Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2011-02-24, 20:14 dyfer m20b20
A więc ostatnio troszke pokręciłem kółek i nagle zaczeło mi stukać cos w dyfrze jak jade 50km/h i puszcze na luz to cholernie stuka tak jak by cos sie urwało i obkręcało autko jedzie normalnie tylko to pukanie jest wkurzające myślicie ze juz dyferz odchodzi na emeryture?? jezeli nie jest do odratowania a mam drugi dyfer od b25 to pomyślałem ze ten zaspawam na amen??
_________________ "LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
Ostatnio zmieniony przez norb 2011-02-24, 20:16, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Paź 2007 Skąd: Warszawa-Marki
Wysłany: 2011-02-24, 23:05
zerknij jeszcze na śruby wału, u mnie kiedyś po katowaniu też stukał przy odpuszczaniu i energicznej zmianie kierunku jazdy powodem były nie dokręcone śruby wału
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2011-02-24, 23:10
Koko napisał/a:
zerknij jeszcze na śruby wału, u mnie kiedyś po katowaniu też stukał przy odpuszczaniu i energicznej zmianie kierunku jazdy powodem były nie dokręcone śruby wału
cos mi sie zdaje że to nie sruby bo juz jak go kupiłem to dyfer miałcałłłł
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2011-02-25, 10:08
Prawdopodobnie u szczerbiła zębatka i dlatego się tłucze po odpuszczeniu gazu i jedzie normalnie !
Jeśli chodzi o spawanie to spawasz układ różnicowy to w środku
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach