w m20b25 strasznie nawalają mi wtryskiwacze wkurza mnie już to...
czego to jest wina da się to poprawić czy trzeba wymienić, a jak wymienić to na nowe (jakie?)
czy może używki jaki jest orientacyjny koszt takich wtrysków pozdrawiam chciałbym uniknąć sytuacji ze po założeniu "nowych" dalej będą cykać?
_________________ ET 15,2 na poczatek moze byc
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2009-12-03, 07:33, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Cze 2009 Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2009-11-30, 21:10
Może one po prostu muszą cykac. Mi nie cykają a efekt jest taki, że silnik się zalewa paliwem. Sądzę, że są zapieczone i otwarte na stałe (nie reagują na impulsy z kompa), przez co leją ile pompa wyda. Spaliny śmierdzą wahą, świece zalane, nawet dolot i czujnik położenia przepustnicy są zalane paliwem
Z tego co się orientuję, firmy zajmujące się regeneracją wtryskiwaczy, czyszczą je w myjkach ultradźwiękowych. Czy ktoś się orientuje na jak długo powinno je się trzymac w takiej kąpieli oraz czy można je zanurzac w całości czy tylko końcówkę? Mam możliwośc przeprowadzenia takiego mycia ultradźwiękowego tylko nie chciałbym uszkodzic cewki. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie?
Sądzę, że są zapieczone i otwarte na stałe (nie reagują na impulsy z kompa), przez co leją ile pompa wyda
W pierwszej kolejności to bym zalał środek do czyszczenia układu paliwowego np. liqui moly, a w ogóle to stare wtryski będą klepać i tylko wymiana na nowe, albo w lepszym stanie.
u mnie jest to troszkę cichsze i nie zawsze występuje...ale na 99% są to wtryski...mam drugi komlet ale nie bardzo chce mi się przy obecnej temperaturze przy tym grzebać...pierwsze co to sprawdziłem zaworki ale wszystko jest ok...
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2011-02-23, 09:44
TAK to są wtryskiwacze ! Pamiętaj że one mają już troszkę lat i mają prawo już głośno pracować
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Jak na wtryski, to chyba trochę za głośno. Koleś miał M20B35, ustawiał zawory i ciągle było słychać cykanie głośne. Kiedyś walnęła mu dźwigienka i przy okazji roboty mechanik przeszlifował dźwigienki, wyrównał je. Po ustawieniu zaworów silnik tylko gwizdał. Dźwigienki powinny mieć ślizg w kształcie koła, a wymęczone wycierają się na płasko i ciężko jest ustawić luzy. Wyrabiają się też rurki po których chodzą dźwigienki i summa summarum jest klekot.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2011-02-23, 17:30
No to na swoje pytanie znasz już odpowiedz
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2011-02-24, 08:53
Z tego co wiem to nic nie szkodzą dla samego silnika , pracują normalnie tylko że głośno .
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach