BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
dyfer m20b20
Autor Wiadomość
norb 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2011-02-24, 20:14   dyfer m20b20

A więc ostatnio troszke pokręciłem kółek i nagle zaczeło mi stukać cos w dyfrze jak jade 50km/h i puszcze na luz to cholernie stuka tak jak by cos sie urwało i obkręcało :( autko jedzie normalnie tylko to pukanie jest wkurzające :evil: myślicie ze juz dyferz odchodzi na emeryture?? jezeli nie jest do odratowania a mam drugi dyfer od b25 8-) to pomyślałem ze ten zaspawam na amen??
_________________
"LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
Ostatnio zmieniony przez norb 2011-02-24, 20:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kruczek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2007
Skąd: Orońsko
Wysłany: 2011-02-24, 20:42   

pewnie jeden tryb w mechaniźmie różnicowym pękł i sobie tam chrobocze. czyt tylko na złom lub spawanie.
 
 
 
norb 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2011-02-24, 22:46   

myśle nad zespawaniem :D trudno zespawac dyfer,co mam zespawać na sztywno?? Chyba dam rade to ogarnać sam :?:
_________________
"LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
 
 
 
Koko 
Nadworny upalacz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2007
Skąd: Warszawa-Marki
Wysłany: 2011-02-24, 23:05   

zerknij jeszcze na śruby wału, u mnie kiedyś po katowaniu też stukał przy odpuszczaniu i energicznej zmianie kierunku jazdy powodem były nie dokręcone śruby wału
_________________
KATING SQUAD
 
 
 
norb 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2011-02-24, 23:10   

Koko napisał/a:
zerknij jeszcze na śruby wału, u mnie kiedyś po katowaniu też stukał przy odpuszczaniu i energicznej zmianie kierunku jazdy powodem były nie dokręcone śruby wału


cos mi sie zdaje że to nie sruby :] bo juz jak go kupiłem to dyfer miałcałłłł :D
_________________
"LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
 
 
 
G-R-Z-E-Ś 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2007
Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2011-02-25, 10:08   

Prawdopodobnie u szczerbiła zębatka i dlatego się tłucze po odpuszczeniu gazu i jedzie normalnie !

Jeśli chodzi o spawanie to spawasz układ różnicowy to w środku :wink:

_________________
Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić ! :)

Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA :(



Teraz jest WRANGLER , Cooper S, E81 118i :P
 
 
 
norb 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2011-02-25, 16:51   

Wszystko jasne teraz tylko musze rozebrać i zobaczyć co sie dzieje.... no i rzecz jasna pospawać :twisted:
_________________
"LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15