze tanio kupiles - cena skrzyni sam myslalem na graty ja ale sie wystraszylem ze pewnie skrzynia parch itp itp. na allegro mozna bylo odniesc wraqzenie ze to hmmm wrak dlatego pytam z wielką ciekawoscią?
[ Dodano: 2010-07-01, 12:15 ]
nie zdarzylem z postem
oparcia tylnych foteli nie ma i tej półki na której leżały wzmacniacze też już nie ma, mechanicznie jest ok, narazie ogarniam prądy bo czasami przepustnice sie wyłączają bez powodu pozatym nie jeździł tym ktoś do kościoła w niedziele tylko wiadomo że katowana była, dyfer działa ok, na 2 i 3 biegu na suchym asfalcie lata po drodze bez strzałów ze sprzęgła, kolega ma e30 z m54 3.0 i to v12 lecie dużo lepiej mimo że waży pół tony więcej
[ Dodano: 2010-10-03, 16:31 ]
kilka filmów... jakość dzwięku marna ale nagrywane aparatem foto,
Historia jest inna niż powyżej przedstawiona . Autko zostało skonstruowane w Rzeszowie a nie w Anglii . Ktoś nie znał historii a opisuje autko które skonstruowałem wraz z ojcem z silnikiem v12 5.6 CSI i skrzynia biegów również z tego modelu 6 biegowa . Hamulce również z bmw 8 <4> tłoczkowe .CHłodzenie dyferencjału z nissana 200sx a mocowanie silnika <łapy> odlewane z alu. w Rzeszowie . Auto miało inne fotele Sparco kubełkowe nie takie jak na zdjęciach .Klatka była spawana z dural-minium .Zawieszenie tył bmw 750 . Kielichy tył były przerabiane aby zmniejszyć negatyw . Rozpórka była robiona własnoręcznie . Autko posiada 381 PS przynajmniej posiadało. Wiec nie piszcie głupot .
LOpez
A ogólnie ona kiedyś była zielona i na wąskim grilu przed przeróbką .
Ostatnio zmieniony przez bmwRz 2010-12-26, 19:48, w całości zmieniany 1 raz
no to sie wyjasnilo,jak zobaczylem galerie to mi szczena opadla do ziemi a jak zobaczylem sprzet audio ktory sie tam znajdowam to musialem ja z ziemi pozbierac a uto ogolnie spoko,ma za*******ać a nie wygladac,ale zastanawia mnie fakt ze ktos montowal tam takie audio i w sumie w jakim celu?
kolega ma e30 z m54 3.0 i to v12 lecie dużo lepiej mimo że waży pół tony więcej
z checia bym stanal obok bo mam m54b30 w e30 i uwazam że do 100 spokojnie zostalbys z tylu przy dobrych wiatrach moze nawet do 150 ale to już tylko gdybanie trzeba by sprawdzić bo pol tony to jest przepaść
Ogólnie to autko wyjechało z warsztatu bez takiej wioski jak te głośniki i innch różnych rzeczy. Było robione kilkanaście lat temu i było to bardzo dokładnie skonstruowane . A póżniej ktoś inny dopuścił sie takiego tzw.wiejskiego tuningu . Kilkanaście lat temu za autko Nastepny klient zaplacil ok 36000 z tego co dobrze jeszcze pamietam . pozdrawiam
Kilkanaście lat temu to auto musiało robić mega przeciąg, pomijając fanaberie poprzednich właścicieli bardzo chętnie zobaczył bym wykres i ile tak naprawde zostało z tych 381ps
Ogólnie to autko wyjechało z warsztatu bez takiej wioski jak te głośniki i innch różnych rzeczy. Było robione kilkanaście lat temu i było to bardzo dokładnie skonstruowane . A póżniej ktoś inny dopuścił sie takiego tzw.wiejskiego tuningu . Kilkanaście lat temu za autko Nastepny klient zaplacil ok 36000 z tego co dobrze jeszcze pamietam . pozdrawiam
Jak wżucałem temat miałem tylko takie info jak napisałem... potem koleś który chyba kupił od Ciebie to auto, Wojtek powiedział że zroibił je niejaki Lopez z Rzeszowa, możesz coś więcej napisać mi o silniku na pw. ? auto odbudowuje bo wziąłem ją w mega agonii, silnik jest ogarnięty, drzwi wszystkie zmienione i buda pomalowana od nowa, teraz robie środek, flok na wszystko, pare nowych filmów...
Pare aktualnych fotek, odkopałem temat bo auto nadal mam i prawie udało sie doproadzić je do stanu właściwego, ktoś tam pisał na początku że nie nadaje sie do niczego ale jak narazie jest to jedno z niewielu e34 550 któro jest sprawne i bezawaryjnie znosi mocne traktowanie. Od czasu kiedy ją przygarnąłem poza wymianą oleju nie dokonywałem żadnych napraw mechanicznych silnika i reszty.
Co do silnika to udało mi sie ustalić że faktycznie dużo lat temu był s70 ale nowy właściciel auta zabił silnik w 2 miesiące i od wtedy do chwili obecnej jest m70.
Środek troche ogarnąłem, obenie jestem na etapie kończenia przedniego zawieszenia, tuleje poliuretanowe do wahaczy, przewody w oplocie, regeneracja zacisków (w końcu jedne zrobiłem dla siebie), postawie przód na koła i to samo robie z tyłem, potem na zime do garażu i od wiosny dalsze mody:
Odrazu odpowiedz na pytanie dlaczego są 4 przyciski od szyb i korbki, na fotkach nie miałem jeszcze poflokowanych boczków, elektryczne mechanizmy założyłem dopiero niedawno jak zrobiłem boczki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach