Witam mam BMW e34 2,0 12v na zwyklej instalacji i pali 19l LPG na 100km przy jezdzie do 2500obr/min co moze byc przyczyna tak dużego spalania
Przeplywka nowa silniczek krokowy, reduktor od gazu po pelnej regeneracji gaz ustawiony idealnie (analizator spalin)
A powiedzcie mi czy jadąc na gazie na zwykłej instalacji w to zasysa troszku benzyny bo zauważyłem, że lubi sobie ubyć i potrafi nawet zejść do poziomu rezerwy znaczy kontrolka sie zapala, a kiedy się zapala to zawsze dotankowuję za 20 żeby miała w czym pracować pompka. Mowa o m20b20. pozdrawiam
No szczelnośc to podstawa Dopieor jak masz 100 % szczelne to pozniej szukasz innych winowajców. Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-06-01, 11:00 ]
Nie wiem czy to Ci pomoże ale zauważyłem też, że jak tankuje na jednej stacji to spala mnie więcej tak samo ale jak zatankuje jakiś gaz z :cenzura: to wciąga go moment. Ostatnio wymieniałem wszystkie filtry u siebie i też musiałem wyregulować gaz po wymianie filtra powietrza. Powtórze to co wszyscy gazownicy, że musisz mieć też 100 % sprawny zapłon czyli świece itp
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2011-06-08, 08:10
A filtr powietrza jest wymieniony na nowy ?
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Jakiś czas temu tez mi duzo paliła i pobawiłem sie samą śrubą regulacyjna o lekko ponad ćwieć odbrotu i dalo efekt z 16 na 11 a w mocy nie odczułem róznicy. Pozdrawiam
Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Gru 2004 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-06-14, 06:38
Na parowniku ,większa to wydatek gau - bezpośrednio wiąże się z reakcją na gaz i spalaniem , ta mniejsza to co2. Na przewodzie elastycznym regulujemy podciśnienie - związane ze spalaniem i ilością dawki gazu do silnika. Zbyt mała , wiadomo - zawory i takie tam . Zbyt duża udęża po portwelu. Jeszcze w instalacjach I generacji z gaźnikiem ta mniejsza śrubeczka odpowiadała za obroty silnika.
Wiadomo najlepiej się reguluje z analizatorem ,ale metoda prób i błędów też skuteczna.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach