BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z Bemką e34
Autor Wiadomość
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-02-02, 20:14   Problem z Bemką e34

Witam :mg:

Posiadam BMW E34 M20B20 :wink: i mam problem z odpalaniem na zimnym jaki na ciepły silniku,trzeba długo kręcić nawet z 30 sekund. Czym to może być spowodowane :?: :?:

Rano jak odpalę to muszę przez chwile trzymać na 2tys obr i śmierdzi z wydechu benzyną tak jak by zalewało ale nie wiem :(


PROSZĘ O POMOC :(


POZDRAWIAM
 
 
 
Gacus 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: katowice
Wysłany: 2011-02-02, 20:25   

A sprawdzales swiece i kable ?
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-02-02, 21:03   

TAK ŚWIECE MAM NOWE I KABLE TEZ
 
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-02, 21:31   

na twoim miejscu sprawdzil bym czujnik polozenia walu

a drugie co mi przychodzi do głowy to zasilanie silnika w benzynę
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-02-02, 21:39   

czujnik jest dobry bo chodził w poprzednim silniku bez problemów

co masz na myśli zasilanie silnika w benzynę :?:
 
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-02, 22:01   

pompa -> filtr -> listwa -> regulator -> wtryski
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-02-03, 07:12   

cały osprzęt chodził w poprzednim silniku bez problemów to co kolega piotrek325 napisał

to się zaczęło dziać od zmiany bloku z głowicą
 
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-03, 13:11   

to że chodził, nie oznacza ze chodzi nadal dobrze.

jeszcze jedno co mi przychodzi do głowy to czujnik temperatury silnika.

być może jest tak że jest sypnięty ten czujnik i podaje np. do kompa informacje ze temp silnika jest - 40 stopni, wiec sterownik baaaaardzo mocno wzbogaca mieszankę stąd problem z odpaleniem i zapach nie przepalonej benzyny z wydechu.

Sprawdź czujnik z niebieskim kołnierzem, dwu pinowy.

Według sam naprawiam e30 (m20 silnik ten sam co w e34)

to czujnik powinien mieć następującą rezystancje

- 10 C - od 8,2 do 10,5 kilo ohma
+20 C - od 2,2 do 2,7 kilo ohma
+80 C - od 300 do 360 ohmow


wykreśliłem Ci nawet wykres żebyś mógł z przybliżeniem sprawdzić charakterystykę własnego czujnika. (ta charakterystyka sporządzona jest tylko z 3 punktów, wiec traktuj ją jako punkt odniesienia a nie jako wyrocznie)

_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-02-06, 12:25   

wymieniłem czujnik temperatury i dalej to samo
 
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 12:27   

a byl zly ? czy po prostu stwierdziles ... "a co mi tam zaufam mu na slowo i wymienei" ?
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-02-06, 12:30   

porostu kupiłem nowy w sklepie i wymieniłem i jest to samo


może gdzieś lewe powietrze łapie??
 
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 12:54   

lewe powietrze nie mialo by takiego wplywu na odpalanie.

Jezeli pachnie wacha z wydechu to:

znaczy ze w komorze spalania nie całkiem spala się mieszanka- to z kolei mowi nam o tym że
jest za duzo benzyny w komorze spalania, co z kolei moze byc spowodowane:

a) lejacymi wtryskami
b) niedzialającym regulatorem paliwa
c) zlym sterowaniem wtryskow


punkt a i b (uklad paliwowy)
punkt c - czujniki (polozenia korbowodu, temp, lambda, czujnik halla)
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-02-06, 13:16   

jednego nie rozumiem :?

cały osprzęt chodził mi bez problemu na starym silniku

nie miałem żadnych problemów z odpaleniem itp
 
 
 
PiotrC 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Paź 2009
Skąd: Cybinka/Zielona Góra
Wysłany: 2011-05-28, 21:51   

Proponuję podstaw inny krokowiec od wolnych obrotów. Mi gasła zaraz po odpaleniu rano gdy było chłodno. Nawymieniałem się osprzętu i nie było efektu. Niby szkoda trochę kasy, ale przynajmniej wiem, że mam nowiutkie czujniki, wtryski, pewny komputer no i na końcu krokowiec.
_________________
Tylko oryginały - zero podróbek...chyba że chcesz robić jeszcze raz :)
 
 
 
Gr390R 



Dołączył: 07 Gru 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2011-06-06, 21:31   

krokowiec już pare razy miałem taką sytuacje
_________________
E34 520i
E30 325e powered by DINAN & S-25%
E39 528iA - M Technic
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-06-07, 07:17   

PiotrC, Gr390R, jeżeli wasza teoria o krokowcu jest słuszna, auto powinno bez problemu odpalać z lekko dodanym gazem.

Czy silnik kiedy już odpali pracuje ładnie i równo?

Przy przekładce silnika łatwo coś popsuć :wink:
_________________


E30 + E91
 
 
 
318Albert 
2x 3er mit szperre



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-06-08, 09:51   

Zobacz wężyk podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa czy nie przepuszcza benzyny z listwy wtryskowej do kolektora dolotowego. Powinien być suchy w środku.
_________________
nie sztuka jest zabić muchę przednią szybą, tylko boczną.
Swapy,naprawa elektroniki(wzmacniacze lampowe,gramofony itp.)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15