BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Duże spalanie gazu
Autor Wiadomość
JogiJP 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Mar 2011
Skąd: NS
Wysłany: 2011-05-30, 15:51   Duże spalanie gazu

Witam mam BMW e34 2,0 12v na zwyklej instalacji i pali 19l LPG na 100km przy jezdzie do 2500obr/min co moze byc przyczyna tak dużego spalania ??
Przeplywka nowa silniczek krokowy, reduktor od gazu po pelnej regeneracji gaz ustawiony idealnie (analizator spalin)
 
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-30, 19:01   

a na benzynie jak sprawa wyglada ?
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-05-30, 21:07   

Instalacja w tej beemce nic nie ma wspólnego z benzyną. Mixer ma zbyt duży wydatek lub ucieka gdzieś gaz.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
Skwiro E30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 25 Maj 2011
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2011-05-30, 22:08   

A powiedzcie mi czy jadąc na gazie na zwykłej instalacji w to zasysa troszku benzyny ?? bo zauważyłem, że lubi sobie ubyć i potrafi nawet zejść do poziomu rezerwy znaczy kontrolka sie zapala, a kiedy się zapala to zawsze dotankowuję za 20 żeby miała w czym pracować pompka. Mowa o m20b20. pozdrawiam
 
 
 
JogiJP 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Mar 2011
Skąd: NS
Wysłany: 2011-05-31, 09:57   

to co pierwsze sprawdzic szczelnosc ??
 
 
 
Skwiro E30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 25 Maj 2011
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2011-05-31, 11:03   

No szczelnośc to podstawa :) Dopieor jak masz 100 % szczelne to pozniej szukasz innych winowajców. Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-06-01, 11:00 ]
Nie wiem czy to Ci pomoże ale zauważyłem też, że jak tankuje na jednej stacji to spala mnie więcej tak samo ale jak zatankuje jakiś gaz z :cenzura: to wciąga go moment. Ostatnio wymieniałem wszystkie filtry u siebie i też musiałem wyregulować gaz po wymianie filtra powietrza. Powtórze to co wszyscy gazownicy, że musisz mieć też 100 % sprawny zapłon czyli świece itp
 
 
 
JogiJP 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Mar 2011
Skąd: NS
Wysłany: 2011-06-01, 15:47   

Bylem sprawdzic szczelnosc i jest ok
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-06-01, 19:48   

Może reduktor źle poskładany? Przed remontem LPG jak było?
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
JogiJP 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Mar 2011
Skąd: NS
Wysłany: 2011-06-02, 15:58   

Kupilem to auto i strzelalo na gazie i regenerowalem sam i na pewno jest dobrze.

Zawory ustawione wczoraj zobaczymy ile teraz bedzie palilo.(troche za duże luzy były)
 
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-06-02, 21:08   

Zmień stację gazu, może oszukują na tankowaniu.
JogiJP napisał/a:
Zawory ustawione wczoraj zobaczymy ile teraz bedzie palilo.(troche za duże luzy były)

To nie rzutuje tak na spalanie.
 
 
JogiJP 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Mar 2011
Skąd: NS
Wysłany: 2011-06-04, 17:13   

Ale tez jakis tam ma wplyw na spalanie.
Zmienie i zobaczymy.
 
 
 
Skwiro E30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 25 Maj 2011
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2011-06-07, 17:33   

I jak są jakieś nowości??
 
 
 
G-R-Z-E-Ś 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2007
Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2011-06-08, 08:10   

A filtr powietrza jest wymieniony na nowy ?
_________________
Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić ! :)

Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA :(



Teraz jest WRANGLER , Cooper S, E81 118i :P
 
 
 
JogiJP 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Mar 2011
Skąd: NS
Wysłany: 2011-06-10, 16:39   

Dalej to samo filtr jest stary bo nie jest taki zly jeszcze.
 
 
 
Skwiro E30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 25 Maj 2011
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2011-06-11, 01:38   

Jakiś czas temu tez mi duzo paliła i pobawiłem sie samą śrubą regulacyjna o lekko ponad ćwieć odbrotu i dalo efekt z 16 na 11 a w mocy nie odczułem róznicy. Pozdrawiam
_________________


E30 320i - Od niej wszystko się zaczęło ;)
 
 
 
JogiJP 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Mar 2011
Skąd: NS
Wysłany: 2011-06-12, 11:58   

Ale którą srubą od czego ?? ?
 
 
 
Skwiro E30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 25 Maj 2011
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2011-06-12, 18:45   

Chodzi mi o tą śrubę na wężu łączącym parownik z mikserem. U mnie pomogło zmniejszenie dawki czyli dokręcenie śruby o około ćwierć obrotu. Pozdrawiam
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-06-14, 06:38   

Na parowniku ,większa to wydatek gau - bezpośrednio wiąże się z reakcją na gaz i spalaniem , ta mniejsza to co2. Na przewodzie elastycznym regulujemy podciśnienie - związane ze spalaniem i ilością dawki gazu do silnika. Zbyt mała , wiadomo - zawory i takie tam . Zbyt duża udęża po portwelu. Jeszcze w instalacjach I generacji z gaźnikiem ta mniejsza śrubeczka odpowiadała za obroty silnika.
Wiadomo najlepiej się reguluje z analizatorem ,ale metoda prób i błędów też skuteczna.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
Skwiro E30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 25 Maj 2011
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2011-06-14, 10:17   

Pamiętaj tez, że jak za bardzo go zdławisz to tez będzie dużo palił ;) A to już w ogóle porażka bo nie jedzie i pali :D
 
 
 
JogiJP 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Mar 2011
Skąd: NS
Wysłany: 2011-06-22, 08:03   

Dalej to samo :/ Hmm.. co teraz chyba pojade wpiąc w kompa bo cos mi sonda nie pasuje.
 
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-06-23, 00:20   

sonda nie ma nic wspólnego ze spalaniem gazu.
 
 
JogiJP 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Mar 2011
Skąd: NS
Wysłany: 2011-06-25, 12:33   

Poustawialem wszystko i pali okolo 16l/100km średnio.
juz w miare dobrze.
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-06-27, 11:02   

To dużo za dużo. No chyba że to 4 litry motor.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-06-27, 20:41   

Sprawdzałeś kiedyś ile bena pali? Może motor już nie za konieczny i trzeba gnieść?
 
 
JogiJP 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 20 Mar 2011
Skąd: NS
Wysłany: 2011-06-28, 15:54   

No to co jeszcze moze byc nie tak ze tyle pali ?? ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15