BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
falowanie obrotów
Autor Wiadomość
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-24, 21:08   falowanie obrotów

Witam wszystkich
Czy ktos ma jakies koncepcje na falujace obroty?? Falowanie obrotów pojawia sie dopiero jak sie nagrzeje.... Przepływka działa bo jak sie odepnie to gaśnie... czy regulacja luzu zaworów moze poprawić sytuacje?? Dodatkowo spalanie jest chorendalne...
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-24, 21:36   

prawdpoodobnie lambda (to wiaze sie ze spalaniem)
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-24, 22:25   

a ma to jakis zwiazek z falowaniem obrotów??
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
Wariat-BMW 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-01-24, 23:32   

Proponuje sprawdzić silniczek krokowy. Najlepiej pożyczyć jeśli ktoś ma i załozyć i będzie wiadomo czy to jest to :wink:
 
 
Mentoss 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 20 Sie 2010
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2011-01-24, 23:33   

Tak ma to wplyw na falowanie obrotow. duszenie sie przerywanie to tez czeste objawy
 
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-25, 09:03   

Wczysciłem dzisiaj krokowy. Jak to nie pomoze to zaczne po kolei czyscic przepustnice a potem zmienie sonde.
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
G-R-Z-E-Ś 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2007
Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2011-01-25, 09:13   

Mam dokładnie to samo u siebie ! Krokowy wyczyszczony , przepływa sprawdzona , sonda działa poprawnie ! Jakieś inne sugestie :?:
_________________
Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić ! :)

Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA :(



Teraz jest WRANGLER , Cooper S, E81 118i :P
 
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-01-25, 09:20   

czyscic to sobie mozna mogi w misce :P - cytat!! panowie jak nie wymienicie nigdy sie nie dowiecie !! a wymieniac wszystko bez dowodow to bezsens!! na falujace obroty wymiana krokowego powinna zadzialac!!sonde latwo sprawdzic ...multimetr w czarny przewod odchodzacy od sondy i zobaczyc czy wartosci faluje jak tak to oki jak nie to sonda do ...! ja stawiam krokowca
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
Ostatnio zmieniony przez E30 ROST 2011-01-25, 14:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-25, 10:45   

dowiem sie juz dzisiaj po południu... jak wyczyscilem i załozyłem to chodził równo... ale okaze sie jak pojeżźdze. W weekend zrobie chyba czyszczenie przepustnicy... tak profilaktycznie.
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-01-25, 14:02   

oki w sumie ciekawy jestem!! jaki powod

[ Dodano: 2011-01-25, 14:06 ]
w momecie gdy przepustnica nie domyka bo jest brudna mozna ja wyczyscic ale nalezy pamietac o czujniku TPS'a ktory to wysyla dane o % otwarcia ! w momecie gdy jest brudna wysyla przykladowe 2* otwarcia i komp to przy odpalaniu pamieta !! tak wiec przy czysczeniu zdejnij kleme !! niech powroci do ori ustawien!
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
Ostatnio zmieniony przez E30 ROST 2011-01-25, 14:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-25, 14:44   

a ciekawe co bedzie jak włoże komputer z chipem?? Leży na półce ;) )) Podobno wystrugany na 190KM (nie wiem czy to wogóle mozliwe ale taka informacje miąłem od kolegi)
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
Mentoss 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 20 Sie 2010
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2011-01-25, 19:52   

no widzisz jednak krokowy prawdopodobnie. :)

[ Dodano: 2011-01-25, 19:53 ]
a tym chipme to chyba kolege ponioslo;p
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-01-25, 20:08   

jesli sa problemy z sonda lub jest uszkodzona to po jej odłączeniu auto zacznie chodzić prawidłowo.
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-01-25, 21:27   

z koniami to raczej nie bo kompy z chipem to z moim doswiadczeniem to tylko mocno moment ! ale kiedys czytalem ze kompy z chipem to do nich odpina sie lambade wogule!
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-26, 10:33   

po 1 dniu sigania... obroty poczatkowo stały w miejscu, jak sie nagrzał to znowu falowały a teraz stoja w miejscu na 1000obr/min... ku... juz mnie wqrwiać zaczyna ta maszyna....PALI JAK SMOK... na całym zbiorniku 55L zrobiłem ok 240Km i jeszcze zostało ok 15L paliwa...
Czy jak odłacze sonde to sie cos zmieni??
Aha.. moze to ma znaczenie... silnik był wczesniej wersja 171KM tym bez kata. Czy przepływka z tej wersji jest taka sama jak z katem?
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
Ostatnio zmieniony przez Lewy066 2011-01-26, 10:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-01-26, 11:25   

sprawdz sonde bardzo latwo!! jak co to wal PW ! a roznica raczej zadna nie wazne czy z katem czy bez przeplywka zawsze miala ten sam nr!
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-26, 12:39   

;) )) powoli mam jej dośc...ale to powoli.
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
artik166 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 10 Sty 2011
Skąd: poznan
Wysłany: 2011-01-26, 12:46   

sprawdz czy nie łapie lewego powietrza, obadaj dokładnie gume przepływki, a moze wciagneło uszczelke pod ssacym?
przynajmniej ja tak miałem jak mi wciagneło uszczelke
na moje na bank gdzies łapie lewe powietrze
Ostatnio zmieniony przez artik166 2011-01-26, 12:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-26, 12:55   

sprawdzilem ... już nawet taśma specjalna owinąłem i nic....zastanawiam sie tylko .. czy może ktoś nie krecił ta śrubka od przepustnicy regulujaca wolne obroty (odchylenie przepustnicy). Bo dzisiaj było dość dziwne zachowanie... jak sie juz tak naprawde rozgrzał...to trzymał równo 1000obr/min...i nie chciąl z tego zejśc...

[ Dodano: 2011-01-26, 18:17 ]
nie uwierzycie... miałem problem z zatartym wentylatorem nadmuchu. Dzisiaj zmieniłemna nowy. I co sie stało?? Wszystkie wskaźniki WRÓCIŁY DO NORMY!!!!
Nie wiem co nadmuch ma wspólnego ze wskaźnikiem EKONOMIZERA ale działa prawidłowo.!!!! Obczaje jeszcze tylko spalanie...Teraz chodzi równo tyle że trzyma 1000 obr/min
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-27, 01:28   

jak kreciles ta sruba na przepustnicy na pewnio przestawiles TPS

Czyli czujnik polozenia przepustnicy. i komputer nie ma sygnalu ze przepustnica jest zamknieta.

W niezbędniku technizcnym jest opisana regulacja.
jak cos wal na priv.
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-27, 09:22   

no wąłsnie w tym problem że jeszcze nic nie kreciłem...
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-27, 15:11   

To na twoim miejscu sprawdził bym to. może ktoś kręciłi nie dokręcony był czujnik i sie z czasem obluzował.
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-27, 16:08   

ale jaki czujnik?? Gdzie on jest zlokalizowany?? Ma ktoś jakas fote??
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-28, 21:54   

to w zasadzie nei jest czujnik a przelacznik.

znajduje się on pod przepustnica

http://bmwfans.info/parts...using_assembly/

element numer 2
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-29, 18:59   

u mnie to całe jet w oleju.. aż kapie. Nie wiem co kto z tym robił.Czy to moze miec jakis zły wpływ na prace silnika?? Moze po prostu podmienie przepustnice.
Dzisiaj zalałem na próbe 21L paliwa i zobacze ile spali. Na pełnym zbiorniku zrobiłem 340km.. ale ok 200km to chodził jak chciał. Ostatnie ponad 100km zaczał chodzic równo wiec licze ze sie coś poprawiło. :) ))
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15